hallo meiden, ik ben vandaag 5+2 weken zwanger en heb vanmiddag nog een test van clearblue gedaan met indicator. hij geeft aan 2-3 dus 4-5 weken zwanger. maar,de test zou nu dan toch 3+ moeten gaan aangeven? ok, ik heb wel met middagurine getest, maar dan nog ? ik ben zo bang dat ik nu toch te weinig HCG aanmaak en dat het misgaat. herkent iemand dit en gaf de test ook minder aan, en alles was goed op de eerste echo? ik weet namelijk zeker wanneer de eisprong is geweest en dat 5+2 wel klopt. Bedankt voor jullie reacties! Groetjes Lisa
Die test klopt voor geen zak. Die gaf hier met 8 weken 2-3 aan EiSprong zegt trouwens niet alles hoor.als het ei laat is ingesteld is het ook al anders.
Hier zei hij met 7 weken 3+, dus dat klopte wel ! Maar je bent toch 5 weken? Dan klopt de indicatie 2-3 toch? Want je moet er toch altijd dan 2 weken bij optellen ofzo? Dat is monent van bevruchting
Het is een indicatie, geen exacte uitslag. De een plast gewoon meer hcg uit dan de ander. Mijn advies: hou op met testen, wacht op je eerste echo en vertrouw erop dat het waarschijnlijk wel goed zit. Dat is in de meeste gevallen namelijk zo.
Helemaal mee eens. Ik zie zoveel onzekere topics voorbij komen met dit onderwerp. Het enige wat het oplevert is stress. En dat is niet gezond .
Dag Lisa, Ik kan je gerust stellen dat ik hetzelfde heb voorgehad (maar dan bij 5+6 weken, met een CB die MET ochtendurine toen 2-3 aangaf), en toch is alles goed bij mij... Beebje is nu zo'n 8 cm groot. Maak je er dus maar niet te druk in, sommigen maken sneller HCG aan dan anderen, en dat zegt helaas weinig over het verloop van de zwangerschap! Veel succes er mee
meiden,enorm bedankt voor jullie geruststelling! vanochtend een test gedaan en die gaf 3+ aan!! JEUJJJ haha fijne dag!
De een heeft met 4 weken een 3+ en de ander pas veel later. Iedereen maakt anders hcg aan, dus de een gaat sneller dan de ander, en het zegt helemaal niets over het verloop van de zwangerschap.