Ik ben heel hard toe aan flink veel nieuwe kleding, maar ik vind het altijd zo moeilijk om leuk te combineren! Leuke broeken, shirtjes, schoenen en rokjes zat, maar combineren lukt me gewoon niet zo goed. Nu wil ik dus echt eens leuke combinaties vooraf uitzoeken en kopen, zodat ik die kant en klaar heb hangen! Een vraagje dus voor de shop- en modeexperts: wie kan er links plaatsen naar leuk met elkaar te combineren kleding? Een beetje leuk geprijsd is ook fijn (max 150 euro voor een complete set bijvoorbeeld, maar minder mag matuurlijk!). Ik heb maat 42, lekkere Hollandse heupen en borsten en hou van kleur (geen beige-achtige tinten)! Qua stijl vind ik veel leuk, casual, vrouwelijk, sportief, ik hou juist van afwisseling. Alleen echt zakelijk vind ik niet zo. Brand maar los!
Ik denk dat goede basics in neutrale 'saaie' kleuren gewoon heel belangrijk zijn. Daar kun je leuke prints of stoffen altijd wel mee combineren. Ik maak ook vaak de fout dat ik iets koop, omdat ik de print of kleur zo leuk vindt, en dan kom ik thuis en kan ik het eigenlijk nergens mee combineren. Dus voortaan bedenk ik me in de winkel al of ik iets in de kast heb wat erbij past en zo niet koop ik het niet of ik koop er nog iets bij (afhankelijk van mijn budget op dat moment ). Veel webshops hebben trouwens vaak 'combineer met' of 'bijpassend artikel' staan , misschien is dat iets voor jou om op te letten? Zoals dit bedoel ik: Steps. Onderaan staat 'combineren met'.
Stylefruits is idd leuk zeg, daar ga ik eens spitten. En ook al gelijk een leuk setje gespot bij steps. Meer tips en links zijn welkom!