Mexico half juli

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Meral, 11 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Wij willen graag met onze zoon naar Mexico half juli, echter las ik dat het dan ook regentijd is.
    Op de ene site lees ik weer dat het wel meevalt, op de andere weer niet.
    Heeft iemand hier een idee of het handig is? Thx!

2. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Het is orkanen seizoen.. Weet niet waar precies in Mexico jullie heen willen?

3. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Het is daar dan idd orkaanseizoen. Weet niet of je gebonden bent aan de schoolvakanties. Zo niet raad ik je eind november/begin december aan!

4. mol81

mol81 Niet meer actief

Let inderdaad op het orkaanseizoen. Op zich is het prima te doen qua temperatuur maar er zullen af en toe flinke hoosbuien vallen en orkanen zijn niet uitgesloten

5. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Wij zijn er in het orkaanseizoen geweest (yucatan).. we gingen eigenlijk altijd in dat seizoen naar die eilanden.
    Als het regent, regent het goed. Maar we hebben nog nooit een volle dag regen gehad, hooguit een dag bewolking, maar evengoed warm. De buien kunnen kort zijn maar ook wat langer, maar als de regen voorbij is, is het ook gelijk weer heerlijk.
    Op jamaica hadden we iedere dag een bui. Dan gingen we lunchen ofzo, daarna lagen we weer aan het zwembad. Maar we zijn ook naar de Dom.republiek geweest, waar we 2 buien hebben gehad in 2 weken tijd.

Ik zou het er inieder geval niet om laten!

Deel Deze Pagina