Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Anna bij mijn MK begon het met wat bruinige afscheiding wat gevolgd werd door helder rood bloed en steeds meer toen naar de hap gegaan en die stuurde me door naar het ZH... daar kreeg ik een echo en konden we zien dt er geen hartactie was,,,was 8 weken zwanger maar vruchtje was met 7 weken gestopt.

Daarna heb ik 2 zwangerschappen gehad waarvan die van mn oudste zoon met onwijs veel bloedverlies tot de 23e week..maar er loopt een heerlijke zoon van bijna 3 jaar rond hier nu.
    en bij de tweeling heb ik in week 8 een bloeding gehad maar gelukkig stopte die vanzelf en de rest is bekend :d
    probeer te genieten meis want zoals je zelf wel zal merken...die heerlijke 9 maanden zijn zo snel voorbij het is zonde om niet van elke seconde te genieten.... vooral voor de mmmmeiden omdat het niet altijd gegeven is om een brusje te mogen ontvangen...:(

2. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Lieve Anna, hoe moeilijk het ook is. Probeer te genieten. Als het mis zou gaan dan gaat het toch wel mis. Of je nu wel of niet genoten hebt. Ik weet het, het is makkelijk praten maar het is zo zonde als je van deze 1e weken niet genoten hebt. Een miskraam gaat bij iedereen anders en je kunt niet elk lichaam met elkaar vergelijken.
    Bij mijn MA werd het pas duidelijk bij de echo's. Eerste echo wel kindje met hartactiviteit maar niet groot genoeg en hartactiviteit te laag. Bij de 2e echo, een week later (op 9,5 weken) klopte het hartje helaas niet meer. Ik heb geen bloedverlies gehad of klachten die minder werden. Bleef misselijk en pijnlijke borsten houden tot 1 week na de curretage.

Helaas is het bij ons MMM meisjes niet zo dat we direct onbevangen gaan genieten maar probeer het toch. De meeste zwangerschappen gaan goed!!

En inderdaad, je mag al je angsten hier uiten. We slepen je er wel door naar 19 april.

3. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Anna, ik kan wel zeggen: maak je geen zorgen, maar ik weet donders goed dat deze weken slopend zijn!
    Mijn MK begon vlak voor de 5 weken met bruinverlies wat overging in rood en daarna kwamen de enorme krampen erbij.
    Maar deze keer had ik bij 6 weken ineens heel veel rood bloed verlies met een dik stolsel, maar daarna stopte het en is alles goed gegaan.
    Met andere woorden, zoals de rest ook al zegt: je kan er niks van zeggen! Probeer dus toch maar langzaam te genieten want: zo ver ben je nog nooit gekomen :) En het kan dus toch :):)

Oh, wat betreft kwaaltjes: ik heb eigenlijk nooit ergens last van gehad. Pas rond de 10 weken voelde ik mijn (.)(.) een beetje. Dus ook niet onzeker worden als je niks voelt!

Lindhina, hoe vergaat het jou op de roze wolk?

Sabrien, vandaag boven de wc gehangen met een smile: JIPPIEEEEE!

Sikki, hoe is het nu met je vriendin? Lief voor je dat je voor haar klaar stond terwijl je het zelf ook niet makkelijk hebt!

Ieoor: DIKKE KNUFFEL!!!

Zara, al in het vliegtuig?

Ladouce, wanneer gaan jullie ook al weer de vriezer in duiken?

Meiden: sterkte met alles: de verlengde wachtweken, het wachten op een nieuwe behandeling en het verwerken van weer een tegenvaller.... Wel fijn dat we elkaar hier hebben gevonden ;)

4. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hey meisjes,
    Hier op een voorzichtige roze wolk, maar kan het eigenlijk nog niet geloven. Vanmorgen ziekenhuis gebeld en heb 22 april 1e echo. Vanmiddag ook bloed laten prikken op hcg en zou eigenlijk morgenochtend de uitslag krijgen. Belt net onze favo gyn (voor Lisa: dr. B.) om alvast de uitslag door te geven, aangezien hij langer dienst had.... mijn hcg zit nu op 595!!!! Hij gaf aan dat dat er wel hoopvol uitzag. Moet nu donderdag weer laten prikken om te kijken of het goed stijgt!!!

Whoeieieieieieiei!!! Spannend!

Anna, jij ook nog hcg laten prikken of gewoon wachten op de echo?

5. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Wow Lindinha, wat een hoog hcg!!!
    Jullie hadden toch maar 1 cryo laten tpen?
    Misschien een stiekeme deler :D

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wauw!! Ik zat op 4 week en 3 dagen op 196 dus jij gaat als een speer!!
    Hoeveel weken plus dagen ben jij nu precies? Minder veel dan 4.3 toch?

7. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Nee vast niet. De gyn zei dat het goed op schema lag, dus zullen er vast geen 2 zijn denk ik.

Weet ff niet meer wie het vroeg... maar qua kwaaltjes.... af en toe beetje misselijk (zo'n gevoel van hele dag een brok in je keel hebben maar net niet over hoeven geven), beetje gevoelige titt'n en ze lijken op een landkaart door de zichtbare aderen.

Maar verder zal ik niet al te veel zeggen, vind het zo sneu voor de andere meiden, die het ook zo hard verdienen!!! Ik hoop zo dat jullie tijd ook komt lieverds!!! Denk aan jullie!
    XXXX

8. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    4 weken en 4 dagen nu

9. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Maar durf nog geen onderschrift/banner te maken.... even wachten nog....

