mams136, heel mooi gezongen. Ken het nummer wel, als ik het me goed herinner was dit een nummer op de CD van Alanis die je pas hoorde als je hem op het eind liet lopen na het laatste nummer. (zo'n soort verborgen nummer) Vond het altijd een heel mooi nummer, en jij zingt het mooi na!
bah alle R&B nummer die ik enigzins kan zingen hebben uithalen waar ik niet bij kan...of die ik niet durf te doen vanwege de buren.
Het is heel wat anders dan R&B maargoed...Tis iets YouTube - good enough.wmv Kan zijn dattie soms wat raar klinkt want heb met de geluidsrecorder meerdere opnames achter elkaar gemaakt.
Dankje....Als ik het durfde had ik het allang gedaan. Zelfs als ik thuis aant zingen ben en er loopt iemand langs dan stop ik...Het is net een reflex
Ik snap het wel hoor, maar als ik zo kon zingen als jij dan wist ik het wel hahah Wat ik doe is misschien niet vals maar ook niet speciaal ofzo ik zou als ik het al zou durven nooit naar een volgende ronde gaan, maar jij wel denk ik hoor!
Hahah ik heb net wat oude opnames gevonden hier was ik een jaar of 18 geloof ik. Opgenomen door een vriend van me in het jongerencentrum waar ik gewerkt heb misschien plaats ik daar wel wat van
Hij is al aan het uploaden is een nummer van Destiny's Child Sail On en hoor nu ook dat ik No,No,No op tape heb hahaha geweldig
Hihi was je hier 18?? Wel jammer dat het met het nummer meegezongen is. Kan je stem er moeilijk uitpikken continu. Ik zou zeggen: nog een keertje met de karaoke versie Moet wel zeggen dat ik het niet onaardig vind klinken
Ja ik denk 18 ofzo idd hihi hoezo? Klinkt het zo kinderlijk? ja het is idd wel lastiger omdat ik mee zing met het nr had er toen geen instrumentale versie van ik heb nog een nr zing ik ook mee met het origineel
leuk topic meiden!! ik ben zelf songwriter maar kan absoluut niet zingen. haha dat is lekker voor op singstar want dat vind ik wel heel leuk heb al meer dan 40 liedjes bij gekocht
Hee wat leuk zeg! En sommige kunnen idd een aardig nootje zingen! Leuk om te horen wat voor talent hier op ZP zit! Vind het zelf ook leuk om te zingen, maar weet niet of ik het hier wel durf te plaatsen