hallo, ik word een beetje onzeker. Ik ben maandag 12 weken zwanger, en ik voel me eigenlijk best goed, heb de afgelopen tijd wel pijnlijke borsten gehad (rennen ging echt niet ) en ook wel moe, maar verder voel ik me beter als bij de 1e zwangerschap. Ik kreeg ook al vroeg een buik, Normaal heb ik een platte buik en nu moest ik al vrij vroeg vertellen. omdat mensen het zagen. maar vanaf vandaag lijkt het of mijn buik kleiner word i.p.v. groter, en ook mijn borsten zijn minder pijnlijk. Moet nog wel veel naar de w.c. maar ik maak me dus een beetje ongerust, met de echo van 9 weken klopte het hartje al heel mooi, maar ik ga nu toch twijfelen, zit het nog wel goed. Ik heb geen buikpijn of bloed, maar toch... Je kan niet even in je buik kijken. is het normaal dat de symptomen met 12 weken minder worden? wie kan mij helpen? Groetjes kikker.
had ik ook en ben nu mama nog geen zorgen maken hoor! En doe je dat wel, gewoon even de vk bellen om te vragen of je naar het hatje mag luisteren.
Bij Pete heb ik ook de eerste 11 weken veel kwaaltje gehad, daarna ging ik me een stuk beter voelen. Rond 7 a 12 weken bereik je een piek qua hcg en daarna zakt het weer, waardoor de zogenaamde zwangerschapskwaaltjes gaan afnemen. Zie: http://www.clearblue.info/nl/SnippethCGLevels.cfm Groetjes Saskia
ik ben juist dolblij dat ik me steeds beter ga voelen, heerlijk weer wat meer mezelf ipv al die kwaaltjes. bij mijn andere drie zwangerschappen helemaal nergens last van gehad en bij deze juist wel, nou geef mij maar dit dat ik me weer beter voel, nu kan je lekker gaan genieten, ik maak me totaal geen zorgen hoor. nergens voor nodig.
Ik ben vanaf week 5 tot ongeveer week 11.5 elke morgen misselijk geweest, moest ook elke morgen spugen. Gelukkig is dat nu vanaf week 12 redelijk over. Als ik me sochtends moet haasten ben ik nog wel eens misselijk, maar over het algemeen ben ik blij dat het weg is.
Ze zeggen dat na 12 wk de klachten afnemen maar als je het niet vertrouwt gewoon even de verloskundige bellen joh. daar zijn die mensen voor. Spannend he? Succes meid. Liefs nance158
Hoi, ik weet het dat ik niet te klagen heb over weinig klachten, vandaag naar de verloskundige geweest, en het hartje gehoord, ze zei dat het een zeer beweegelijk kindje was, ze moest iedere keer achter de hartslag aan. hihi , dat is erg positief, maar onze dochter was in de buik erg beweegelijk, en was geen makkelijke baby, dus ik zei oohooh Maar het is erg fijn om het gehoord te hebben, allesis goed, ik was zelf weer afgevallen ( nu maar 1, bij mijn oudste 5 kilo zonder overgeven, dus dat valt alles mee! Ben erg blij, we hebben ons frummeltje gehoord! Groetjes kikker