Ooooh ik ben zooo pissig!! Mijn mobiel heeft waterschade. Eigen schuld...I know.. Kpn kon er niks mee. Naar een andere winkel geweest hier vlakbij. Ingeleverd, en na 1 week belden ze. Repareren kon, zou me wel 88 euro kosten. Nouja vooruit dan. Vandaag kon ik em ophalen. Nieuw beeldscherm en alles erin. Eerst even goed doorladen en dan aanzetten en hij zou het perfect weer doen. NIET DUS!!! Precies dezelfde problemen als toen ik hem wegbracht! En 88 euro lichter....ik ben echt zoooooooo pislink he!
Ja ik wil gewoon mn geld terug! Ik heb alleen geen bonnetje meegekregen....Dus ben er bang voor. Ze hoeven em niet meer te repareren. Ik doe em wel weg via zonzoo en dan koop ik een niet prepaid toestelletje.
Een klein zaakje, niet van een groter concern. Zijn 2 buitenlandse jongens die dat hebben opgezet.(Ben de naam ff kwijt) Goedlopende zaak als ik het zo zie...maar dit vind ik wel een fikse tegenvaller.
Ik heb hier weleens op het forum voorbij zien komen dat iemand het had ingediend bij haar inboedelverzekering en het toen vergoedt kreeg. Nee heb je, ja kan je krijgen..
Terug gaan! Na reparatie hoort een aparaat het te doen dus en dat is blijkbaar niet geval dus kun jij of geld of een andere voor jou passende oplossing eissen..
Logisch dat je boos bent! Teruggaan hoor naar die winkel. Het is een kleine winkel zei je, dus ook zonder bon weten ze vast nog wel wie je bent! Succes ermee!
Idd, even je inboedelverzekering bellen! Bij ons is dat allemaal vergoed, ook bij eigen schuld (denk telefoon in wasmachine ofzo) En dan sowieso terug naar de winkel, en je geld terug eisen (zorg ff dat je telefoon vol is en laat t probleem zien!!) Mochten ze nou moeilijk doen zou ik je rechtsbijstandverzekering bellen als je die hebt! (en ook die hebben mensen vaak zonder dat ze t weten) Succes ermee! want dit is echt geen stijl..
Ja jullie hebben gelijk. Ik bel er maandag gewoon heen, en zeg dan gewoon eerst van jah hallo met...... ik heb bij jullie een nokia n82 met waterschade laten repareren. Als ze dan Ja zeggen kunnen ze me niks meer maken.
hee!! jaa inderdaad vervelend.. herken het Ookal heb je geen bonnetje maar wel een afschrift waarop staat dat je met pin betaald heb bij hun, is dat ook geldig.. Staat volgens mij op de consumenten site ofzoiets.. (A) succes!! liefs xx