Mijn niet echte naam is Mieke en ben 23 jaar, alleenstaande moeder. Heb een tweeling van 2 jaar meisjes L en L en ben zwanger van een derde, uitgerekend op 02-11-2017. Alleenstaande moeder want mijn nu ex-vriend en vader van de meiden heeft ons in de steek gelaten. Op een dag is hij vertrokken en niets meer van hem gehoord, ook zijn familie negeert mij. We hebben de dag er voor wel ruzie gehad wegens een zeer dure aankopen van hem. Heb met veel (financiele) hulp van een tante van mij want mijn ouders leven niet meer een huisje (bejaardenwoning) kunnen huren in een mooi dorp. Wel klein met twee slaapkamers maar zeker knus en gezellig. Goed georganiseerde opgeruimde chaos zeg ik, een huis waar geleefd wordt en duidelijk kinderen wonen. Had met mijn ex-vriend een huurhuis, maar die was te duur zonder hem zelfs met steun. Werk thuis op dit moment thuis als werkvoorbereidster voor een bedrijf in de scheepsvaart. Het is prima combinatie werken samen met de kids en huishouden. Zijn er vragen, stel ze gerust ben vrij open.
Welkom! Wat verdrietig dat je vriend zomaar vertrokken is. Zeker nu je (hoog)zwanger bent. Fijn dat je de mogelijkheid hebt om thuis te werken. Scheel weer opvang kosten! Heel veel succes met alles. Kom je vast nog wel ergens tegen.
Welkom op het forum! Wat een rotsituatie maar wat fijn dat je zo'n lieve tante hebt. Succes met de laatste loodjes!