Ik heb een mi moneda . gekregen op mijn verjaardag dat wel... mocht 1 uitzoeken bij de bijenkorf, Ik draag mijne vaak, maar ik heb geen last van verkleuring...
Ik heb er 1, gebruik hem 2 jaar bijna dagelijks. Ik heb voor mimoneda omdat ik de munten mooier vond dan my imenso. Zelf hou ik niet van nep, vooral omdat je beperkt bent in de munten die je kan kopen om te wisselen.
Ik had voor me moeder een rose kleurige mi mondena slavenarmband gekocht en di e was ook snel zilver. Mij werd alleen niet gezegd in de winkel dat t ging verkleuren vond t wel beetje zonde van me geld.
Ik heb ze allemaal van Quoins (rosé houder en munt, gouden houder en zilveren munt, zilveren ketting), ziet er allemaal nog prima uit. In de 3 jaar dat ik ze hen is er 1 keer een steentje uit geweest, maar die hebben ze bij de juwelier meteen weer teruggezet.
Ik heb mi moneda & Quoins en ben over allebei zeer tevreden.. Heb er nog nooit problemen mee gehad & ze zijn allemaal nog mooi (zilver, rose & goudkleurig).. Heb ze ondertussen 2.5 jaar en draag ze wisselend.. Zo maanden iedere dag en zo 4x per week! Maar ze zien er nog perfect en mooi uit!!