Ooooh Lisa, wat ontzettend spannend!!! Echt heel stoer dat je gebeld hebt! Ik heb ook helemaal weer zin. En wat jij zegt, ik wil ook niet als laatste overblijven! Zullen we afspreken dat we beide bij de 9e tp zwanger worden en blijven Ieoor, hoe is het met jou? Wanneer heb je de afspraak staan? Anna, je moet trouwens op beta-hcg laten prikken.
Hahaha Lisa, dat doe ik ook bij iedere poging. Het heeft ooit eens geluk gebracht, dus op een dag zal het weer zo zijn!
Hey Lisa, wat goed van je!! Ik herken dat wel... dat je het idee hebt dat iedereen je inhaalt en jij maar stil blijft staan. Heel begrijpelijk!! En goed dat je zo snel terecht kan!! Toppie!! E. is lief he, vind haar ook zo'n schat! Nog geen uitslag bekend, ik bel over een uurtje ff het spoednummer.... is toch duidelijk een spoedgeval, niet dan?!!
Lindinha, jij hebt toch groen licht gekregen van dr. B om te bellen? Dus waarom niet Lisa en Sikki samen aan de slag Wij blijven jullie steunen Ieoor, hoe is het met jou meisje?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH HCG is meer dan verdubbeld, is nu 1771!!!! Gaat de goeie kant op zei de verpleegkundige!!! Joeheoeoeoeoeoeoe!!!!
WHOOHOOOOOOOOOOOO!!!! Lindinha, super! GEFELICITEERD!!! Heerlijk zeg! Kun je het nu wat meer geloven? En genieten?
Jeetje zeg, dat is wel echt een hele hoge waarde Vandaag ben je toch 5 weken? Gefeliciteerd zeg!!!! Nu moet jij echt lekker gaan genieten
JAAAAAAAAAAAA Lindinha, wat superrrrrrrrrrr. Fijn gevoel he? Nu op naar de echoooooooooooooooooo. WHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Anna, goed dat je naar de huisarts bent gegaan!!!! Spannend!!! Heb vandaag dagje verlof genomen. Gisteren met Urby op puppycursus geweest en heeft vannacht het hele bed onder gescheten diarree . Heb midden in de nacht het bed moeten verschonen en we hebben een uur met hem in de tuin gezeten och germ. Was helemaal gebroken vanmorgen........... arm beestje. Denk dat hij daar wat verkeerds gegeten heeft. Vandaag lekker met hem knuffelen en genieten van het zonnetje. Kom later nog effe Anna nieuws checken .
Jep 5 weken vandaag. Jij toch ook Anna? Probeer er van te genieten maar vind het nog steeds eng en spannend hoor. Nog 2 weekjes. De verpleegkundige belde nog (E.), zij is zo lief, ze vroeg of ik niet liever een echo wilde bij dr. B., want dat vond hij ook wel leuk, maar we kunnen niet op de dag dat hij kan. Dus toch maar bij dr. T. dan. Laterrrrr
Volgens de berekening op freya ben ik vandaag 4 weken en 6 dagen. Klopt ook wel jij spoot een dag eerder pregnyl en kreeg een embryo terug die ouder was dan dag 3. Dus jijloopt een dagje voor Lindinha
Mijn cryo was een dag 3 cryo.... Maar als ik 1 dag eerder pregnyl heb gespoten dan loop ik 1 dag voor ja.
Oehhhhh yessssssssssssssss!! van mooie HCG waarde!!! Gefeliciteerd!!! @ Urby en bed onder schijten... Das best klote!! Arme Urby en ook vooral arme Sabrien die 's nachts het bed moest verschonen, niet grappig Mijn hond heeft laatst ook hele huis ondergepoept en gekotst, ze was ontsnapt en naar de snackbar gelopen!! Daar is ze ff flink bijgevoederd... Voel dus met je mee
Ja ben ook helemaal blij.... bijna verdriedubbeld de waarde... Zoooooo geen zin meer om te werken....bijna weekend!!
Jaaaaaaaaaaaah, Lisa gaat er weer voor Heel begrijpelijk dat je neit als laatste achter wilt blijven! Dus ik stel voor dat jullie allemaal tegelijk gaan beginnen en tegelijk op roze gaan, net als Lindhina en Anna Lindhina, wauw, wat een mooie waarden!!! Dit zit helemaal goed hoor Anna, heb je al iets gehoord? Of hoor je morgen wat? Sabrien, wat een zielige Urby.... ik leef met je mee. Hopelijk voelt hij zich vandaag zich al weer wat beter. Sikki, heeft er ook zin in, dat is heel mooi want over een week zit jij weer in Gent Ieoor, ik dnek aan je meid! Hier alles prima! Mia-man heeft met zijn vader al heel wat in elkaar gezet vandaag dus de kamer begint nu echt wat vormen aan te nemen!
Ja ik stel ook voor dat de rest nu in een keer op roze/blauw gaat, gewoon Sikki, Ladouce, Ieoor, Zara en Lisa in een keer tegelijk. Dan kunnen we dit "kneusjes"-topic gewoon sluiten en een nieuwe openen!!! Anna, al bericht van je hcg-waarde???????????????????????? Mia, ja hij stijgt iig goed, dus hopelijk blijft het zo goed gaan. Durf nog niet uberblij te zijn hoor, te pril allemaal nog. Heb nog steeds ongi-gevoel, maar daar maak ik me niet meer zo druk om, nu ik van iedereen hier heb gehoord dat iedereen dat had in het begin. Heb het ook de hele tijd koud, dat is niet echt een zwangerschapsverschijnsel geloof ik, meestal heb je het dan toch warmer dan normaal? En beetje last van maagzuur.....bleghhh, maar heb al gelezen dat dat kan omdat je baarmoeder plaats maakt en je maag iets omhoog kan duwen waardoor dat maagzuur makkelijker omhoog komt. Ben trouwens benieuwd naar jullie kamertje voor de kleine man! Ieoor, meid, hoe gaat ie? Heb je een beetje afleiding? Ik ben in de 2 ww juist uberdruk geweest. Heb ruim een week lang geklust in het huis van mn 1e opdracht. Lekker schilderen (ook in terpetinelucht), veel drop gegeten, geshopt, lichamelijk zwaar bezig geweest, getennist en er weinig aan gedacht eigenlijk.... was ook veel te druk om er uberhaupt maar aan de denken. Sabrien, hoest met Urby nu? Voelt ie zich weer wat beter? Heeft iedereen nog leuke plannen voor dit mooie zonnige weekend dat eraan komt?
Ik had het in het begin ook koud en heb er wel vaker wat over gelezen, dus het is volgens mij wel een symptoom Mijn maagzuur is trouwens deze week pas begonnen, maar ja... ik ben met alle kwaaltjes een beetje laat Fijn weekend alvast! Ik heb nog niet zoveel plannen...