tv kijken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nana79, 27 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nana79

Nana79 Actief lid

26 nov 2008
    148
    0
    0
    NL
    Hoe oud waren jullie baby's toen ze naar tekenfilms keken en hoe vaak kijken jullie baby's naar de tekenfilms? Onze zoon is bijna 10 maanden en vind het heerlijk om naar de smurfen te kijken, maar ja, hoelang laat je hem tv kijken?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Thirza kijkt iig einde van de dag altijd even sesamstraat en verder hangt het een beetje van haar en mijn bui af. Als ik niet lekker ben of erg moe, ben ik er wat gemakkelijker mee, zeker als zij op zo'n dag ook erg jengelig is. Dan hangen we verspreid over de dag vaak wel een paar keer even voor Ned3 :)

Ik maak me er niet zo druk om, vind het niet nodig dat ze veel TV kijkt, maar laat dat voornamelijk afhangen van de vraag of ze een beetje zelf kan spelen of niet. Thirza speelt goed alleen en dus vind ik TV kijken af en toe niet zo'n probleem.
    Ik denk zelf dat de grote vraag bij TV kijken vooral is of je kindje uberhaupt nog tijd heeft om echt zelf te spelen... :)

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Lisa kreeg pas met 17 maanden het geduld om even tekenfilms te kijken, en nu nog alleen maar sochtends even gezellig bij mama in bed.

Wel staat regelmatig dr K3 dvd beneden aan. Niet dat ze daar heel te tijd naar kijtk, meer als achtergrond muziekje en soms gaat ze er dan op dansen maar gaat ook gewoon verder spelen.

4. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    Caro is nog niet geinteresseerd in tv, hoogstens 30 seconden, ze is nu 14 maanden. Ze loopt liever het huis rond geloof ik :)

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Esmee keek toen ze nog kleiner was enkel naar zandkasteel of de tubbies.. Tegenwoordig vraagt ze zelf om tv en heeft een hele verzameling dvd.. Zolang tv kijken niet het hoofdvermaak is..

6. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hier heb ik de tv op de achter grond aan staan, maar vaak ook muziek. Mijn zoontje vraagt af en toe wel eens om ee dvd waar hij zin in heeft en dan kijkt hij 5 minuten en gaat dan weer spelen. Moet wel zeggen dat hij wat jonger was was hij verslaafd aan bumba en daarna de biba boerderij maar ineens was hij het zat en ging hij uit zich zelf meer spelen en nu vooral boekjes lezen en muziek.

7. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Kevin kijkt elke ochtend een half uurtje tv (meestal Diego :) ) en heel soms 's middags.
    Voor de rest heeft ie meer behoefte aan zelf spelen/kruipen (en vind ik ook beter)
    Als ik moe ben of als hij wat ziekjes is ben ik wel wat makkelijker en mag ie soms wat vaker/langer tv kijken.

Deel Deze Pagina