Mezelf veranderen

Discussie in 'De lounge' gestart door Aapje16, 28 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aapje16

Aapje16 Lid

24 sep 2017
    49
    19
    8
    Vrouw
    Dankjulliewel. Ik heb wel veel aan de tips.

DastyQueen en Leo85 vinden dit leuk.
  2. Aapje16

Aapje16 Lid

24 sep 2017
    49
    19
    8
    Vrouw
    Bedoelde dat ik wel tijd heb om op mijn tel. te zitten én wel tijd heb voor mijn vriendinnen. En dat ik dus niet bedenk van ‘hé we moeten nog de oppas bespreken ivm uitval oppas’.

3. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Eerlijk zijn tegenover je vriendinnen en even uitje met gezin plannen. Laat je mobiel thuis of in desboard kastje van de auto.

De laatste tijd verassen mijn partner en ik elkaar met onze dochter op verassings uitje. (dierentuin, zoo bizar, zwembad, orgideenhoeve, bos wandeling) hartstikke leuk ipv weer bij huis hangen en romantisch de was opvouwen

4. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Ik zou in jouw situatie wekelijks even samen de gezinskalender invullen. Even samen overleggen wie wat doet en hoe je de knelpunten kunt oplossen. Zo te lezen vind je dat zelf soms lastig.

Oona vindt dit leuk.
  5. MissMolly

MissMolly Lid

15 jun 2018
    92
    61
    18
    Vrouw
    Gewoon eerlijk tegen je vriendinnen zeggen dat afspreken nu even niet lukt. Misschien is het handig dat jij en je vriend een gezamenlijke agenda hebben waar je alles in kan zetten. Kom je ook niet voor verrassingen te staan. En misschien afspreken dat je op bepaalde momenten (bijv tijdens het eten) je telefoon uit zet.

6. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    En waarom zou hij dat niet kunnen bedenken dan... is toch precies hetzelfde. Ik zou zeker niet alles gaan afzeggen nu maar eerder kijken hoe je meer beland krijgt :)

7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.290
    17.174
    113
    Dat hebben wij met de zondagen gedaan. Man is heel de week van huis, zaterdags zijn er vaak dingen die nog moeten dus de zondagen zijn voor het gezin en gaan we alleen naar de kerk. Het geeft rust, 1 dag geen afspraken en wel tijd voor elkaar

Deel Deze Pagina