Mezelf even voorstellen

Discussion in 'Even voorstellen' started by Stephtje, Nov 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stephtje

Stephtje Lid

Jan 15, 2009
    15
    0
    0
    Stockmedewerkster esprit
    Zeeland
    Hoi allemaal,
    Ik ben stéphanie, 23jaar en nu 30weekjes en 5dagen zwanger van eerste kindje.
    Ben al 7,5jaar samen met m'n vriend, en vorig jaar kochten we ons huisje...waar nog wel wat werk aan is.
    De zwangerschap verloopt helaas niet zo rooskleurig zoals ik me had ingebeeld:(
    vanaf eind jubi mocht ik al niet meer werken (werk als stock medewerkster in kleding winkel) want met dozen van 17kg zeulen was geen goed idee daar er bekkeninstabiliteit werd vastgesteld bij me.
    Naarmate de eindstreep in zicht komt ook als maar meer pijn.Zo erg dat ik bijna ganse dag krom loop te waggelen...
    Verder werd dan ook een maand geleden geconstateerd dat m'n suikerwaarden niet in orde waren.Dus moet ik zelf mn bloed prikken en in de gaten houden, om zwangerschaps diabetes te voorkomen.Ons kleintje stelt het op zich goed, de controle van 18.11.10 was ze al 1,570kg, en alles werkte perfect :)
    Alleen ligt ze al 3maand in stuit, dus heeft de gyn gezegd dat als ons pruts niet draait bij 35weken we gaan kijken voor keizersnede.Maar ben er gerust in :)
    Heb ook niet de drang dat ik persé op de natuurlijke manier wil bevallen...
    Zo dat was zo een beetje ons verhaal tot nu toe:p
    xxx

2. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    fijn dat het met het kleintje goed gaat, nu jij nog!
    welkom!

3. PaulineK

PaulineK Lid

Nov 27, 2010
    18
    0
    0
    Gelukkig maakt je baby het zelf wel prima. :) Hopen dat ze nog draait en anders veel succes bij de keizersnee!

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom, succes met de laatste loodjes.
    Hopelijk draaid je kleintje nog, een keizersnede is ook niet niks.

Share This Page