Mexx, Esprit, H&M online?

Discussie in 'De lounge' gestart door janette, 6 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ze hebben vaak leuke jurkjes bij The Sting, en veel shirtjes in de aanbieding. Gewoon van die basic dingen, ik heb er vorige maand nog 2 shirtjes zonder mouwen gekocht, 1 voor E 7,50 en 2 voor een tientje.

2. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ik heb alleen ervaring met hm, wat ik wel een nadeel vind is dat als je wat heb besteld bij hm, je vervolgens weken of zelfs maanden (als het niet op voorraad ligt) moet wachten voordat je het binnen hebt.

wehkamp daarentegen halen we zelf de kleren op bij een ophaalpunt, vb. dinsdagavond besteld, woensdag kreeg ik sms dat ik het kon ophalen. woensdagavond besteld en ik kreeg vandaag bericht dat ik het kon ophalen.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Da's idd een nadeel van de hennes, de lange levertijd. Maar ze hebben wel LEUKE dingen. Ik heb pas nog hele gave roze peeptoes daar gekocht.

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mermaid ja ik had dat vorig jaar toevallig van die tanktops enzo allemaal voor 5 eurrie dus hoop in geslagen maar ook gewoon nette kleding is niet altijd duur daar.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, tanktops bedoelde ik....ik kon maar niet op de naam komen.

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    hihi ik moest ook even denken hoor mermaid. WE heeft ook leuke kleding vind ik ook wel jammer dat die geen online webshop heeft, maar misschien ook maar goed voor mn porto...hihi:D

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik heb ook regelmatig dingen besteld bij Esprit. Fijn, ik weet hoe het zit en geen verzendkosten. Ook de levering is vrij snel en je hoeft pas achteraf te betalen.

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    hmmm de meest evan julile bestellen dus online bij H&m
    voor de kids vind ik de kleding dara wel leuk maar voor me zelf vind ik het na 1x wassen een beetje verwassen eruit zien dus H&M hefet niet echt mijn voorkeur

Espirt heeft dus ook een goede regeling...al zag ik wel leuke spullen maar wel duur... ;) of ik moet wennen aan de prijzen
    kon altijd maar in bepaalde winkels kopen nu ik 20 kg ben afgevallen kan ik dus weer naar andere....:)

iemand nog meer tips of ideen?

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik bestel heel vaak bij Esprit, en bevalt me heel erg goed. Nog nooit problemen gehad.

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ben het er niet mee eens hoor dat de kleding van de H&M er snel verwassen uit gaat zien. Ik heb heel wat shirtjes en 2 nette jasjes van de Hennes en die zien er nog steeds super uit, ondanks dat ik mijn truitjes in de zomer na 1x dragen in de was doe. Ik was wel alle gekleurde kleding ook echt met wasmiddel voor de gekleurde was en ik hang al mijn kleding op en doe dus niks in de droger.

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ieder andere ervaringen zeg maar
    ik was ook met echt colorwasmiddel en ik doe shirts nooit in de droogtrommel

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik ben het met mermaid eens ik koop al heel lang bij H&M en heb nog nooit verschoten shirts gehad ja na een jaar ofzo en veel gedragen te hebben...

13. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Net ff op de H&M site gekeken, voor mijzelf zou ik er niet gauw wat bestellen maar heb al een hoop leuke kleren voor de kleine gezien :D. Ik bestel regelmatig bij Wehkamp en Bonprix. Levertijd van ongeveer 3 dagen.

Deel Deze Pagina