Mia ik vrees dat je gelijk hebt.... We hebben het er al heel lang over (met name de artsen), maar ik wil er nog steeds niet voor de volle 100% aan. Maar we zullen toch echt keuzes moeten gaan maken. En ik vind het zo verschrikkelijk moeilijk... Ik weet gewoon niet waar we goed aan doen.
Poeh Ieoor, kan me voorstellen dat dat moeilijk is. Ik denk dat je zo'n beslissing ook pas echt kan/ moet maken als je/ jullie daar helemaal achter staat. Misschien heb je daar meer tijd voor nodig, of gesprekken met mensen met ervaring er mee? Of misschien psychologische gesprekken voor jezelf om er achter te komen of je het hoofdstuk 'eigen eitjes' al kan sluiten of nog niet en of je dan een nieuwe weg van donoreitjes in wilt/ kunt. Zijn 2 verschillende dingen, lijkt me. Knuffel voor jou. Anna, ik zie je on line, hoe gaat het?
Lieve Ieoor, Jemig wat een tegenvaller weer zeg! Dan begin je zo goed en dan eindigt het zo.... echt K gewoon weer! Ik zou ook geen ICSI doen als ik maar 2 eitjes zou hebben. Een escape-IUI lijkt me een goede optie.... you never know.... maar toch ik kan me goed voorstellen dat je er ff helemaal klaar mee bent. Dat gekloot ook altijd....BAH!!! Ik denk aan je meid morgen.... (maar duim vooral niet)!!! SMAK!!!
Hoi lieve meiden, ik heb me even afzijdig gehouden, heb wel alles gelezen natuurlijk, maar had geen moed om te reageren... Lieve Ieoor, echt balen dat je dit te horen hebt gekregen Kan me voorstellen dat je nog niet wo.il opgeven Heel veel sterkte meid en succes maandag. Je weet maar nooi!!! Misschien is dit het gouden ei!!! Sikki, jij bent lekker aan het opruimen... wel fijn zeg... dat helpt denk ik ook echt wel!!! Als je straks meer ontspennen de poging ingaat... En met de goede scsa moet het nu wel lukken!! Ladouce, jij nog even rust... heb je al een beetje nagedacht hoe of wat? Zara zit ws lekker op vakantie te bakken Geniet er van meid!!! Lisa, joj ook nog steeds rust... je moet er ook wel helemaal klaar voor zijn. Sabrien, jij nu inmiddels wel aan het genieten? 12 weken komt steeds dichter bij Mijs, Mia en Maartje... waar blijven de buikfoto's? Lindinha, hoe is het met jou afgelopen? En meiden... nu mijn nieuws... vanochtend om half 6 heb ik een test gedaan... Hier is die dan...
Hahaha Lindinha, GEFELICITEERD MEID Zie je wel, het heeft zo moeten zijn voor ons Lekker genieten nu dan maar
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! Anna wat goed!!!! Het heeft idd zo moeten zijn!!!! GEFELICITEERD MEID!!!!! Wij zijn ook voorzichtig blij!!! XXX
Ik kan het nog steeds niet echt geloven Allereerste positieve test ooit Geniet ervan meid, wij gaan gewoon tegelijk bevallen nu Dikke kus!
Ik word net wakker en wat less ik nou AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Twee streepjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Van Harte Gefeliciteerd meiden!!!! Jeetje, ik had niet verwacht dat het niet-duimen ZO goed zou helpen
Sorry, ik heb de boel uit zijn verband gerukt Nog even een hele dikke knuffel voor de Ieoor, Sikki, Zara, Ladouce en Lisa, want het gaat nu wel heel erg hard hier (wat natuurlijk mega fijn is, maar ik kan me voorstellen dat het ook erg confronterend is). We duimen dus nog maar even "niet" door voor jullie Ieoor, speciaal voor jou: sterkte de komende tijd want beslissingen van deze grootte zijn niet niks. Ik hoop dat jullie er samen uit komen. Zoals Mijs al zei: misschien is het goed om met mensen te praten die eiceldonatie al een keer hebben gedaan... Liefs Mia
Hee!!!! Ik wist niet dat 3 april een nationale feestdag was?!?!?! Hoe krijgen jullie het voor elkaar meiden! Hahaha, geweldig! Lieve Lindinha, van harte met je ontzettende mooie dikke vette strepen! Het is zover: je bent zwangerrrrrrr!! En wat g je vandaag doen op deze feestdag?! Lieve Anna, meid, jij ook supergefeliciteerd met je mooie test!! Er zit een iniminibabytje in je buik!!! Fantastisch nieuws!! Hoe voel je je? Wat gaan jij en Annaman doen vandaag?! Lieve bikkelina's, dat er maar meer nieuwe nationale feestdagen mogen volgen en een dikke knuffel voor iedereen!
Lieve meiden, ik snap heel erg goed dat het heel confronterend voor jullie is. Ik heb dat namelijk ook altijd zo ervaren. Weet dat ik met jullie meeleef en begrijp hoe jullie je voelen. Voor mij hoef je niet blij te zijn/doen. Ik snap de frustratie! Dikke zoen voor jullie bikkels!! XXXX
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, GEFELICITEERD!!!! Lieve meiden, wat vind ik dit GEWELDIG!!!!!!!!!!!!! Anna, Lindinha, hoe gaaf en bijzonder!!! Allebei ZWANGER! Ik meen het ECHT uit de grond van mijn hart als ik zeg dat ik heel erg blij ben! Dit geeft mij zoveel kracht en moed om door te gaan. Net zoals bij Mia, na zoveel pogingen en tp's... Het kan gewoon! En ja, IK WIL OOK, IK WIL OOK! Nog een maandje en dan (hopelijk) starten in Gent. Ik heb er heel lang tegenop gezien en er totaal geen zin in gehad, maar dit geeft me echt nieuwe energie!
Ieoor, hoe moeilijk... Voor jou een hele dikke knuffel! Ik heb niet eerder kunnen reageren omdat mijn beste vrienden er nog steeds zijn (liggen nu nog te slapen) (ja, dat zwangere stel...). Jeetje meid, wat een confronterende poging weer. Hoe nu verder, pffff wat een beslissingen. Ik weet het niet meid. Juist doordat ik nu op een punt ben beland waar het pad zich splitst (adoptie cursus begint, Gent, gesprekken over donorzaad) vind ik het erg zwaar worden. Ik denk dat het goed is om te praten praten praten. Daarmee kun je zelf de gedachtes ordenen. Neem de tijd. Ik merk dat teveel tegelijk ook niet goed is. KNUFFEL!!!