Geen oploop maar wel knaller?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sophieee1990, 10 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophieee1990

Sophieee1990 Actief lid

5 nov 2022
    111
    128
    43
    Vrouw
    Hi,

een vraagje.. deze ronde aan de slag met ovulatietesten. Via de app zou ik dinsdag m’n eisprong moeten hebben. Mijn cyclus varieert eigenlijk altijd tussen de 29/30 dagen. Afgelopen maand opeens 33 dagen. Dus ik dacht wat ovulatietesten er tegenaan kan geen kwaad!
    Ik ben dinsdagavond begonnen met testen. Ik kan overdag niet testen ivm werk. Ik let er wel op dat ik 2 uur voor het testen even niets meer drink. Ik heb de avonden daarna precies om half 10 in de avond getest. Gisteravond zag ik een licht streepje, voorheen was alles wit. Dus nu het weekend is dacht ik net ik doe gewoon even een testje nog! En volgens mij is dit een knaller?! Maar wel raar dat het niet echt oploopt. Eigenlijk van spierwit naar gelijk aan de controle streep. Wanneer klussen? En wat denken jullie over de oploop, die er niet is?
    Ik heb de foto’s toegevoegd, staat geen data bij. Maar bovenste is dinsdagavond en de onderste is van net.
    ik hoor het graag!!
    :)

Bijgevoegde bestanden:

2. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.867
    2.549
    113
    Ik had ook altijd van weinig oploop naar een knaller. Daardoor word er ook wel eens gezegd twee keer per dag testen omdat je hem dus makkelijk kan missen. Bij mij was het altijd knaller en paar uur later kreeg ik ovulatie pijn.

3. Sophieee1990

Sophieee1990 Actief lid

5 nov 2022
    111
    128
    43
    Vrouw
    Ja, dat twee keer per dag testen weet ik. Maar is voor mij echt niet haalbaar.. in de ochtend rond 7 uur de deur uit en dan pas rond 7/8 uur thuis. Ik werk voor justitie, dus om nou mijn ovulatietesten door de detectiepoortjes in te voeren, vind ik ook weer een ding.
    Maar thanks voor je reactie! Vind jij die ovulatietest van vandaag een knaller? Of moet ie nog donkerder zijn?

4. Liliane92

Liliane92 Fanatiek lid

7 sep 2020
    2.083
    3.164
    113
    Vrouw
    Bij mij is het ook ineens een knaller hoor, en vaak de dag erna is het ook weer helemaal weg. Ik zou het vandaag en morgen maar gezellig gaan maken.

5. Sophieee1990

Sophieee1990 Actief lid

5 nov 2022
    111
    128
    43
    Vrouw
    het stelt me wel gerust dat meer het hebben! Nou dit gaat zeker een heel gezellig weekend worden.
    Thanks!!

Bluetique vindt dit leuk.
  6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Een ovulatietest hoeft zeker niet op te lopen hoor, dus je beeld is vrij normaal :).
    Ik verwacht je eisprong binnen 3 dagen.
    Have fun onder de dekens :D

7. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.867
    2.549
    113
    Haha sorry ik zie dit voor me:roflmao: ja ik vind dit een knaller. Ik ken deze zelf niet maar volgens mij kunnen ze niet echt donkerder. Ik zou zeggen veel plezier :thumup:

Deel Deze Pagina