opgeblazen buikje weg?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dorien87, 16 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Hoi meiden,

vandaag 11,1 weken zwanger en de klachtjes komen en gaan.
    Vooral de darmen zijn erg aanwezig en wat getrek in de baarmoeder.
    Ik had al veel steun aan jullie m.b.t. het komen en gaan van klachtjes waarvoor nog eens bedankt ;)!
    Vorige week was ik helemaal relax omdat ik zoiets had, nou goed dan, ik had al een buikje (weliswaar darmenbuikje) en veel minder last van misselijkheid. Ook viel het me op dat dit buikje vrij hard was, dus zo geen flubber meer ;).
    Maar nu vandaag is het buikje niet aanwezig.
    Kan dat, dat dit de ene dag verschilt van de andere dag?

Woensdag hebben we onze termijnecho en ik begin nu toch wel weer een beetje zenuwachtig en nerveus te worden....

Wel geen krampen en geen bloed en op 8,1 weken een prachtige hartslag gezien dus het zal wel goed zitten zeker...?
    Ohja en gisteren had ik zo'n gevoel van awel ik ga woensdag een kei-goede echo hebben :p!

2. Leetje85

Leetje85 Actief lid

26 feb 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij werd mijn buik ook eerst weer wat platter/minder opgeblazen, daarna werd het echt een baby buikje. Net zoals alle andere symptomen, ze kunnen er zijn, even verdwijnen en weer opduiken.
    Veel plezier bij de echo!

3. ChantalvdPol

ChantalvdPol Actief lid

19 mrt 2014
    200
    0
    0
    Ik had tot 10/11 weken ook echt een darmenbuikje. Daarna werd mijn buik weer platter tot ongeveer 15 weken. Na de 15 weken kwam er echt een babybuikje in beeld :D
    Maar het verschilt echt per dag, maak je er maar niet druk om.
    Veel plezier woensdag bij je termijnecho

4. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Dit had ik ook :)

5. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Hier ook! Tot een week of 10 echt een darmenbuikje, toen weer wat minder, en vanaf 15/16 weken een babybuikje!

6. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Grappig om dit te lezen, want ik had hetzelfde gevoel! Vorige week had ik echt zoiets van wauw, ik begin echt een buikje te krijgen! Ik was toen 9 weken. En nu heb ik zoiets van, waar is ie gebleven? Soms is ie opgezet en soms valt het echt enorm mee. Zal wel aan de darmen liggen idd. En ik ben ook niet aangekomen in 3 weken tijd, is dat raar? Ik heb de 25e mijn eerste echo, dan ga ik de 12e week in. Vind het zoo spannend.. Heb geen bloed verlies gehad en een aantal super positieve testen de afgelopen weken, maar denk dat dit niet 100% garantie is voor een goede echo?

7. Roosangel26

Roosangel26 Actief lid

20 apr 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb precies hetzelfde! Heb ik dit weekend maar alvast 2 zwangerschapsbroeken gekocht omdat mijn gewone strakke spijkerbroeken begonnen te knellen, voel ik me vandaag weer vrij plat! :S Wel last van mijn darmen vandaag maar niet een 'zwanger-buikje' zoals het van het weekend leek.
    Ik hoop inderdaad ook maar dat het komt en gaat en dat de buik straks weer komt en blijft! :D We wachten af. Maar het is wel verwarrend he?!

Deel Deze Pagina