Grappig! Ik ken een meisje Mexx en een jongen Sidney. Ik zie Mexx en Sidney als unisexnamen. Sidney vind ik leuker! En Dex en Dax vind ik beide super!
Geen van beide. Mexx vind ik geen mooie naam voor een kind. Komt denk ik omdat mijn hond zo heette. Sydney vind ik voor een meisje.
Hmm vind ze beide niet zo mooi. Mexx doet me echt te veel denken aan het kledingmerk en is alleen leuk als je een tweeling krijgt en het meisje Oilily noemt Sorry beetje melig
Dan zou ik Mex doen, dus met 1 -x. Mexx is een kledingmerk. Sydney is een stad in Australië. Ik vind dat geen mooie mensen naam.
ik ken een mecx en een sydney allebei jongens, vind het leuke namen al zou ik zelf eerder voor mecx gaan
ik vind ze ook allebei echt niet leuk. Sydney vind ik net iets beter dan Mexx omdat ik dan meteen aan het kledingmerk denk. Ik vind Mexx of Mecx of desnoods Meks maar een creatieve spelling zou het gewoon als Mex spellen.
Thnx voor jullie meningen! Mijn vriend wil Mexx perse niet, ook niet als Mex geschreven. Mijn zus haar hond heet ook Mexx, door mij. Jaren terug floepte ik die naam eruit en ineens heette haar hond zo. Ook woont een jongetje hierachter Mexx. Sydney kwamen andere mee, past goed bij de namen van de andere 3 vokgens hun, maar kan zelf ook niet wennen aan die naam. Dex vind ik wel stoer maar rijmt zo rottig maar ja dat had Mexx ook. Gelukkig heb ik nog even de tijd. Maar vind jongensnamen zoooo moeilijk!
Wil je zeggen hoe de andere drie kids heten? Misschien komen er dan spontaan nieuwe namen bij ons op.
Wil wel zeggen maar,dan zo herkenbaar door de naam van mijn dochter maar maakt niet uit verder. Oudste zoon heet Joey, dochter heet Joomay (je zegt Djoomee) en babyzoon hert Skye. En nu verwacht iedereen weer zoiets speciaals als Skye haha maar zo lastig. Skye ook pas heel laat in zwangerschap. Ik vind Gio ook stoer maar mn vriend niet echt.
Ik vind Mexx leuk klinken, maar als ik het lees kan ik alleen aan het merk denken. Misschien andere schrijfwijze? Sydney vind ik niet leuk.