mexikaanse griep

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mama8, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama8

mama8 Niet meer actief

Laten jullie je kindje inenten tegen de mexikaanse griep? En waarom wel of waarom niet

2. Alice28

Alice28 Lid

29 aug 2008
    42
    0
    0
    Ja.
    Mijn zoon van 4 en dochter van 18 mnd krijgen ze allerbei.
    Alleen begrijp ik van de huisarts dat mijn zoontje van ruim 4 jaar ook 3 gewone griepprikken erbij krijgt.
    Ik dacht dat je met 1 prik klaar was. Niet zo.
    Terwijl mijn dochter van 18 mnd alleen 1 prik krijgt, die van de mexicaanse griep..

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik weet het nog niet, aan de ene kant zeg ik ja... maar ik hoor van vele moeders om mij heen dat ze rommel ingespoten krijgen en wij niet weten wat dit op langere termijn met onze kindjes gaat doen... ik weet het dus echt niet nog. De meeste moeders in mijn omgeving zeggen nee tegen deze prik...

4. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ja ik laat wel inenten.Je moet gewoon uit 2 slechten kiezen.Neem je het risico en loopt je kindje de kans om het te krijgen of neem je het niet en wacht je de bijwerkingen van het vaccin af?
    Ik vind wel dat er steeds meer ophef over gemaakt word.Een half jaar geleden ook al met het vaccin tegen baarmoederhalskanker idem.

5. mama8

mama8 Niet meer actief

Mijn dochtertje is 7 maanden maar weegt 5 kilo ze loopt achter in haar groei dus ik weet niet of ik haar wel kan laten enten

6. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Ik zou dan juist je dochtertje in laten enten ,want omdat ze een achterstand heeft in gewicht is ze misschien ook vatbaarder voor de griep.

liefs flower

Deel Deze Pagina