Mi Moneda of...?

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 5 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik wil een Mi Moneda ketting kopen waar de namen van beide kinderen in komen te staan. Nu had ik een ketting samen gesteld en ik kwam uit op iets boven de 200 euro. Alleen nu twijfel ik, Ik heb namelijk ergens anders een actie gezien waar ze een complete set voor 40 euro verkopen. Het is dan niet van het merk Mi Moneda maar het lijkt er echt heel veel op. Andere verschil is dat de goedkope van staal is en Mi Moneda van zilver. Ik heb gehoord dat de rosé variant van Mi Moneda wel verkleurt (weet iemand of dit klopt?)

Wie heeft er ervaringen met Mi Moneda? Moet je bij zo'n ketting echt voor Mi Moneda gaan of is een van een ander merk in principe net zo goed?

2. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Ik lees even mee :)

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Geen ervaring met Mi Moneda, maar ik had een ketting met munt van Lucardi, maar dat was zonde van mn geld want die verkleurde echt heeeel snel!
    volgens de winkel omdat ik waarschijnlijk parfum erop gespoten had ;)

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb een mimoneda ketting. Zilveren kettinkje, rosegouden pendant en verschillende munten. Heb hem nu 2 jaar (niet dagelijks om) maar hij is tot nu toe nog niet verkleurd. In de winkel zeiden ze inderdaad wel dat het kon gebeuren.
    Ik zou persoonlijk wel voor mi moneda gaan, houdt zelf niet van 'namaak'. Daarnaast Vind het een ontzettend mooi merk.

5. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Ik zou eerder voor myimenso gaan. Dat is geheel zilver. Mimoneda wil nog wel eens verzilveren.

Rosé is altijd een laagje (tenzij het natuurlijk rosé goud is) dus zal altijd slijten. Met een munthanger bots je nog wel eens ergens tegenaan, dus dan zal het rose laagje sneller slijten.

(Ik werk in een juwelier waar we myimenso verkopen, juist door de betere kwaliteit. We krijgen geregeld mimoneda colliers ed binnen voor reparaties. Veel vaker dan een myimenso product.)

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
  7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Normaal gesproken ben ik ook niet van de namaak, heb altijd alles origineel.. Het zit alleen zo dat ik allergisch ben voor zilver en ik ga deze ketting niet dagelijks dragen dus ik vond dat in principe geen probleem. Alleen als die zo snel verkleurt dan vind 220 euro ook zonde van me geld en koop ik liever een stalen die net zo snel verkleurt.. Deze ketting is trouwens ook van lucardi maar het is dus weg gegooid geld? Dan ga ik toch maar voor Mi Moneda haha

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik ga eens kijken voor myimenso bedankt voor de tip!

10. sther3

sther3 Niet meer actief

Ik heb ook mi moneda, niet de originele ketting erbij. Je kan dus ook alleen de officiele hanger en munten nemen. Bij mij zijn ze ook nog niet verkleurt en heb ze al twee jaar..

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ze hebben verschillende dingen,kijk maar eens op de site!

12. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Ik vind de kwaliteit van de munt prima, maar de kwaliteit van de kettingen van mimomenda slecht. Ik heb er al 2 kapot gehad en dit valt niet onder de garantie.

13. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Hier al 4 jaar de mi moneda en nog perfect :) zowel de rose als de gouden :)

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    my imenso is van veel betere kwaliteit

15. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik heb de imenso en ben er super tevreden over!!

16. Imensa

Imensa Niet meer actief

#16 Imensa, 5 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 aug 2014
    Hier een mega collectie van my imenso. Heel blij mee.
    Ook niet altijd goedkoop trouwens.

17. minon

minon Niet meer actief

Ik heb die van lucardi. Nu inmiddels bijna een jaar maar nog niet verkleurd of wat dan ook.

18. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb een grote en kleine munt met houder van mi moneda. Een zilveren en rose gekleurde. Maar die rose werd na een half jaar al kaal. Zowel de houder als de munt. De zilveren ketting bleef wel mooi net als de zilveren houder en munt. Mijn zus had een gouden ketting, houder en munt maar die werd ook zilver. Voor dat geld vind ik het eigenlijk niet kunnen, maar als je het echt wil zou ik alles zilver nemen. Die blijft sowieso mooi.

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hm ik wil juist de rosé kleurige... :( verkleurd my imenso ook zo snel? Ik heb geen zin om zoveel geld te betalen voor een ketting die binnen een jaar zilver is

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

Mooi!! Ik wilde dit als eerste setje nemen.. De munt dan met de namen van de meiden zonder geboortedatums..

Deel Deze Pagina