Gaat wel weer een stukje beter, ik ben gister weer naar de dokter gegaan omdat het van kwaad tot erger ging. Hier een afspraak met de therapeut gemaakt en ik heb temazepam voor geschreven gekregen. Ik kreeg last van paniek aanvallen en voelde me erg ziek. Sinds donderdag avond slaap ik weer, en gebruik mijn slaap pillen niet. Ik durf het niet. Ik was zo wanhopig en bang dat ik donderdag heb gevraagd of me ex wou blijven slapen en dit voelde blijkbaar goed omdat ik snel in slaap viel. Ik heb nu ook wat meer geaccepteerd dat ik aan mezelf moet werken en dat ik mezelf echt niet weg moet gaan stoppen en ga hiermee aan de slag. Ik hoop dat dit aanhoud en dat het ergste nu geweest is
Fijn dat je weer slaapt! Maar zo te lezen alleen in bijzijn van je ex? Goed dat je aan jezelf gaat werken. Hopelijk ben je straks weer helemaal jezelf en sta je weer helemaal positief in het leven Ook voor je kids.
Nee maakt niet uit of hij er was of niet. Van acht wederom niet geslapen en vandaag weer onweis rot. Constant angst gevoel en weer erg benauwd en kortademig. Huil heel ve3l en weet echt niet meer wat ik moet doen
Weet iemand toevallig of je dr spanning in je lichaam er ook uit kan trainen? Met bijv sporten hardlopen of fietsen oid *Ik merk dat ik zo strak sta dat ik ook de hele tijd staat te trillen of gespannen blijft staan. Ik wil hier tich wel mee aan het werk en niet enkel doormiddel van praten
Sporten kan wel degelijk stress verminderen! En je hoeft niet eens extreem te sporten hoor. Gewoon een lekkere flinke wandeling in het bos bijvoorbeeld kan al heerlijk zijn. Muziekje op en gaan. Super fijn om je hoofd leeg te maken.
Zou idd ook lekker gaan wandelen met muziek. Even tot rust komen. Al denk ik dat bijv. Beuken tegen een boksbal ook wel lekker kan zijn. Kan je er niet een weekendje tussenuit met een goede vriendin?
Ik herken het wel een beetje. Gelukkig geen ex die voor spanningen zorgt, maar wel een aantal dingen bij elkaar. Doordat de jongste slecht slaapt (kno problemen) heb ik (denk ik) een verkeerd slaapritueel ontwikkeld en ben dus ook snachts wakker als hij wel doorslaapt. Dat gespannen zijn herken ik ook heel erg. Op dit moment heb ik er weer meer last van, zo'n gevoel dat je iets moet doen, net of je zenuwachtig bent. Wat mij vooral stress geeft op dit moment is dat ik nergens tijd voor heb en veel moet doen doordat mn man Door een schouderblessure niet veel mag. (Heb al Hulp voor het huishouden) Morgen ga ik de ha bellen en hopen dat deze iets voor me kan betekenen. Voor onze verhuizing ben ik hier ook al voor bij de ha geweest en de praktijk ondersteuner heeft mij tien goed op weg geholpen. Ook ga ik een afspraak maken bij de fysio omdat mn nek en bovenrug vast zitten en ik daardoor slecht kan ontspannen. Als je slaapproblemen blijft houden gewoon weer terug naar je ha. Ik heb ook temazepan gehad vorig jaar maar durfde het ook niet te nemen. Uiteindelijk toch gedaan, maar het hielp me niet en ik was de volgende dag ontzettend duf. Dat gebruik ik dus niet meer. Wat ik nu doe als ik niet kan slapen is jaar beneden gaan en een kop thee zetten. Even een poosje op de bank hangen, tv kijken en thee drinken. Dan weer opnieuw naar bed en dan lukt het slapen eigenlijk altijd wel. (De ene keer wat sneller dan de andere keer, maar altijd binnen een half uur) Heel veel sterkte.