Hooi dames, Morgen heb ik om 11:30 uur een afspraak bij de tandarts om naar mijn verstandskies te laten kijken. Mijn verstandskies komt maar niet door en is zeer pijnlijk. Mijn wang is ook gezwollen, wel minder als gisteren. Wie heeft er ervaring met het laten trekken/wegsnijden van je verstandskies? Is de napijn heel erg? xx
Na het trekken was de pijn veeeeeeel minder. Ik was blij dat ie was getrokken. Bovendien vind ik het apart dat je het gewoon door de verdoving niet meer voelt (logisch, maar voelt raar). Dus als je er zo veel last van hebt is trekken de beste optie. Sterkte meid, hopelijk valt het je mee.
Ik heb geen verstandskiezen meer, heb nog nooit last gehad van napijn. Ook niet na een wortelkanaalbehandeling of het trekken van een gewone kies. Enige waar ik een hekel aan heb, is het gevoel als je verdoving bijna is uitgewerkt. Zo'n raar tintelent gevoel als je je lip aanraakt. Maar de hele verdoving was bij mij weg na ongeveer 2uurtjes. Vond de ingreep weinig voorstellen eigenlijk, was ook zo weer weg. Maar goed, ik ben dan ook totaal niet bang voor de tandarts.
Mijn verstandskiezen zaten scheef onder mijn tandvlees, deed ook pijn en was gezwollen, zag enorm tegen het uitsnijden op. Maar het viel me enorm mee! Niks van gevoeld op wat duw en trekwerk na, was zo klaar en de kaakchirurg was lekker aan het kletsen met de assistent en tapte zoveel moppen dat hij soms moest stoppen omdat ik moest lachen. Na pijn was ook niet zo erg. Nee was echt niet vervelend vond ik. Hoe oud ben je? Schijnt dat hoe ouder je bent, hoe vervelender het is. Ik was 24.
meisje, maak je alsjeblieft niet druk. De pijn die je nu hebt is t ergste. Ik had dat ook en heb m bij de kaakchirurg laten wegsnijden. Uit voorzorg heb ik direct de andere kies ook weg laten snijden (aangezien we toch bezig waren) Ik had zon last van die verstandskies dat ik wel op mijn blote knieen naar die kaakchirurg wilde. Na het wegsnijden was het gewoon een "genot". Ik heb totaal geen napijn gehad. Ik weet zeker dat jij nadien ook t gevoel zal hebben van: dat had ik veel eerder moeten doen. Een week erna heb ik zelfs de andere kant laten doen. Je mag maar aan 1 kant verdoofd worden namelijk
Vorige week mn eerste laten trekken, volgende week mn tweede. Viel me 200% mee, prik deed niet pijn, trekken niet.. napijn niet gehad.
Euhm.... Ik doe m'n verhaal hier wel morgen na 11:30... Maar de behandeling zelf merk je echt niks van hoor!!! Niets om bang voor te zijn!
ik heb ze laten trekken bij de tandarts maar ze waren wel half uitgegroeid, of hoe zeg je dat? ik kreeg verdoving, toen die werkte trok die dat eruit met een tangachtig ding haha, ik voelde niks ervan maar je moet je oren dichtdoen ofzo, niet dat dat helpt maar als die dat eruit trekt, dat kraakt joh! een vreselijk vies geluid haha maar het belangrijkste, ik voelde niks, naderhand ook niet, je bloed alleen eventjes fel en als je naderhand met je tong voelt dan voel je een gat, das wel grappig
Mijn onderste verstandskiezen waren scheef en niet geheel door. Aan 1 kant hebben ze hem stuk moeten boren, waardoor ik daarna iets meer pijn had, maar de 2e keer heb ik haast helemaal geen napijn gehad. Bovenste verstandskiezen waren er zo uit. Tijdens de behandelingen trouwens helemaal niets gevoeld. Alles laten doen bij de kaakchirurg. Ik had trouwens mijn mp3 speler bij me en had tijdens de behandelingen lekker m'n muziekje op. Sterkte morgen !
Ik zag er zo tegenop... en het viel me zoooo mee. De eerste keer twee tegelijk laten trekken,beetje napijn (een dagje), de tweede keer de derde en laatste verstandskies laten trekken... geen centje last. En iedereen maar waarschuwen...'wacht maar,vannacht' Ik heb nog nooit zo lekker geslapen