kinder cottage

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door lolly, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Wij zijn nu twee keer in cp het meerdal geweest. Wij vonden het een super park we hadden ook een erg mooi vip huisje. Maar nu willen we wel een wat anders.

We zijn nu aan het kijken naar het heijderbos en de vossemeren.
    Maar welk huisje is nu leuk toch maar weer een vip huisje of een kinder cottage?
    Is zo'n kinder cottage nu echt de mooite waard voor kinderen of stelt het weinig voor?

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben een kindercottage gehad op Meerdal. Op zich wel grappig, maar ik vond het de prijsverhoging niet waard. In de kinderkamer stond een gewoon stapelbed, een soort huisjes waarin de kinderen zich konden verstoppen (eigenlijk een poppenkast, maar daar was die van ons echt te jong voor.) En er stond een kast met wat speelgoed. A autootjes, blokjes, puzzels enzo. De rest van het huisje was niet anders, behalve geloof ik een uitklapbare commode. Die staat in andere huisjes denk ik niet. Maar bijvoorbeeld geen kinderslotjes op de keukenkasten, een openhaard vol viezigheid die gewoon open kon etc.

Ik weet niet hoe het is op de parken die jij noemt. Ik heb wel eens foto's gezien met leukere kinderkamers en waar de woonkamer ook leuker was gemaakt voor kinderen. Even kijken dus hoe het bij die parken is.

3. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik zie geen meerwaarde in de kindercottage, we hebben nu een gewone 6pers premium gedaan. Het speelgoed stelt niks voor en kinderbestek zit in elk huisje. Een poppenkast en een bak met blokken, potloden en een kleurboek. Beide keren vnd mijn zoon er geen bal aan. In het Heiderbos lag er een autorijkleed op de grond, die vond hij wel leuk. Alleen een kinderstoelte voor aan de salontafel ontbreekt in een gewoon huisje.

Er zijn nu wel op het meerdal en eemhof mega toffe nieuwe kinderhuisjes, met speelkamer en priveglijbaan, maar die zijn duurder geloof ik.

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik zag op de eemhof wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele leuke kinderhuisjes. Die hadden een glijbaan enzo aan de buitenkant die verbonden was met binnen geloof ik. We zaten er niet in, maar zag er wel heel leuk uit zeker met oudere kinderen. En alles is netjes omheind, maar geloof dat de VIP huisjes dat ook hebben.

5. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Het is toch weer het meerdal geworden. We hebben gekozen voor die nieuwe huisjes met prive glijbaan.
    Center Parcs

Ik liet zoonlief het boek zien van cp en hij blijft met md aanwijzen. Daar wil ik heen zegt hij. En dan wijst hij het zwembad aan. Als ik vraag wil je ook naar het heijderbos is het antwoord een duidelijke nee.

Als hij het naar het zin heeft dan hebben wij dat ook. En ik vond dit wel een mega gaaf huisje (dat weet zoonlief nog niet datis nog een verrassing)

6. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik heb die huisjes gezien aan de buitenkant en ze zien er prachtig uit!!!! heel veel plezier in elk geval :D

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Zojuist een kindercottage geboekt op Erperheide. Was net zo duur als een normaal 5-persoons huisje. Ik vind het wel heel fijn als er een commode in zit. Duurt nog een paar maandjes, maar ik wil hier wel een verslagje neerzetten :)

Deel Deze Pagina