Ik heb het nog even opgezocht en volgens mij hebben wij deze berekening bij de belastingaangifte gevoegd. ANWB - Auto - Bereken uw autokosten Je mag dus de km prijs opvoeren die het meest gunstig is.
Iedereen een dikke knuffffffffffffffffffffffffffffff gewoon omdat JULLIE het zo ontzettend verdienen.. Bikkels zijn jullie
Tjee Sik wat een bedragen!!! 13.000 euro en 11 duizend kilometer. Hoe bizar! Ik heb wel eens bedacht; als het oooooit lukt, dan ga ik alle spuitjes tellen, alle kilometers tellen en zh bezoekjes tellen om te kijken hoe bizar veel. Maar als je alleen al naar 1 jaar kijkt. Waarom geven jullie 19 cent per kilometer op, en niet de werkelijke kosten van 40 cent per kilometer. Dat zou alweer een heleboel schelen. En inderdaad; leuk straks die extra centjes die je terug gaat krijgen; een leuke bijdrage aan een nieuwe poging. Ik heb trouwens alle medicatiedoosjes, alle spuitjes, echt alles bewaard. En ik weet gewoon niet meer zo goed waar ik het moet laten. Maar iets in me zegt dat ik het nog langer moet/wil bewaren... En ach; die 'kinderkamer' staat toch al jaren leeg.
Ieoor, wij geven ook 40 ct/km op hoor! Maar je mag zelf kiezen, werkelijke kosten of 19 ct. Je moet gewoon zelf even kijken wat gunstiger is. De kosten die ik noemde zijn over 2009 en 2010 bij elkaar opgeteld hoor! Nee, als dat in 1 jaar was geweest... Ik bewaar verder niets! Ja, de rekeningen dan Maar voor de rest, weg ermee! Alle lege spuitjes lever ik in een naaldencontainer in bij de apotheek. Volle liggen uiteraard in de koelkast. Waar nog meer bij kan/moet
Eigenlijk moet ik het ook allemaal weggooien. Ooit. Ik ben zo onrustig. Ik loop steeds van binnen naar buiten. Eigenlijk zou ik nog 100 klusjes weten, die ik nog moet doen. Maar daar heb ik geen zin in. OK dat scheelt dan weer dat het over 2 jaar is. Maar dan is het nog een heule grote berg geld.
Idd een heule hoop geld, voor niets... Nou ja, een heleboel illusie armer Maar toch, ergens geloof ik er nog steeds in! Onrustig herken ik! Heb ik ook heel erg nu. Zou er iets in de lucht hangen? Ik moet nog een beetje Menopur bij elkaar scharrelen. En wat lekkere bollen. Voor de rest ben ik aardig voorzien. Zo weer een afscheidsborrel van een collega. Eens zien of ik dit keer niet in janken uit hoef te barsten
Ik bedenk me wel eens in een opstandige bui wat ik allemaal voor dat geld van een poging kan doen... En als ik dan heeeel opstandig ben; bedenk ik me hoe voordelig het is dat we geen kinderen hebben. Hoe erg Misschien helpt jezelf knijpen tegen het huilen. Dat wil ik nog wel eens proberen als ik perse niet wil huilen. Mijn nagels in mij hand zetten oid. Veel plezier / succes met de afscheidsborrel. Gezellig ?
