Iphone 4 of Samsung Galaxy S3

Discussion in 'De lounge' started by Lovely2011, Jul 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    3,407
    1
    0
    Hoi meiden,

Ik wil even wat ervaringen horen.

Ik heb nu een Samsung Galaxy s2, 1 jaar.
    Sinds 2 weken heeft hij kuren met bellen, als ik bel of gebeld wordt horen mensen mij niet, maar ik hun wel.
    Mijn abbo loopt over 2 weken af, en ik wilde Simonly nemen en deze houden ivm de kosten.

Maar nu moet ik een keuze maken, ik ben al terug geweest en hij zou gemaakt zijn maar doet nog steeds raar, vandaag weer terug dus, maar heb niet zoveel tijd meer.

Zit nu dus te kijken voor een nieuw abbonement met telefoon.

Twijfel tussen de Iphone 4 of Samsung Galaxy s3.
    Wat is volgens jullie de beste kwaliteit, gaan deze telefoons 2 jaar mee? Bij de samsung natuurlijk nog maaar de vraag, die is net nieuw ;)

En, het voordeligst kom ik bij Tmobile uit, wat zijn jullie ervaringen hier mee?

Thnx...

2. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

Jan 14, 2011
    3,399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    De enige ervaring die ik met je kan delen, is mijn iPhone 4, die heb ik nu een week hihi.
    Bevalt prima, alleen lange termijn kan ik niks over zeggen.
    Zit ook bij een andere provider, dus geen ervaring.

Succes met je keuze!

3. MeAngel

MeAngel Lid

Oct 13, 2011
    24
    0
    0
    Gelderland
    Hier hetzelfde luxe probleem, dus ik lees even mee :D.

Ik zit al zolang ik me kan herinneren bij T-Mobile en dat bevalt me prima! Goede service, goed bereik, niks over te klagen eigenlijk.

4. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Ik heb niets met apple, ik ga voor de s3 volgende week. Heb nu de eerste galaxy s en daar ben ik heel tevreden mee. Die heb ik al 2 jaar en hij doet het nog prima. Denk dat de kwaliteit van samsung over het algemeen genomen heel goed is.

Maar ook al is je abbo straks afgelopen dan nog moeten ze je telefoon maken hoor. Is gewoon garantie! Tenzij je hem in de regen hebt laten liggen oid :D

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

vrienden van ons hadden alle twee een iphone en sinds een paar weken alle twee de nieuwe Samsung en zijn er alle twee zeer tevreden over en hebben er echt geen spijt van.

6. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Je hebt 2 jaar garantie op je galaxy s2, dus laat hem gewoon maken en neem een sim only.

7. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    3,407
    1
    0
    Klopt hoor! Ik ga ook gewoon door tot die gemaakt is... Alleen ja, mijn nummer loopt over 2 weken af, en voordat ik een Simonly abbonement neem en ik nog langer bezig ben om die telefoon gemaakt te krijgen, heb ik ook niks aan.

Dus of mijn vriend neemt deze s2 als die gemaakt is, of ik verkoop hem dan.

8. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    3,407
    1
    0
    Ik heb al eens een telefoon gehad die terug gestuurd bleef worden en uiteindelijk gaf ik het dus op (stom, ik weet het) en de problemen bleven aanhouden.

Heb je na een bepaald aantal keer nou recht op een nieuwe of niet?

9. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    is toch niet erg als je abo afloopt... Bij mij (hi) wordt het dan gewoon steeds met 1 maand verlengd. Ik verleng nooit, want ik heb nu een heel goedkoop abonnement

10. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

May 25, 2011
    1,534
    0
    36
    Friesland
    Ik heb de Iphone 4. Echt super! Mijn vriend heeft de galaxy S2 en die vind ik minder gebruikersvriendelijk enzo.
    Zijn abbo is ook afgelopen en hij gaat nu ook voor Apple waarschijnlijk...
    Samsung is overigens prima telefoon, maar ik vind Iphone net wat beter...
    Mijn vorige Iphone is nu 4 jaar oud en doet het nog stees prima (mijn moeder heeft hem) ondanks meerdere keren gevallen, zelf in bad:D

11. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik had ook niks met Apple, vond het vreselijk totdat ik een Samsung kreeg. Alle menu's zijn omslagtig maar die ben jij al gewend dus dat hoeft geen probleem te zijn. Ik vond het op zich wel een prettige telefoon totdat ik een iPad kreeg voor mijn verjaardag. Alles is zo makkelijk, duidelijk en simpel. Ik moest als ik mijn telefoon gebruikte steeds "zoeken". Heb hem verkocht en een iPhone gekocht. Ik ben echt om, een super telefoon en zou niet meer zonder willen!

