Pfoe moet even mijn verhaal kwijt... ben me vandaag echt rot geschrokken en voelde me zo slecht.. Ik ging even wat uit de meterkast pakken op de gang buiten mijn flatje... even wat voor de deur gezet en sta beetje met mijn kleine ventje te praten die ineens toch de deur dicht doet en ik kom hem niet tegenhouden. ik stond dus buiten zonder sleutel of telefoon voor een dichte deur en mijn zoon binnen aan de andere kant te huilen. Ik schrok me kapot en raakte echt van slag... ben direct naar de buren gerend en heb gevraagd die open deden en benoemd dat iemand de politie / slotenmaker moest bellen omdat ik niet naar binnen kon. mijn ouders die in dezelfde flat wonen waren naar de camping dus kon ik daar de sleutel niet halen (zul je altijd zien) afijn na ongeveer 25 minuten was er de slotenmaker die kwam. in de tussentijd heb ik mijn kleine constant horen huilen behalve de laatste 5 min. de man kreeg gelukkig vrij snel de deur open en ik rende naar binnen... buurvrouw achter me aan die bij me was gebleven. Gelukkig was mijn kleine vent van al het huilen enz op de bank gaan liggen en in slaap gevallen nog nasnikkend. Ik voelde me echt zo slecht o wat erg dit !! Nu een wijze les rijker en 70 euro armer ben ik gelukkig weer binnen. mijn kleine ventje is verder aan het slapen nog en ik heb direct ook nog een reservesleutel aan de buurvrouw gegeven. pfoe... wat een dag
sow dat lijkt me ook wel heftig! gelukkig is het redelijk snel goed afgelopen! en ja je lesje eruit leren kan je dan het beste doen
Owh dit heb ik vorig jaar beleefd, zou ff de container buiten zetten. rij dat ding normaal altijd achterom door de steeg, maar had nu haast dus denk trek dat ding ff door huis heen. achterdeur en voordeur open tegenoverelkaar en bats voordeur dicht en ik zonder sleutel. zoon was in de kamer en lachte mij dus keihard uit... Ik naar de buurvrouw naast mij, de buurvrouw die de reservesleutel heeft was weg. Ik bellen naar mijn moeder en na 5 minuten was mijn moeder er met de reserve3 sleutel... en mijn zoon die had dikke lol in huis haha. Maar wat was ik blij toen de voordeur weer open was haha! zou ook aleen raam in slaan nl. Maar het is een goede les hoor ik vergeet nooit meer een sleutel nu! maar als mijn zoon zou huilen dan had ik mij ook schuldig gevoeld, maar je kan er echt niks aan doen hoor. denk dat iedereen dit wel 1x overkomt nl. Ik zelf heb vroeger ook een mijn moeder buitengesloten toen moest de buurman via het raam boven weer naar binnen.
ja ... hier alleen geen raam aangezien de voordeur in de hal van de flat uitkomt. dus raam inslaan kon niet anders had ik dat wellicht wel gedaan om sneller weer binnen te zijn.. maar was niet eens een optie.. maar goed... is gelukkig idd allemaal goed afgelopen. pfoe
Poeh dat is schrikken. Gebeurde mn benedenbuurvrouw/vriendin laatst ook. Gelukkig was ik thuis en heb haar sleutel, anders was t ook knap lastig geweest.
Ow mamametzoon: wat vervelend zeg, zou me ook wel schuldig voelen denk ik. Maar het is gelukkig goed afgelopen. En geloof me, dit overkomt elke moeder wel eens (volgens mij). Je hebt het niet expres gedaan en je dacht nog eraan om er iets tussen te zetten, dit had je niet van te voren kunnen weten. Mijn jongste zusje heeft ook onze moeder een keer opgesloten. Mijn andere zusje en ik waren ongeveer jaar of 7/8 het was zomer (weet het nog zo goed) we waren aan het buiten spelen. We woonden toen ook in een flat. Mijn moeder ging even de was ophangen buiten en had de balkondeur dicht gedaan, maar niet op slot. Toen heeft mijn zusje de hendel naar beneden gedaan en stond mijn moeder dus buiten. Wij kwamen op dat moment net voorbij en onze moeder riep ons en zei dat we naar haar vriendin moesten gaan en vragen of zij onze (stief)vader wilde bellen, die kwam een half uur later. Maar omdat dit altijd is blijven hangen ga ik op een of andere manier altijd met telefoon en sleutels naar buiten als mijn zoontje ligt te slapen en ik dan al het vuil even snel weg kan gooien. je weet maar nooit. Hier zit ik op de 11e en de lift is niet helemaal 100% voor het zelfde geldt blijft die een keer hangen ofzo...ieuw moet er niet aan denken haha Laatst waren mijn moeder, vader en zusje op vakantie. Elke keer als ik wegging keek ik wel 10000x of ik mijn sleutels bij me had. want als ik die zou vergeten zou ik op geen enkele manier naar binnen kunnen. mijn buren hebben geen sleutel, daar heb ik niet zo'n hechte band mee...
Oh dat heb ik ook weleens gehad. Ik stond te praten en mijn zoontje trok de deur dicht en deed de knip erop.. En maar niet snappen dat hij die weer open moest doen zodat ik ook weer binnen kon.. Toen maar via het balkon van de buren bij mezelf ingebroken..