Hallo allemaal :-)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Snokkie, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snokkie

Snokkie Lid

2 sep 2013
    73
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemiddag allemaal!

Ik lees al een tijdje mee, maar nu leek het me toch wel leuk om me te registreren op het forum.

Ik ben Suzanne (26) en in juni (zwanger) getrouwd met mijn grote liefde Joost. Morgen ben ik precies 38 weken zwanger van ons eerste kindje, een zoontje! Begin van dit jaar hebben we ook ons eerste huis gekocht (een echte opknapper) dus het is een jaar met veel veranderingen. Alleen maar leuk hoor :).

We zijn nu wel erg benieuwd naar onze kleine man, en van mij mag hij komen hoor! Hoewel ik een vrij gemakkelijke zwangerschap heb gehad (als ik het vergelijk met verhalen van anderen) vind ik de laatste weken wel wat zwaarder worden. Ik begin nu pas te wennen aan mijn verlof en probeer ook nog wat leuke dingen te doen die laatste weken.

Groetjes
    Suzanne

2. Shei

Shei Lid

1 sep 2013
    41
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, wat leuk dat het er bijna op zit en je binnenkort je kindje in je armen mag houden! Voor mij is het nog best ver weg, hoe vond je het zelf gaan?

Geniet van je vrije dagen en welkom!:)

3. Snokkie

Snokkie Lid

2 sep 2013
    73
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Shei!

Bedankt! Hoelang moet jij nog? Ik heb erg genoten van mijn zwangerschap tot nu toe! Wel wat kleine kwaaltjes maar die vergeet je snel ofzo. En het is echt waar, het is zo snel gegaan achteraf gezien! Het leukste vind ik de bewegingen can de baby in je buik (eerste keer al bij 14 weken) die steeds sterker worden en veranderen. Nu zie ik regelmatig een voetje uitsteken. Als je dan duwt dan schopt ie terug <3.

4. Shei

Shei Lid

1 sep 2013
    41
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik moet nog zeven maandjes. Voor mij lijkt het nog echt heel lang, maar ik moet ook nog heel veel regelen dus dat is ook wel handig. Hoe je er schrijft maakt het me heel vrolijk. In het begin moest ik zo wennen, vanwege het onverwachtse en omdat ik niet echt het idee had dat er iets in me groeide.. Maar men zegt dat ik het naarmate de tijd verstrijkt wel door ga hebben haha.

Ben zo blij dat het je zo af is gegaan, mooi om te lezen! Binnenkort wordt het allemaal nog leuker he :). Houd je het goed uit?

5. Snokkie

Snokkie Lid

2 sep 2013
    73
    0
    0
    Noord-Holland
    Dan is het voor jou nog heel spannend dus! Het is ook echt wel nodig vind ik, die 9 maanden om te wennen en te regelen. Maar nu kan ik niet meer wachten hoor!

6. Shei

Shei Lid

1 sep 2013
    41
    0
    6
    NULL
    NULL
    Haha ja, iemand zei me ook, aan het eind heb je zoiets van "nu mag het er echt wel uit".. Als ik denk dat je bijna bevalt hoor ik spongebob: "ik ben er klaar voor!!, ik ben er klaar voor!!" Alvast heel veel succes en plezier!

Deel Deze Pagina