Ja weet ik eigenlijk niet waarom je die zo goed hoort. Ik heb een filmpje gemaakt met mijn telefoon en de muziek opgezet van mijn laptop. Blijkbaar neemt die telefoon goed geluid op!
Dames, dames, dames, Ik heb dan ook eindelijk het lef gehad om een stukje op youtube te zetten....(met kriebels in mijn buik) Wat vinden jullie? Erop laten staan of er maar af halen.... YouTube - Een stukje van That's what friends are for Groetjes, Wendy
hallo wendy, dit is 1 van mijn favourite nummers,en ik vindt dat je het waanzinnig mooi zingt. STAAN LATEN DUS,je mag er trots op zijn. groetjes petra
waarom doen jullie niet mee met de voice of holland allemaal??? cherryaiden heeft ook een hele mooie stem!
Tja het is wel zo, gisteren toen ik op mn werk was heel even gezapt naar flopstars lieten ze weer zo een gek door die niet kon zingen... Ik geeft het die mensen echt wel na dat ze daar durven te staan en zeg ook niet dat ik het beter kan, maar die jury...man,man,man kan er nog steeds niet overuit.... Ben maar gauw terug gezapt naar Hollands Got Talent om echte talenten te zien..
ja maar HGT is leuk in de audities maar daarna is het zown FLOP programma in de live shows.. vind er dan niks meer aan ..