Ik vind het wel een leuke naam. Al ben ik dan Belg, ik hou van Fries klinkende namen. Onze zoon heet Jenne en ons dochtertje Eebe. Ik hoorde dat Ebe ook een Friese jongensnaam is. Misschien zijn dat nog ideetjes? Verder stond op ons jongensnamenlijstje onder andere nog: Baste Joppe Jorre Fedde Melle Groeten, Emilie
Ken een jongetje en die heet Jiddo. Moest er even aan wennen, maar vind hem nu leuk en lekker eigenwijs klinken. Past daarom ook zo goed bij dat jochie
Is het een meisjes of jongensnaam? Ik ken iemand die Iddo heet, qua meisje Jedidja? Jidde is opzich wel mooi, je moet er even aan wennen
Jidde? Tenzij je in Friesland of Groningen woont vind ik het niks. (anders ook niet maar ja dan snap ik het nog een beetje)
Toevallig ken ik een klein jongetje dat ook Jidde heet.... En nee, die komt niet uit Groningen of Friesland Had de naam nog niet eerder gehoord, maar vind 't een stuk origineler dan bijv. Hidde...
Ik vind hem super , maar is dan ook helemaal mijn smaak. Mijn dochter heeft een tijdje met een Jirre in de klas gezeten , vond ik ook erg leuk.