Lieve meiden, allereerst wil ik jullie even een hele dikke knuffel geven!!! Anna, probeer toch ergens een positief lichtpuntje te vinden want dan kom je die twee moeilijke weken misschien wat makkelijker door. Aan de andere kant was ik na de TP van deze cryo's ook erg sip en ik was er weinig mee bezig, dus wie weet brengt dat wel geluk (tja, je grijpt alles aan he). Ik denk in ieder geval heel veel aan je (hopen, duimen en fikken zal ik achterwege laten). Heel veel succes!!! Sikki, och jee, wat een verhaal over die goede vrienden. Ik kan me zo goed voorstellen hoe jullie je voelen. En het gekke is, zelfs nu het bij ons wel gelukt is, ik nog steeds jaloerse gevoelens heb naar mensen die snel(ler) zwanger worden. Blijkbaar gaan deze emoties niet snel weg. Ik hoop dat jij en Sikman een beetje steun aan elkaar hebben. Het is echt niet niks dat die vrienden, waarmee jullie zo veel deelden nu ook "aan de andere kant staan". Dat gevoel van die snelweg is heel herkenbaar en mooi beschreven. Natuurlijk mag ik van geluk spreken, maar ik hoop met heel mijn hart dat jullie dat binnenkort ook kunnen zeggen! Sterkte ermee!!! Zara, lekker op vakantie Wat een fantastisch idee om alsnog te gaan!!! Ik hoop dat jullie samen heerlijk kunnen genieten en uitrusten. Lekker even aan jezelf denken nu! Sabrien, wat fijn dat je al een echo hebt gehad en dat alles goed gaat! Het verlengde wachtbankje is ook echt een hel inderdaad. Maar een echo ter bevestiging maakt veel goed, probeer nu maar een beetje te genieten Ladouce, hoe bevalt de nieuwe baan? Lijkt me wel leuk (en zwaar) om na zo'n lange tijd weer aan de slag te gaan. Hopelijk bevalt het goed. Ieoor, heb je echt alle doosjes bewaard? Ik bewaar alle rekeningen in een map (die ondertussen uit zijn voegen knapt) en ik bewaar van alle medicatie een bijsluiter. Wat betreft de rekeningen: ik denk dat wij 12.000 euro hebben betaald afgelopen jaar (allemaal in DD). Mia-man heeft het opgegeven bij de belasting en volgens mij krijgen we een aardig bedrag terug, dat is natuurlijk altijd leuk. Ik weet trouwens niet wat hij met de kilometers heeft gedaan. Hopelijk heb je een beetje van deze dag kunnen genieten en hoef je jezelf niet te vaak te knijpen Maartje, goed bezig hoor met al die baby-voorbereidingen! Mijs, met jou ook alles goed? Voor iedereen een hele dikke knuffel!!! Liefs Mia
***Lindinha klopt op de deur van Anna, met in haar ene hand een megazak M&M's en in haar andere hand een theepot vol met thee*** Lieve Anna, die wachtweken zijn ook altijd zo slopend, het enige dat je kan doen is wachten, wachten en nog eens wachten. Ik weet hoe je je voelt, heb het ook zo vaak gehad dat ik uiteindelijk niet meer wist waar ik het zoeken moest en er down van werd. Maar deze keer heb ik er gelukkig geen last van, veels te druk met andere dingen om erover na te denken eerlijk gezegd. Is ook wel eens leuk voor de afwisseling! Probeer jezelf bezig te houden met van alles en nog wat. Bedenk de meest domme klusjes om te doen. Ik heb ooit een keer een lijst gemaakt met allemaal klusjes om de WW te versnellen.... even denken.... - Eindelijk dat ene muurtje nog eens schilderen, ramen wassen, badkamer een grondig schoonmaken inclusief alle wc's in huis, administratie wegwerken, lekker gaan shoppen, veel chocola eten, met manlief of vriendin uit eten gaan, naar de bios (Gooische Vrouwen), kledingkast uitmesten en.... het leukste: ook weer vullen met nieuwe zomergarderobe, lekker gaan sporten, van de zon genieten, de tuin lenteproof maken, tuinset weer buiten zetten en eens grondig afsoppen..... nou genoeg klusjes volgens mij.... Kop op meid, er zijn ook nog mooie dingen in het leven!! En als je het echt niet meer ziet zitten, mag je ook altijd langskomen.... we wonen tenslotte allebei in dezelfde stad! Lekker slapen vannacht! X
Eerlijk gezegd niet zo goed. Heb de laatste tijd ook een beetje last van paniekaanvallen. En nu deze week ineens meer. Alle emotie van de laatste mislukte poging komt terug. En ik ben ineens heel erg bang voor de komende. De stoere 'het doet me niets' en 'dit mag me er niet onder krijgen' houding helpt me nu niet echt meer... Probleem is ook dat ik het heel moeilijk vind om toe te geven. Het past zo niet bij me om te breken. Alleen Siklief weet er van.
