Jemig meiden wat een feest hier. Echt geweldig voor jullie. Gefeliciteerd. Krijg bijna weer zin om te starten. Mia lief dat je aan ons denkt. Het is idd confronterend zo er blijven niet veel niet zwangeren meer over en dat is natuurlijk geweldig. Ieoor meid wat een domper weer. Kan me heel goed voorstellen dat je sip bent meis. Dikke knuffel en veel sterkte met het nemen van de juiste beslissing.
Whaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa
Anna en Lindinha wat ben ik blij voor jullie, wat geweldig, te gek, super, leuk, wauw, joehoeeeee. Gefeliciteerd met jullie mega positieve testen. Dit is echt ongelofelijk................... Wauwwwwwwwwwwwwwwww Ik ga nooit meer duimen, voor niemand niet!!!!
Lieve Ieoor, Sikki, Ladouce en Lisa: Wil in een apart berichtje even tegen jullie zeggen dat ik echt niet voor jullie ga duimen en ook totaal niet aan jullie ga denken. Dan komt het gewoon helemaal goed. Ik weet dat het altijd heel erg confronterend is zulk positief nieuws te lezen vooral de laatste tijd in dit topic, maar ik hoop ook echt dat jullie hieruit kracht putten. Na zoveel pogingen en teleurstellen KAN HET ECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een hele dikke knuffel voor jullie.......
Ik kan het nog steeds niet geloven, zelfs onze zwangerschap vind ik nog zo onwerkelijk!!!!!!! Ben echt helemaal flabbergasted maar ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij voor Lindinha en Anna. Al zo lang bezig......... Wauwwwwwwwww...................... Dikke kusssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Lieve meiden, ik was even weg (familie en schoonfamilie). Wij zijn echt heel voorzichtig blij. Ook met het vertellen aan iedereen heb ik het gevoel dat we het misschien niet moeten vertellen... En we hebben het alleen aan de ouders en zussen verteld... Ik kan het nog steeds niet geloven en nu komt ook een hele spannende tijd aan. Maar andere meiden die NOG niet zwanger zijn, ik snap dat het voor jullie onwerkelijk is om te denken dat het nooit zou lukken. Dacht ik ook namelijk. Maar met ons spermauitslag was het eigenlijk onmogelijk om zwanger te raken. Wij hebben inmiddels ook 7 terugplaatsingen gehad van 12 embryo's en het kan dus toch... Ik hoop zo dat het ook bij jullie zal lukken. Het moet gewoon!!! wij gaan nu voozichtig genieten... Dikke knuf voor iedereen! p.s. Lindinha, wij gaan misschien samen puffen over 9 maanden
Wauw!!!! Compleet flabberquested!! Maar wel heel gelukkig flabberquested!! Wat een wonder, wat een wonder!!! Zo onvoorstelbaar, zo veel Toosjes nu toch Zwanger!! Mia, Mijs, Sabrien, Lindinha, Anna en ik... Vind het tegelijkertijd ook zo klote voor de andere meiden hier... Samen waren we behoorlijk kansloos en nu blijkt dus dat er voor ons allen nog Kansen en Mogelijkheden zijn... Ik mag niet duimen, fikken en hopen voor jullie, maar jullie snappen wel dat ik stiekem hoop op de dag dat Lisa, Sikki, Ladouche en Ieoor ook tot Mia, Mijs etc lijstje gaan behoren... Lindinha en Anna zijn ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Van harte gefeliciteerd meiden!! Maar ohh wat onwerkelijk he!! (heb ik nog steeds wel eens terwijl ik een buik als een walrus begin te krijgen )
Het is echt een wonder ja, we hadden er totaal niet meer op gehoopt en zeker niet verwacht.... na 6 ICSI's en 14 terugplaatsingen. Wij zijn dan ook voorzichtig blij en durven nog niet te ver vooruit te denken. We zijn net wel bij mijn ouders en broer geweest en hebben het verteld. Ook allemaal erg (voorzichtig) blij! Vanavond nog naar 1 vriendenstel die ons altijd door dik en dun gesteund hebben en ook wisten dat we weer een tp hebben gehad. Vroegen de hele week al of ie nog op zn plek zit... geen antwoord op gegeven.... dus denk dat ze wel een vermoeden hebben. Ben benieuwd! Ik vind het ook klote voor de andere meiden hier en stel daarom jullie lieve reacties ook heel erg op prijs, omdat ik weet hoe moeilijk het is om dat te schrijven hier, terwijl je misschien zelf helemaal niet blij voelt hierdoor. Lieverds ik denk aan jullie, maar duim vooral niet!!
