Hallo allemaal, Ik wil heel graag een Mi Moneda set kopen. Ik heb gehoord dat je ook zelf munten kan laten graveren of met foto er op. Weet iemand waar je dit kunt doen? En klopt het dat je alleen munten in maat L kunt laten graveren? Dit wil ik namelijk wel weten, want dan koop ik een maat L pendant. Een starterset is namelijk meestal met een maat M. Dus als je ook een maat M munt kunt graveren ga ik voor een starterset.
Ja dat kan ook, maar dacht misschien weet iemand het hier ook. Wie van jullie heeft ook zo'n ketting? En welke maat pendant hebben jullie?
Ik heb een s goud... Heb van de week een 2de munt van me vent gehad... Met baby voetjes en aan de andere kant in diverse talen ik hou van jou.... Zooooow lief!!!!
Ik neem aan dat een M munt ook te graveren valt Zelfs kleine babyarmbandjes kun je graveren en kleine ringen Las ook op internet dat de juwelier de munt graveert ipv mi Moneda zelf? Dan zou ik het eens een de juwelier vragen waarbij je het wil kopen
Ja lijkt mij ook. Maar mijn schoonzusje zei dat gisteren. Dat bijv een foto munt alleen in maat L is. Dus vandaar dat ik me af vroeg waar je die kunt krijgen zodat ik het even na kan kijken. En een munt graveren zal vast ook in maat M kunnen. Maar waar kan je bijv een lege munt krijgen. De munten van Mi Moneda zijn al bedrukt.
Geen idee waar je lege munten kunt kopen De munten van bijv Lucardi passen niet in de mi Moneda en omgekeerd, dat scheelt net 0,1 mm ofzo denk dat dat met veel munten van verschillende merken zo zal zijn helaas
Ik heb nog even gezocht. En heb hier een site waar je kan laten graveren en foto bedrukken. De de enige munt die zou passen is dus 33 mm, wat in een Large past. Die andere, kleinere munten schelen ook allemaal net 1 mm. Foto op munt, foto gravure op hanger, persoonlijke foto bij DuoPenrose.nl
Hoi lieve dames, ik heb gezien dat je wel je bolle buik of je baby kunt laten graveren op een munt van Quoins. Ze hebben 2 maten, medium en large en 3 kleuren. Ik ga het ook doen met een foto van mijn buik en de handen van Flip erop. Lijkt me heel mooi!
Voor de mensen in de buurt van Veldhoven, daar heb je in de citypassage goudsmederij bommel. Die heeft ook mi moneda en een geavanceerd graveerapparaat uit amerika en kan alles graveren(ook glas enzo). Als je een goede contrasterende foto hebt in jpeg, dan kan het gewoon gegraveerd worden. Zilveren munten die verguld zijn, zijn ook wel mooi om best diep een letter in te graveren, dan komt het zilver weer tevoorschijn
Ik zou je sowieso de L aanraden! Ik heb een ketting met een L hanger en een M hanger en ik vind de L de mooiste grootte.