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Het vermenigvuldigd zich om de dag, dus jij gaat lekker!!! :D

11. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Lindinha meis je mag echt wel dolgelukkig zijn hoor! Het is jou en Anna echt van harte gegund.

Ik het TOTAAL geen verstand van HCG waardes, dat ze moeten stijgen en hoe ze dan moeten stijgen. Maar Lindinha aan alle reacties te zien is dat van jou super!

Probeer er, zei het nog voorzichtig, van te genieten.

Net terug van het Geertgen.
    Onze escape IUI gehad.
    Zaadjes waren om te huilen; 200.000........

We wachten af, maar ik denk dat ik het al wel weet.

Ik ga nu, doodmoe, Greys kijken.

Truste alvast.

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Ieoor, ik weet gewoon niet wat ik kan zeggen om je op te beuren :(
    Een hele dikke knuffel dan maar weer!

Lindinha, we weet half niet hoe jouw positieve test mijn glimlach gisteren en vandaag heeft beïnvloed!
    Ik voel echt een soort van bevrijding van binnen terwijl ik niet eens zwanger ben ;)
    Maar jij geeft me ZOVEEL HOOP!
    Ik ben er echt helemaal opgewonden van.
    14 tp's...
    Ik ben met mijn 8 tp's al over de helft :D

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wat een ontzettende klote kutzooi :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

14. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Lieve lieve Ieoor, wat balen zeg dat de zaadjes niet zo veel waren. He jakkie weer iets dat dan tegenvalt. Maar ja, niet geschoten is altijd mis.... ik weet... het is een dooddoener, but you never know! Ik duim vooral niet voor je, en steek ook echt geen kaarsje voor je aan.... ;)

Dikke zoen!
    XXX

15. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ohhh lieve lieve Sikki, wat ben ik blij dat te horen. Ik voel me gewoon bijna schuldig dat ik nu niet meer bij jullie hoor (begrijp me niet verkeerd hoor, ben (voorzichtig) super blij). Ik hoop dat ik je een beetje uit je dipje gehaald heb hierdoor en dat je vol goede moed de volgende behandeling in kan gaan in Gent! Dat nieuwe strijdplan van jullie vind ik nog steeds erg goed klinken. Maar ook voor jou.... ik zal niet duimen, fikken whatever.... you know!!!
    X

16. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Lindinha, gewoon lekker zwanger zijn hoor! En hier ook lekker klagen. Sluit me bij Sikki aan. Jij bent ook mijn hoop en voorbeeld. Ik put hier zo enorm veel kracht en moed uit.

Lieve Ieoor, weet even niet wat ik moet schrijven of zeggen om je een hart onder de riem te steken. Vind het zo lastig. Kan je alleen maar een digitale knuffel geven en zeggen dat ik aan je denk.

17. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lindinha, wat een geweldige hcg waarde dat ziet er zeker heel hoopvol uit!!! En samen komen we die verlengde wachtweken wel door!!! Wauw samen zwanger, wie had dat ooit durven dromen!! We schrijven al zolang samen!!!!! Wauwwwww...

Ieoor, wat ontzettend verdrietig, weer een escape iui..... Heb er geen woorden voor. Vindt t zo erg voor jullie!!!

Ff urby laten plassen en dan zo lekker slapen, welterusten!!
    Zal snel nog eens urby spam doen, hij is zoooo lieffff.

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lindinha, gek wijf :D
    Jij bent de laatste die zich schuldig moet voelen!
    Nee, echt waar, je geeft me zoveel hoop!
    Ik ben oprecht heel erg blij.
    En maak me alsjeblieft deelgenoot van jouw geluk.
    Mia was altijd mijn grote voorbeeld met 8 tp's.
    Daarna werd het Miepje met 10 tp's en nu ben jij het met 14 tp's!
    Ik moet gewoon nog even volhouden!

Anna, ook jij, lekker hier blijven met je geluk.
    Hier doen we het allemaal voor!
    En ik hoop dat Mia nu met jullie wat vrijer over haar zwangerschap durft te kletsen.

En Ieoor, Ladouce, Lisa, Zara en ik gaan echt volgen!
    Dat moet gewoon!
    Maar we hebben ook hoop nodig om het vol te houdenen wie zijn betere voorbeelden dan jullie!

19. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Lindhina, die HCG klinkt goed :) En wat betreft dat schuldig voelen: dat voel ik me af en toe nog steeds, dus het is maar goed dat we ook hoop kunnen geven aan anderen.

Ieoor, jeetje, dat is inderdaad niet veel zaad... :( Ik kan je wel proberen op te beuren met een:"er is er maar eentje voor nodig" maar we weten allemaal dat dit een enorme dooddoener is. Dus bij deze: heel veel sterkte en een mega grote knuffel!

Sikki, over 10 dagen zit jij alweer in Gent, wat gaat de tijd snel :$

Pfff, bij Grey's ook al aan de spuit... het wordt steeds normaler allemaal.

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve lieve Ieoor, ik moet steeds aan je denken.
    Voor jou zal het echt heel moeilijk zijn.
    Ik hoop echt dat er een wonder escape iui is geweest vandaag.
    En anders dat er elders nog een mooi plan op tafel komt.
    Maar eiceldonatie hoeft ook geen verkeerde keuze te zijn.
    Kijk naar Lisa!
    Maar daarvoor moet je wel eerst dit traject kunnen afsluiten en dat heeft gewoon tijd nodig meis!
    Eerst deze iui afwachten, dan nog eens in Gent praten en dan verder denken.
    Stapje voor stapje, 1 ding tegelijk, want anders hou je het niet vol!
    (Sikki spreekt nu uit ervaring)

KNUFFEL!!!

Deel Deze Pagina