Lindinha en Anna van harte gefeliciteerd met deze mooie posi testen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu voorzichtig op de roze wolk klimmen en vol goede moed naar de verlengde wachtweken Ieoor Lisa, Sikki, Ladouche ik hoop dat voor jullie ook snel zo'n mooie dag mag komen... eeen onwijs dikke knuffffffffffffffffffff voor jullie
Ik ben zoooo gelukkig met het nieuws van Lindinha en Anna, wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww echt geweldig!! Hoe gaat het met jullie meiden? Is het nieuws een beetje geland? hihihi. Hebben jullie eigenlijk al last van kwaaltjes? Hier is ook alles goed , vanmorgen eerste omhelzing met toiletpot gehad, hubbie vond het zielig voor me maar ik had een big smile op mijn gezicht. Klinkt misschien raar, maar ik geniet zo van het zwanger zijn!!!!!!!!!!!!! Vindt het nog steeds zo ontzettend onwerkelijk! Iedere avond gaat een kaarsje aan voor alle MMM-meiden, ik hoop echt dat iedereen dit mag meemaken!!!!!!!!!!! Dikke kusssssssssssss
hahaha Sabrien, kan me wel voorstellen dat je er helemaal gelukkig van wordt Ik heb vanacht amper geslapen, kan het nog steeds niet geloven en ben zooooo bang dat het mis zal gaan Maar ik weet dat ik zo echt niet mag denken... 18 april hebben we een afspraak gemaakt voor de 1e echo... helaas is S dan niet aanwezig en krijg ik dr. H. Jammer, maar helaas...als alles maar goed is Ik heb qua kwaaltjes alleen opgezwollen borsten die best pijn doen ook... dat begon gelijk na de innestelling..dus ik denk dat ze wel heel erg gaan groeien en ze zijn al niet zo klein Maar alles voor de kleine Ik ben wel echt heel blij, zou het aan iedereen willen vertellen, maar kan natuurlijk echt niet fijne dag meiden, ik ga nu wat doen op het werk
Hahaha, ik zou het van de daken schreeuwen denk ik!En het dan nog voor je moeten houden, moeilijk hoor!Schreeuw het hier maar lekker van je af.
Idd, lekker schreeuwen dames!!! Lindinha, vertel hoe reageerden de vrienden? Zaartje, wanneer Curacao???
Dames, ik heb wel een vraag voor diegen die een miskraam hadden gehad... kwam de miskraam met bloedverlies of was dat pas bij de echo duidelijk?
Lieve Anna, Ik kan me voorstellen dat je je veel zorgen maakt nu om de zwangerschap en of alles wel goed blijft gaan (heb ik ook gehad, en nu nog!!!). Maar daar moet je nu echt niet over nadenken, daar maak je jezelf helemaal gek mee!!! Toch voorzichtig proberen te genieten hoor en alles op je af laten komen. Stapje voor stapje op naar die 12 weken grens, meer kun je niet doen!!!! Wat ik wel merk is dat het erger is als je al een miskraam hebt gehad. Ik heb 1,5 jaar geleden een VMK gehad bij 6,5 week zwangerschap. Ik kreeg bruinverlies later opgevolgd door helder roodbloedverlies en ben toen het vruchtje verloren (dit is ook voor iedereen anders). Daar moet ik toch nog iedere keer aan terugdenken. Maar toch moeten we positief blijven en vertrouwen hebben in ons lichaam!!!!!!!! Samen komen we die onzekere 3 maanden wel door!!!!
Anna, wat is dat nu voor een vraag Is er iets mis meissie? Ik hoop echt van niet!!! Ik had af en toe wat bruin/rood verlies en dit zette na 1,5 week door met echt flink bloedverlies. Ik heb nooit een echo gehad, want bij 5,5 weken ging het al mis en door het hcg prikken wist ik dat het niet goed zat. Het was te laag en verdubbelde niet snel genoeg.
En daarnaast: zelfs als je al bloedverlies zou hebben, hoeft dat nog niet eens te zeggen dat je je kindje zou verliezen. Silvia, Loesie en ik hebben alle drie vreselijk veel bloedverloren en zij hebben inmiddels hun beebje(s) in de armen en die van mij zit er ook nog steeds!! Maar snap zo vreselijk goed je angst! Elke zwangerschap is kostbaar, maar als je zo'n lange weg hebt afgelegd als wij hebben... Dan is de angst soms nog net ff 89756435678908maal groter...
Lieve meiden, bedankt voor jullie reacties... nee, ik voel nu niets en heb ook geen bloedverlies... Maar ik kan nog niet echt geniete, merk dat ik echt ontzettend bang ben... maar goed, ik moet nog wennen denk ik... vandaag is het ook beter dan gisteren dus dat komt over een paar dagen wel goed Anders kan ik gewoon bij jullie gaan klagen Ik ben zo blij dat ik jullie ken, jullie maken deze lijdensweg echt veel makkelijker voor mij en ik hoop echt dat jullie allemaal zwanger worde, want na zoveel bloed, zweet en tranen moet het gewoon lukken... Dikke knuf voor jullie, mijn vriendinnetjes
Oh Anna, gelukkig! Ik werd een beetje bang door je vraag. Ik snap wel dat je niet kunt genieten hoor. Het zijn niet voor niets de verlengde wachtweken!!! De spanning zal nog wel even blijven. En die onzekerheden mag je hier gerust komen uitschreeuwen hoor!