wanneer in bedje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door engeltje87, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

mijn ventje ging eerder na de fles van 14:00 naar bed en sliep dan tot een uur of 17;00

en zo ging het vandaag:

maar nu is dat lastig als je smiddags nog ff weg wil, probeer nu sinds 2 dagen tegen 12:00 naar bed (word dan al 11:30 want is dan heel moe)
    12:15 is meneer al weer wakker

dan krijgt hij 14:00 fles en tegen 15:15 in bed
    16:00 is meneer weer wakker

is dit nou een heel raar ritme ?? kan ik hem beter na fles van 2en in bedje leggen ??

2. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    kindjes slapen nog tussen alle flessen in...
    zijn hooguit een uurtje wakker per keer.
    meer kan je hierover lezen op : www.inbakeren.nl
    slaaptips etc.
    gedeelte over inbakeren overslaan....tenzij je kindje over een tijdje nog steeds zo kort slaapt.

succes

3. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

mijn dochter sliep gewoon in de kinderwagen/draagzak als ik weg wilde en deed dat gewoon tussen de flessen door, ik ging pas weg als het haar uitkwam. ik sprak ook nooit een tijd af in het begin want ik wist niet wanneer het haar uitkwam.

Wat ik me herinnerde van de begin tijd was dat ik me alleen moest richten op een eetschema voor haar, en mijn eigen schema daarom heen bouwen. Hoe ouder ze werd hoe specifieker ik kon zijn in het maken van afspraken met mensen.

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoontje sliep overdag ook in de kinderwagen, dan ging ik er gewoon met hem uit. En kinderen van de leeftijd van jou zoontje slapen nog erg veel, mijn zoontje sliep na elke voeding en rustig aan werd dit steeds minder... maar hij zit inm. nog op 2 slaapjes overdag (verschilt echt per kind) ik kan nu wel beter afspraken plannen... maar toen hij nog klein was sliep hij altijd lekker in de kinderwagen en kon ik gewoon met hem naar buiten.

Deel Deze Pagina