Hoi, ik zie af en toe een beetje op tegen mijn zwangerschapsverlof. Het gevoel geen kant op te kunnen ivm de baby. Klinkt misschien overdreven en misschien kijk ik er straks wel heel anders tegenaan. Maar hoe doen jullie dat? Als je heel even snel een boodschap wil doen ofzo, kun je je kleintje dan niet even een half uurtje alleen laten?
ik neem haar altijd mee en ga gewoon boodschappen doen als ze wakker is. ja met een kindje valt niks te planne en alleen laten zou ik nooit doen . in 30 min kan veel gebeuren
Zou dat echt nooit doen. Er kan vanalles gebeuren, thuis maar ook met jou.. en wie weet dan dat er een kindje thuis ligt?
Om bootschappen vind ik wel een beetje ver. Als daan 's avonds licht te slapen in diepe rust dan neem ik de babyfoon mee maar verder ga ik echt niet.
ben het wel met je eens dat je af en toe even je handen vrij wilt hebben. Alleen laten = NOOIT doen! Maar af en toe opa en oma lief aankijken kan natuurlijk wel Maak ik dankbaar gebruik van!
Toevallig heeft mijn man dat gedaan afgelopen zaterdag toen ik aan het werk was. Hij dacht dat hij wel even boodschappen kon doen, omdat onze zoon toch lag te slapen. Ik kwam er toevallig achter en ben best geschrokken. Ik dacht dat hij wel begreep dat dat absoluut niet de bedoeling is. Ik vertelde dat er van alles kan gebeuren als je weg bent: brand/inbraak en met jezelf kan er natuurlijk ook iets gebeuren onderweg. Hij had er niet zo bij stilgestaan en vond de kans zo klein dat hij zich er niet echt druk om maakt. Mannen denken wat dat betreft niet zo door (de mijne in ieder geval). Maar stel dat er net iets gebeurt in die paar minuten dat je weg bent. Je vergeeft het jezelf toch nooit?
Nee nooit alleen laten joh! Stel je voor dat je aangereden word ofzo en je kindje ligt dus alleen thuis. Of je huis vliegt in de fik, nee echt niet alleen laten.
Een half uur vind ik echt lang. Er kan vanalles gebeuren! Ik laat Iman niet langer dan 5 minuten alleen, bv alleen even om snel brood te halen aan de overkant en dan alleen als ik weet dat ze in diepe slaap is!
Nooit alleen laten! Je weet met kindjes dat je niet kan doen en laten wat je daarvoor ook altijd deed. Je moet weer een nieuw ritme zien te krijgen, daar gaat tijd over heen maar komt helemaal goed. Bovendien WIL je straks misschien de kleine ook helemaal niet alleen laten hoor!
NOOIT DOEN... Er kan iets met jou gebeuren, maar ook met je baby. Daarbij is het voor je baby ook fijn als hij even buiten komt. Ik ga altijd met Milou samen voor een boodschap. Of als dit niet lukt, gewoon wachten totdat mijn man thuis is.
He hoi Ik zou een kindje nooit alleen laten. Bovendien als ik het zou doen, zou ik nooit een rustig gevoel erbij hebben. Zou me vreselijk opgejaagd voelen. Ik snap je vraag wel hoor. Maar als je kindje er eenmaal is, dan vind je wel een weg. Ik neem mijn dochter altijd mee en pas mijn eigen planning gewoon op haar aan. Heb je de minste irritatie en het minste stress mocht je bang zijn dat te gaan ervaren. Het gekke is dat het vroeger wel gedaan werd, maar mogelijk dat er dan een buurvrouw of zo een oogje in het zeil hield. Maar ik zou het nu nooit doen. Inderdaad...er zou maar iets met jou gebeuren en je kind ligt dan nog thuis in bed... Succes...
mischien heeft ze wel over een grote boodschap op de wc hihihi geintje nee ik laat youame ook nooit alleen wacht wel tot ze wakker is en anders doet mijn vriend de boodschappen
alleen al het feit dat als je kindje wakker word, huilt en er reageert helemaal niemand omdat je BOODSCHAPPEN DOEN BELANGRIJKER VIND, dat kan voor zo`n klein hummeltje enorm beangstigend zijn, inderdaad dus NOOIT doen. Groetjes Missmama