Wij zijn ook geweest... heb er nu nog wel last van.. ( t word nu een blauwe plek en t voelt "hard" en is pijnlijk als ik op mn arm lig) 14 december maar weer..
Nee. Om de simpele reden dat ik het vaccin nog niet vertrouw. Mijn zoon heeft wel de gewone griep prik gehad. Baat het niet dan schaad het niet is mijn motto. Omdat ik van een aantal mensen al verwijten heb gekregen zal ik hier ook aangeven WAAROM de normale wel. Omdat die aan iedereen gegeven word hier in de USA en ik heb echt nog van niemand iets negatiefs gehoord. De bijwerkingen zijn mild en vaak alleen een beetje spierpijn of hangerig. Het enige dat ik wel weet dat soms kan gebeuren is dat je na de inenting het GuillainBarré syndrome kan krijgen als reaktie op het vaccin. Maar dat gebeurt in 1-2 op de 100.000. Soms is de persoon voor het leven gehandicapt maar in de meeste gevallen kunnen ze weer normaal funktioneren na snel ingrijpen. Dus als je dat in je achterhoofd houd en gewoon goed een oogje in het zeil houd na de inenting van de "normale" griep, dan zie ik het probleem niet.
Wij hebben de vaccinatie niet gehaald. Mijn vriend en ik waren er definitief overuit, maar ze was ook ziek en aan de antibiotica. Dus was voor ons ook wel beslist. Las nu net dat er 2 peutertjes zijn overleden aan de mexicaanse griep die WEL de 1e vaccin hebben gehad!