Hoi Ik wil me even voorstellen ik ben Heidi en ben 28 jaar en kom uit een dorpje in Noord Brabant. Ik heb 5,5 jaar een relatie met Stijn en zijn 26 November 2006 getrouwd. Ik ben in Januari gestopt met de pil en ben 4 maanden niet ongesteld geworden toen naar de dokter geweest en werd doorgestuurd voor een echo dus ik belde voor de uitslag naar de dokter en die vroeg of ik graag zwanger wou worden en nou en of ik dat wil. Dus heeft zij mij meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis daar heb ik eerst primolut gekregen om ongesteld te worden nu ben ik gelukkig elke maand vanzelf ongesteld en heb al div. echo's en onderzoeken gehad en nu ben ik voor de tweede maal Clomid aan het gebruiken dus ik hoop dat het bij ons nu ook binnenkort raak is. Nou een heel lang verhaal maar ik ben al zo lang hier op deze geweldige site aan het kijken en nu dacht ik ik schrijf me maar eens in. Vind de verhalen van iedereen ook helemaal geweldig. Iedereen heel veel succes met zwanger worden en of zwanger te zijn. Groetjes Heidi
hey heidi, welkom! hopenlijk is het voor jouw ook snel raak!!! succes! liefs mandy *5de IUI poging *pendel:sonja: maart 2007