Daar kan ik dan weer uitsluitsel over geven. De pendanten zijn echt zilver of zilver verguld, de colliers zijn echt zilver of zilver verguld, de munten zijn geen echt zilver.
Een vriendin van mij heeft sinds kort een ketting van Mi Moneda en nu is de achterkant van de munt (een voetje) al helemaal beschadigd. Komt door het schuren tegen de buitenkant waar de munt in zit. Ze baalt er behoorlijk van. Mijn man had er als verrassing ook bijna 1 voor me gekocht omdat ik de ketting zo mooi vond, maar aangezien ik al een ketting met emotionele waarde om heb die ik nooit af doe, ben ik blij dat hij het toch niet heeft gedaan. Ik krijg nu een mooie Noosa armband!
ratatosk niet iedereen heeft dit geld er voor liggen, Het is best prijzig en soms zijn er andere prioriteiten! daarin tegen vind ik ze HEEEEEEL GAAF! ik ga ze voor de kerst denk ik vragen. Maargoed wil zoveel
Mijn vriend heeft er ook 1 voor mijn verjaardag gekochmaar ik hoop een klein beetje dat hij die van Quoins heeft gekocht. Hoor daar veel betere verhalen over.
Inderdaad had hem een dag of drie om en toen viel hij al af. Vond ik toch erg zonde voor een bedrag van dik 50