ik heb erg leuke spullentjes kleding maat 50/56 jasje van gymp wit maat 56 bad set met standaard en tummy tub lodger shelter wiegen dekentjes en overtrekjes en hoeslakentjes matras voor de ledikant 60/120 dekentje voor de ledikant wil je iets weten hoor ik het graag de fototjes staan in mijn album alles is nog in zeer goede staat ik vul ook steeds aan want er komt nog veel en veel meer kleding ben alles aan het uitwassen en drogen
je hebt pb gefeliciteerd meis met je knul... daar heb ik niet veel meer van haha helaas wel kleine dingentjes natuurlijk
meiden de fototjes staan er op het zijn echt mooi spullen groot pakket kleding en losse setjes lodger shelter,bad set en matras maak me los meiden
foto 1 is de kleding pakket hier boven hier zitten over de 30 rompers 15 setjes 3 vestjes 3 box pakjes 3 jurken met legging 3 truitjes en 7 broeken en nog meer deze mag weg voor 50 euro inclusief verzenden allemaal merk kleding foto 2:badset 20 euro.. Bekijk bijlage 120443 hij word niet verzonden
foto 5: winter jasje van gymp maat 56 10 euro inclusief verzenden Bekijk bijlage 120446 het jasje is maar 4x aan geweest heb hem helaas te krap gekocht
foto 6: jottum setje maat 56 7,50 ex verzend kosten Bekijk bijlage 120447 dit setje is maar 2x aan geweest
foto 7: kik*kid 2 setjes zijn echt super setjes 15 euro ex verzenden voor beide setjes Bekijk bijlage 120448 deze setjes zijn maar 2x aan geweest en erg dure setjes geweest
foto 8 setje van lief maat 50/56 7,50 inclusief verzenden Bekijk bijlage 120449 dit setje is maar 2x aan geweest helaas
foto 9: lodger shelter maar paar keer gebruikt nog in zeer goede staat 35 euro inclusief verzenden Bekijk bijlage 120453
foto 10: matras 10 euro hij kan niet worden verzonden Bekijk bijlage 120454 heb je vragen brand maar los
kledingpakket,jottum setje,lief setje,gymp jasje,setje van kik*kid en de lodger shelter zijn verkocht matras,bad set,schoenen,deken,wiegen setjes zijn er nog
Ik heb wel interesse in de badset. Is het mogelijk dat je hem tot 4 februari voor me vasthoud? Dan ga ik 's middags naar Den Bosch dus dan zou ik via Kerkdriel kunnen rijden.