Goedenavond dames, Deze maand ben ik gestart met clomid. Ik heb vorige week een echo gehad en daarop was nog geen goed ei te zien. Nu heb ik gister weer een echo gehad en daaruit bleek dat ik waarschijnlijk dit weekend mijn eisprong zal hebben. Uiterlijk maandag zei de arts. Nu hebben wij deze week om de dag seks gehad. Is dat goed denken jullie? Stel morgen springt mn ei en gister hadden we geklust, dan zit er een dag tussen. Hi Hi ik wil geen kans mislopen Groetjes
Als je om de dag klust blijft het sperma ook 'beter' is mij verteld, of dit waar is weet ik eigenlijk niet 😁 Maar ik denk ook altijd om het nog ff een keertje extra te doen zodat de weg van het eitje goed vol ligt met zaadjes ☺️
Angel Hoe groot was jouw ei op 29 mei? Om de anderste dag is prima, misschien alleen nog iets langer door gaan dan vandaag. Bij mij is het zo dat mijn ei al bijna 21 mm is en dan nog bijna 5 dagen duurt voordat hij springt. Ze kunnen iets langer door groeien met clomid.
Om de dag. Sperma leeft langer dan een eitje, dacht 72 uur. Ideale situatie is dus dat de spermazaadjes het eitje liggen op te wachten! Om Sedat, zelfs 2 dagen is dus het handigst.
Voor zover ik dat meekreeg was mijn ei zo'n beetje 21mm. De arts zei dat ie t weekend zou springen, uiterlijk maandag.