Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Nee, dat kan hier meestal niet. Maar maakt mij niets uit, ik ga toch deze cyclus geen tp meer doen. Cyclus is veels te verstoord. Een andere keer maar dan, wanneer weet ik alleen nog niet....

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lindinha, kan me voorstellen dat je deze cyclus geen tp meer wilt.
    Maar wel effe checken!

Is dit de eerste cyclus na de mislukte gestimuleerde poging?

3. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ja klopt, 1e cyclus na mislukte poging.
    We zullen het wel zien morgen.

Sikki hoe gaat het met jou?
    6 dagen na tp... komende week wordt weer spannend!
    ik hoop het zo ontzettend voor jullie!!!

Knuff

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    1e cyclus na de laatste poging was bij mij ook heel raar hoor!
    Terwijl ik dat voorheen na de pogingen nooit had.
    Misschien raak je lichaam toch een beetje van slag na 5 behandelingen :(

Hier nu 5 dagen na tp hoor! :D
    Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken en dat gaat me tot nu toe aardig af.
    Na het weekend zal het wel weer spannend worden.
    Maar ik kan/ga niet eerder testen (mits ik niet ongi word).
    Ik spuit nl ook Pregnyl en de laatste spuit van 1500 EH gaat er donderdag in.
    Bij mijn eerste ICSI tp had ik dat ook en testte ik 5 en 6 dagen na de laatste Pregnyl licht positief.
    En dat was dus vals, want ik werd uiteindelijk gewoon ongi.

Dus probeer ik rustig af te wachten...

5. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lindinha, en????

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    lindinha ???????? hoe was de echo?????

7. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Vanmorgen echo gehad, m'n "ei" zat er nog steeds.... 25mm... toch maar even bloed laten prikken voor de zekerheid, dan kon de gyn. toch zien of ik mn eisprong al gehad heb of niet. Ze belde net en heb mn eisprong toch al gehad, dus waarschijnlijk toch ergens vorige week gesprongen... nou ja... had al zo'n vermoeden, dus kwam niet echt als een verrassing. Ik zal DD zo ff bellen om ze dat te zeggen. Maar weten nog niet wanneer we nou volgende tp gaan doen ivm werk.... The End. hahahaaa!

Sikki, jij bent de volgende die goed nieuws kan brengen!

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Wat een raar ei!
    Effe goed opletten dat het geen cyste wordt!

Ben je er weer rustig onder?
    Of baal je ontzettend?

Goed nieuws...zucht...
    Ik hoop het zo.

9. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ik ben er wel rustig onder hoor, had me ook al helemaal niet meer op een tp verheugd, dus het valt allemaal wel mee.

Ik blijf voor je hopen en duimen Sikki!
    Moet toch onderhand wel een keer gaan gebeuren, vind je ook niet?

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik kom ff vertellen dat ik vandaag een Hystroscopie en bij Labor Benrath ben geweest. Uit de Hystroscopie is niets geks gebleken, dus dat geeft de burger moed om door te gaan.

Pf. heeft heel veel over het immuunsysteem verteld (T-cells), me geconcentreerde visoliecapsules (gratis) meegegeven en me beloofd morgen al de eerste resultaten van de onderzoeken te gaan mailen...

Ben trouwens ook gaan lezen in Alan Beer zijn boek. Ondanks dat ik geen geweldige Engels-lezer ben, gaat het me zeer goed af. Interessante stof!!

Ik ga snel slapen!!

11. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ik zou vandaag eigenlijk een immunologisch onderzoek hebben, maar ik heb 'm afgebeld. Heb niet het idee dat het aan mij ligt, maar gewoon alleen aan de zaadjes en 500 euro vind ik toch wel erg veel geld, komt deze maand niet zo goed uit...

12. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Zijn er hier stellen (4+ ICSI) die het leuk vinden om eens andere stellen te ontmoeten die in dezelfde situatie zitten?

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Mrs Mia,

Wilde je ff laten waten dat ik het grootste gedeelte van de uitslagen al binnen heb.
    Pff best wel ff ingewikkeld voordat ik begreep wat alles inhoud, maar Google en het boek van Alan Beer zijn gewillig!!