Mijn man heeft de Samsung galaxy S2 en heeft er ook een hoop problemen mee. Hij valt regelmatig uit of start opnieuw op en ik hoor dat regelmatig. Ik weet niet of dit verbeterd is bij de 3 maar anders kan je er op rekenen dat je hier ook weer problemen mee krijgt. Daarintegen zijn er nog een hoop mensen die nog steeds de eerste iPhone gebruiken, ik vind hem degelijker. Maar als je in eerste instantie kosten wilde besparen zou ik voor de goedkoopste gaan.

Nadeel van iPhone is dat alles via de computer gaat maar daar wen je aan.

12. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

May 25, 2011
    1,534
    0
    36
    Friesland
    Dat heeft mijn man ook... S2 valt heel vaak uit en start opnieuw op...

13. thisisus

thisisus Lid

Jun 16, 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu de s3 en ik ben er erg tevreden over. Alleen die autocorrect is vervelend.ik ben een black berry gewend

14. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Autocorrect is gewoon uit te zetten hoor :)

15. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben overgestapt van Samsung naar Iphone en had dat al veeeel eerder moeten doen.
    Ik was echt wel tevreden over mijn Samsung Galaxy 2 hoor maar vind de iPhone duidelijker, simpeler, gewoon een stukje gebruiksvriendelijker :)

16. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    ik heb de S2 en ben er tevreden over. mijn man heeft een iphone, al jaren. hij mag m nu verlengen en morgen komt de S3 binnen. man houdt de iphone en ik krijg de S3.. ik heb helemaal niks met iphone.. wel gehad maar had er altijd ruzie mee

17. MissXX

MissXX Fanatiek lid

Oct 9, 2011
    2,027
    0
    0
    Nijmegen
    iPhone, echt een super ding!
    Ik wil echt nooit meer een andere telefoon..

Nu heb ik dan nog nooit een Galaxy gehad, maar velen met een Galaxy willen over op iPhone. Degeen die dat niet willen zijn simpelweg Apple-haters of ze vinden/vonden iPhone te duur. Maar volgens mij is het prijsverschil ook niet echt groot meer..

18. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Ben gestopt met lezen na dit bericht.... maar heb wel een nieuw toestel gekregen, nadat mijn eigen toestel tot 3x retour was geweest.... was wel bij vodafone winkel zelf...
    Ik ga nu weer verder lezen ;)

19. Leliana

Leliana Niet meer actief

Hier een Samsung Galaxy S3 pebble blue gebruikster! :D
    Dingetje loopt soms wat vast op apps maar voor de rest is hij helemaal super! Het beeldscherm is supermooi en helder en de foto's hebben een top kwaliteit.

Je zou een moeten kijken op youtube. En dan iphone vs samsung zoeken.

Ik vind de Iphone best een klein beeld hebben moet ik zeggen! De helderheid is ook een stuk minder dan die bij de S3.
    Maar ja, ik ben bevooroordeeld! Succes met de keuze!

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

Feb 6, 2012
    4,310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ervaring met beide merken. iPhone en Samsung. Note in mijn geval. Kan alleen maar zeggen dat ik nooit meer anders zou willen. iPhone zijn absoluut hele mooie apparaten maar de Samsung bevalt mij echt tien keer meer. Hij is stabiel, snel, werkt superfijn en is ook heel gebruikersvriendelijk. Geeft wel meer vrijheid. Zo hoef je hem bv niet perse te rooten (of zoals dat bij iPhone heet: Jailbreaken) om stout betaalde apps gratis erop te zetten :D.

Share This Page