Ik freak niet.... ZEN... Hey Sikki, goed nieuws man, 3J's aan boord! En ook nog van zulke goeie kwaliteit, helemaal top!!! We gaan weer duimen, maar vooral NIET freaken!!! hihi.... Had je niet 2 terug willen laten plaatsen en 1 invriezen? Toch nog een soort van extra kans met een cryo? Alhoewel... altijd maar afwachten of ie goed ontdooit natuurlijk... hmmm afwegingen...lastig! Maar super blij voor je dat het allemaal zo goed gaat! Ik zeg: neem ook lekker een doos Toffifee, maar dan niet omdat je in een dipje zit, maar om te vieren dat je "even zwanger" bent van een 3-ling!!!! TOPPIE!!!
Freaken? Wat is dat Nee, ik heb geen spijt van 3 terug. We hebben al eens eerder gehad dat er 1 in de vriezer zat en die het ontdooien niet overleefde. En 2 zagen er op de foto echt goed uit, maar die 3e vond ik zelf een stuk minder. Ik geloof er ook echt niet in dat die het haalt en ook als die in de vriezer was gegaan, werd ie er echt niet beter op. Toffifee? Lekker! Maar jij hebt net de hele doos opgegeten Moet oppassen dat ik niet naar de wijn grijp om het te vieren Heb ik trouwens na de vorige tp wel gedaan. Pas bij de positieve test heb ik de wijn laten staan. Maar nu ga ik toch maar voor geheel onthouding en ZEN. Wil er toch wel alles uithalen!
Nee Toffifee is nog niet op, maar ik ga zo wel de rest opeten...Hmmmmm heerlijk! Tja ik zat laatst ook te denken... ik heb ook nog na elke tp de alcohol laten staan, maar zonder positief resultaat, dus misschien moet ik ook maar gewoon genieten, en niet FreakeN, en gewoon lekker een roseetje drinken, maar het voelt niet zo goed als ik dat zou doen. Maar misschien moet ik het daarom juist gewoon wel doen. Als het op de natuurlijke manier zou zijn, zou je ook niet weten dat er misschien een embryo in je buik zit, totdat je een test gaat doen.
Ik ben ook even hier aan het meelezen. Jullie hebben ook al een boel meegemaakt zeg Mia. Ik hoop dat jullie volgende terugplaatsing eindelijk mag slagen! Wat me trouwens opvalt is dat jullie 1e 3 pogingen erg op die van mij lijken. Het verloop ervan bedoel ik dan. Wij hadden bij alle 3 de pogingen steeds maar enkele bevruchtingen, en daar kwamen altijd C kwaliteit embryo's uit. Enkele keer zat er een B'tje tussen. Ook ik stimuleerde met puregon (125 E). Nu probeer ik zoveel mogelijk informatie op te doen. Voorlopig kunnen we toch nog niet verder (er moet het komende jaar eerst heel hard gespaard worden), maar ik wil me wel voorbereiden en weten wat er eventueel allemaal mogelijk is. Zo denken we er ook aan om tegen die tijd uit te wijken naar Düsseldorf. Wat houd zo'n immunologisch onderzoek precies in als ik vragen mag? En wat betreft de schildklier; als je het een en ander wil laten onderzoeken, waar moet dan allemaal op geprikt worden?
F*ck! Hoe kan dat nou?!?! Is was allang gefreaked Wat nu? Lijdzaam afwachten? Zit waarschijnlijk niets anders op hè... 1 voordeel! Je bms kan lekker dik worden!
Ja idd afwachten maar... zit niks anders op, maar heb het gevoel dat ie gewoon niet meer positief gaat worden... komt misschien ook omdat ik alleen nog maar negatieve testen heb gehad tot nu toe, dan kom je in zo'n "mode". We zullen het wel zien, wist alleen niet dat follikels zo groot kunnen worden voordat ze springen. Misschien toch een beetje in de war door de hormonenbehandeling laatst. We dachten trouwens even dat ze in DD vergeten waren de IMSI door te berekenen, hadden alle rekeningen al binnen behalve de IMSI.... nou die illusie werd snel de kop in gedrukt, post kwam net met een rekening van bijna 700 euri...pffff.... weet niet of we nog een behandeling gaan doen, kost zoveel geld allemaal en we hebben nog 3 behandelingen tegoed van het UMCU, dus eerst die maar opmaken, daarna zien we wel weer verder. Verwacht er echt niks van, maar om ze nou te laten liggen is ook weer zo wat, dus we doen de behandelingen gewoon en als die niet aanslaan gaan we voor IUI-D. Sikki, alles goed met je? Voel je je goed? Hoop dat die 3J's een lekker plekje aan het zoeken zijn!
Wat een geld hè Ik snap dat je de volgende behandelingen in Utrecht doet. IMSI heeft voor jullie weinig toegevoegde waarde aangezien de SCSA uitslag hartstikke goed was. Gebruik dat geld maar om straks een mooie babykamer in te richten. Want die komt er! Dat moet! Hier het hele weekend vrienden over de vloer. Morgen wordt ik 31. Time flies In ieder geval weer goede afleiding voor de komende paar dagen. Goed weekend! En ik kom nog wel even gluren of je nu ein-de-lijk positief test.
Ja wat een geld he. Dat geld kunnen we idd wel beter gebruiken. Maar 28% is ook niet super goed hoor, maar viel nog binnen de normen. We zullen het wel zien. Denk wel dat er echt iets niet goed is met het zaad, omdat het zaad goed moet zijn, wil het embryo zich verder goed ontwikkelen en innestelen. Zal er straks nog eens een testje tegenaan gooien. Wij zijn dit weekend ook lekker weg naar vrienden, dus ook goeie afleiding en lekker rose drinken morgenavond...hmmmm! Jij alvast een fijne verjaardag morgen en geniet ervan! 31...poepiejong man!!! Ik word in oktober al 32.... dat is pas OUD!!!
Nog steeds negatief en hij lijkt steeds lichter te worden. Volgens mij slinkt mn ei gewoon weer en gaat ie niet springen. Heeft iemand dat weleens gehad?
Nee toch! Shit zeg! Ik heb het nog nooit gehad. Ach ja, zoiets kan ook alleen maar weer bij ons hopelioze gevalletjes voorkomen... Heb je al weer gebeld voor een afspraak?
Nou heb echt geen pos. test gehad. Heb ook afgelopen 2 dagen niet meer getest, maar dat ei is gewoon weer geslonken, dus snap er niks van. Was er ook ff helemaal klaar mee. Ik zie wel weer wanneer ik de cryo terug laat plaatsen. Even kijken hoe het uit gaat komen met mn werk....
Ja ga morgen toch maar even bellen met het ziekenhuis of ik nog ff voor een echo kan komen morgen of wo.