Lieve meiden, wat be ik blij dat ik jullie 'ontmoet' heb. Jullie zijn echt ontzettend lief. Al jullie woorden geven me weer extra kracht om door te gaan. Vandaag ga ik alleen maar lachen, vandaag moeten de kleintjes een mooi plekje vinden Dat gaan ze niet doen als de moeder verdrtietig is Ik weet ook wel dat ik de volgende keer mocht die er komen echt niet thuis ga blijven na een behandeling. Dan heb je namelijk ook wel echt tijd om na te denken over van alles Dikke knug voor jullie allemaal Sikki, ik begrijp je gevoel volkomen! Je kunt ook niet altijd sterk zijn, want al die andere mislukte pogingen neem je wel mee. Alleen je hebt wel de SCSA (dat vertel ik ook constant tegen mijnzelf) die sinds kort pas beter is. Ik hoop echt dat je nu net wat meer boost krijgt door de pil waardoor je heel veel mooie eitjes gaat krijgen En dan is het gewoon raak! Het is toch ook eerder gelukt bij jullie, dus nu moet het ook goed komen!!! Meiden, die bedragen waar jullie het over hebben... tja... ik ben bang dat het voor ons eraan komt... wij hebben alleen voor de 3e poging (die je zogenaamd vergoed krijgt) al 2600 betaald. Nu voor deze 4000... en we zitten pas op de 4 pogingen... verschrikkelijk. Wij krijgen voor afgelopen jaar slechts 500 terug...dit jaar zal het wel meer zijn, maar dit is echt niets.... Daarbij hebben we nog 1000 euro aan andere medische kosten opgeteled en de km;ers erbij... dus schiet niet echt op... Lindinha, hou je flow lekker en vooral niet te veel ermee bezig zijn (kijk maar naar Mia, daar was het ook bij gelukt) en jouw berichtje, zoooooo lief... Ik ga gauw ontbijten en dan mijnzelf de rest van de dag buiten bezig houden Dikke knuf
Anna ik ben blij je weer wat vrolijker te zien! Goed zo! Zet 'm op. Lindinha lekker druk bezig; heel goed inderdaad tijdens de wachtweken. En je hebt je 1e opdracht toch? Geweldig. Succes! Sik ik begin me een beetje zorgen om jou te maken. Ik denk dat het tijd is geworden dat je aan de bel trekt bij iemand die er verstand van heeft. Bij Freya zijn genoeg maatschappelijk werkers / psychologen bekend die bekend zijn met vruchtbaarheidsbehandelingen. Wie weet is het wel heel goed om je hart daar eens te gaan luchten. Of bij de huisarts. Geen idee wat die voor je kan doen... maar paniekaanvallen meis.... Sterkte en als ik iets voor je kan doen; let me know. Mia alles goed? Hier gaat het prima; drukke week, ik moet nu nog eten; dat staat in de oven. Ik heb trouwens ook al bijna een hele reep chocolade op om de rit tussen winkel en thuis te overbruggen Fijne avond meiden.
Hoe is het met de dames op het wachtbankje? Anna is de lach dag gisteren goed gegaan? En Sikki; je bent naar de huisarts geweest. Goed zo! Mia ja echt; ik heb alle doosjes bewaard, alle spuitjes, echt alles. En ooit ga ik alles op 1 grote hoop gooien en er foto's van maken. En dan zal ik het, ooit, wel weg doen (denk ik). Manlief denkt daar anders over trouwens; die begrijpt uberhaubt niet waarom dit alles bewaard moet worden Fijn weekend meiden.
Sikki.... meid.... dat klinkt idd echt niet goed. Paniekaanvallen.... Ben je naar de huisarts geweest? Lijkt me niet een slecht plan om eens met iemand te gaan praten. Heb ik een tijdje geleden ook gedaan toen ik er helemaal doorheen zat en een paar maanden thuis heb gezeten. Dat was op zich best fijn dat je bij iemand je verhaal kan doen die ook vaker mensen spreekt die met behandelingen bezig zijn. Ik had juist zo'n goed gevoel voor jullie voor de komende behandeling. Een nieuw strijdplan, nieuwe methode, nieuwe medicijnen, nieuw ziekenhuis.... klinkt allemaal hartstikke positief! Maar meid, denk aan jezelf hoor, ik weet hoe het is om op een gegeven moment het niet meer te zien zitten. Zoek hulp bij iemand waar jij je prettig bij voelt. Ik denk aan je!! XXX
Ergens was het nieuws van mijn vriendin de trigger die het dekseltje van de doos heeft geslagen. Ik heb het allemaal nooit écht toegelaten en nu overviel het me. Ook het besef dat Siklief en ik er echt met z'n tweeën voorstaan komt ineens. Wij moeten het samen doen. Er irl over praten doe ik eigenlijk niet. Dus is een uitlaatklep als zp heel fijn. Maar uiteindelijk speelt ook dat min of meer in je hoofd af. Het is denk ik goed dat ik nu met iemand ga praten. Waar ik mij niet groot hoef te houden. Mij niet bezwaard hoeft te voelen dat ik het er over heb of me er voor moet schamen. Zij wordt immers betaald om naar mij te luisteren Ik denk dat dat toch wel fijn is. Vrijdag 8 april kan ik op intake. Ik wil gewoon met een gezond hoofd en hart de nieuwe poging in gaan en daarbij start in mei ook de VIA waar ik wel voor open wil staan. Kortom, ik moet een voorjaarsschoonmaak in het hoofd houden! Want als de poging in Gent mislukt, dan ben ik bang voor wat er gebeurd. Fijn weekend meisjes!