Een drie weken oud meisje is dood teruggevonden in Californië, nadat ze was ontvoerd door de man die haar ouders en oom zaterdag neerschoot. Bekijk bijlage 437067 De baby Eliza lag in een vuilniscontainer achter een restaurant bij San Diego, niet ver van de Mexicaanse grens, meldden Amerikaanse media maandag op gezag van de plaatselijke politie. De baby was 160 kilometer noordelijker, in Long Beach, ontvoerd door de nog steeds voortvluchtige dader. De moeder en oom liggen in kritieke toestand in het ziekenhuis. De vader raakte licht gewond. Volgens de politie is de aanvaller mogelijk een bekende van het gezin. Over zijn motieven is niets bekend. Bron: Ontvoerde baby dood | Buitenland | Telegraaf.nl
Bah wat een nachtmerrie! Hopelijk heeft het arme kindje niet te veel geleden. De ouders worden (hopelijk) wakker nadat ze zijn neergeschoten en dan begint de nachtmerrie pas echt want dan krijgen ze te horen hun kindje kwijt te zijn
Ik had het gelezen, echt heel erg Misschien zou je beheer willen vragen dit topic naar het nieuwsgedeelte te willen laten verplaatsen? Als ze dat al niet vanzelf doen.
Klopt. Ik heb al aan beheer gevraagd hem te verplaatsen. Hier is een subforum voor. En misschien niet eens voor dit soort berichten.
Wist niet zo goed waar deze te plaatsen, vandaar: " Praat hier over onderwerpen die je niet kwijt kunt in één van de andere categorieën op de site. " Maar wellicht kan Beheer deze naar het juiste stukje verplaatsen?
Topic had beter gepast bij films, televisie en nieuws.. En eerlijk gezegd hoeft die foto van mij er ook niet zo pontificaal bij.. Alleen het bericht was al (erg) genoeg geweest.. Ot: verschrikkelijk voor het kindje en de ouders..
Waarom openen mensen dit en zijn dan geshockeerd? De titel zegt toch al genoeg? Vind het heel erg voor dit kindje en de ouders...
Nou ik ben niet geshockeerd hoor, je leest helaas wel ergere dingen.. Maar die foto erbij hoeft van mij niet zo.. Om je te bedenken dat dat kindje nu gewoon dood is vind ik erg..
ik ben ook niet geshockeerd maar vind hetgeen topic voor de lounge,en verder vind ik heteen zinloos topic. Zodat iedereenkan zeggen dat het erg is? En even verzuchten dat de wereld toch vol met slechte mensen is?
Ach ja er zijn op dit forum wel meer zinloze topics dan kan er beter niks meer geopend worden in de lounge/ media tv Las het der straks idd afgrijselijk. Mijn eerste gedachte was ook hopelijk heeft dit meisje niet geleden Hoe kunnen mensen dit toch doen.
Ik gun de dader een heel erg 'iets' in zijn leven. Iets als een chronische depressie, zonder uitzicht op een einde. Als eeuwige jeuk, maar niet kunnen krabben. Zoiets...
Films, televisie en nieuws Het forum voor berichten over televisieprogramma's, films en (internet)nieuws.
Jeetje wat een zieke mensen in de wereld....... En ja ik be wel geshockeerd. Elke keer weer als ik zoiets lees of hoor. Ik kan het gewoon niet begrijpen........... (Maar nee, het hoort hier niet thuis).