hoi dames, ik zit eraan te denken om een mi moneda of een my imenso ketting te kopen, wie van de meiden hier heeft er zo'n ketting en zal en een my imenso of een mi moneda kopen?! Mi Moneda of My iMenso
Ik heb mi moneda, ik ken het andere merk eigenlijk niet. Als ik mensen om me heen zie hebben die ook vaak mi moneda. Hier een plaatje van mijn ketting:
bedankt voor je bericht. ik heb wel eens gehoord dat de mi moneda kettingen+hangers snel lelijk worden, is dit bij jou ook?!
Hmm nah valt mee. Ik heb roodgoud en zilver. Merk wel dat mijn roodgouden munthanger ietsje verkleurd naar silver. Ik draag ze heel veel, maar het is maar een heel klein beetje. De kettingen daarin tegen verkleuren wel heel erg. Mijn zus had een goudkleurige ketting en een zilveren. Na een tijdje was die gouden ook gewoon zilver. Maar ik heb een zilveren ketting, die blijft heel mooi, net als de zilveren munthouder en munt. Het rood gouden muntje ziet er ook nog goed uit.
ik heb beide.... heb een middelhanger van mimoneda en een grote van myimenso.... vond de grote hanger mooier van my imenso.... verder vind ik de munten van my imenso mooier maar ook duurder...
Als je niet wil dat ze verkleuren wel Ik heb geen 'problemen' met de zilveren hanger en het muntje. Maar met het roodgouden muntje ook niet. Hier een foto van de ketting vandaag, ik heb hem nu 1 jaar. Als je goed kijkt zie je bij de roodgouden hanger bovenaan dat het wat verkleurd is. En ik moet ze even poetsen haha
mi moneda! heb zowel de zilveren, goudkleurige en rosekleurige kettingen/pendanten/munten en bij mij worden ze niet lelijk je moet alleen uitkijken met parfum enzo. als je net parfum hebt gespoten moet je niet meteen de ketting omhangen, anders kan hij verkleuren ja ik heb trouwens ook nog een ketting van dji dji italia en vind die persoonlijk mooier
@Daantje: Ja dat klopt, ik heb ook altijd erg opgepast daarmee. Maar alsnog wat verkleurd. Die dji dji italia vind ik ook heel mooi!
Ik heb ook de Mi Moneda in het rosegoud met het muntje met de voetjes erop. Je moet niet teveel met je vingers eraan zitten en zoals al gezegd geen parfum want dat tast het laagje aan.
maar als dat verkleurt kan het toch nooit echt goud zijn, dan is het wel veel geld voor een nepding. Heb in mn trouwring 3 randjes, roodgoud, witgoud en geelgoud en die verkleurt niet hoor, en die maakt van alles mee.
Ik ga zelf voor een My iMenso, van t weekend een bestel boekje bij de juwelier op gehaald en ben nu aan het nadenken over wat ik wil ben er echt helemaal weg van!!
ja bij mij mijn vriendinnen colegas enz worden ze allemaal snel lelijk ze slaan aan en de rose goud word echt niet mooier op
tulip de rose goud en geelgoud is inderdaad niet puur goud dan zouden de munten natuurlijk ook niet maar 40 euro kosten het is double zeg ik het goed? de zilveren kettingen en munten zijn wel zilver maar rose en geelgoud is een dun laagje ja dat laat los je moet de niet zilveren munten houders ook niet in een badje doen. bij onze juwelier hebben ze een schoonmaak apparaat speciaal voor mi moneda van mi moneda die is natuurlijk niet voor niets in het leven geroeppen mijn munten kleuren zwart vooral de zilveren maar die gooi ik in zilverbadje en dan zijn ze weer goed
Zilver wil ik in ieder geval en wil denk ik Agate Cameo Ooievaar als ik zwanger ben (Agaat Camee Insignia Ooievaar - www.zilver.nl) Daarnaast il ik graag de zilveren cover (Zilveren Levensboom Cover - www.zilver.nl) met daar onder : Wit Jade Insignia - www.zilver.nl Maar deze complete set vind ik ook heel erg mooi: My Imenso Complete Set - www.zilver.nl