Ik heb een laagnormale vitamine D3 en een licht geactiveerd immuunsysteem (die CDdingen, voor meelezers: dit staat niet voor cyclusdag).
    Zonder het boek van Alan Beer zou ik er maar weinig van begrepen hebben. Zit trouwens de normaalwaardes ook te vergelijken. Bij sommige dingen zit ik volgens Pf. net goed en bij sommigen er over heen.
    Ik begrijp echter dat Alan Beer andere normaal waardes aanhoud en ik bij bijna alle CD-dingen verkeerd zit, in plaats van zoals Pf. het slechts bij enkele CDdingen meent.
    Vooralsnog is het advies van Pf. extra visolie, maar ik lees dat Alan Beer bij mijn waardes Prednison adviseert...

Morgen maar weer verder lezen en googlen en dan hopelijk aankomende week de andere uitslagen. Ben benieuwd of zijn advies blijft bij visolie of dat hij toch, als hij ook de rest van de uitslagen binnen heeft, toch Prednison gaat adviseren. Prednison klinkt zo radicaal... Maar als het zou helpen, zou ik er wel voor open staan...

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lindinha, denk je echt dat het alleen aan de zaadjes ligt?
    Jullie hebben immers een goede SCSA uitslag gehad?
    Kan het niet zo zijn dat jij wellicht ook net een beetje extra D3 of omega 3 nodig hebt?

Ik wil je niet onzeker maken hoor!!!
    Maar ik vraag het me soms af.
    Zou ik via KID dan wél 'zomaar' zwanger kunnen worden?

Maartje, ben je al weer meer wijzer geworden?

@andere stellen ontmoeten, ik weet het niet hoor.
    Volgens mij zit Siklief er helemaal niet op te wachten.
    We hebben zelf een vriendenstel die ook ICSI doen en na poging 4 inmiddels hun eerste kindje hebben.
    Verder kunnen we er goed over praten met onze beste vrienden die zelf ook nog geen kinderen hebben.
    En we hebben allebei zelfs nog single vrienden.

15. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Hallo dames,

ik ben ook voor de 3e PICSI behandeling in Dusseldorf. helaas mislukt, en ook nog 2x een cryopoging. Wij hebben inmiddels ook al 5 terugplaatsingen gehad met 8 embryo's wat ook de reden was om een immunologisch onderzoek te doen. Dit heb ikafgelopen maandag ook gedaan. Ook bij mij zijn die T-cellen CD4 veeeel te hoog. Zit ok bijna 16 en normaal is tot 10 of zo. Dus dit kan ook de reden zijn. En ook ik heb vitamine D tekort. Advies is in de eerste instantie ook vitamine D en omega 3 te slikken. Maar Omega 3 slik ik al een jaar of zo, dus nu de dosis verhogen. Ook slik ik al heel lang vitamine C 1000 mg. Dat is dus funest voor mijn immuunsysteem. Deze is al te sterk. Ik was 4 jaar geleden altijd ziek en heb toen van alles gedaan om mijn lichaam sterk te maken. Sindsien slik ik van alles voor de weerstand en inderdaad ben dus ook NOOIT ziek! Maar het resultaat is dus ook geen zwangerschap. Ben nu bezig voor de 3e cryopoging. Benal begonnen met vitamine D en een extra dosis Visolie. Dus we zullen het zien. Ik verwacht dat de ovulatietest morgen positief zal zijn en dan heb ik dus donderdag een terugplaatsing.

Ik wens jullie allen heel veel succes en hoop dat het voor ons een keer raak zal zijn.

Hoe hoog waren jullie waarden die niet goed zijn?

16. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Sikki, ik heb wel het idee dat het echt alleen aan de zaadjes ligt, ook al was onze SCSA 28%, op zich niet heel slecht, maar ook niet heel goed. Dr. S. zei dat het niet zo heel erg goed was en dat de uitslag zoals ie in het onderzoek was gericht was op de Deense maatstaven (????) ook qua bevolkingshoeveelheid bla bla bla, begreep het niet helemaal, maar goed....

Heb inmiddels al zoveel onderzoeken laten doen, mn bloed is ondertussen echt al op alles getest, en alles was verder goed. Ik denk dat je dan op een gegeven moment ook wel vertrouwen moet hebben dat je gewoon gezond bent. En wie zegt dat je na het slikken van visolie en vit. D wel zwanger wordt. Het kan natuurlijk wel, maar heb er ook niet echt meer heel veel vertrouwen in dat dat bij ons gebeurt.

Sik, ga jij nog wel zo'n imm.onderzoek laten doen? Misschien ook beetje afhankelijk van deze behandeling dan, he?!

Tja, het scheelt natuurlijk wel dat jullie nog veel vrienden hebben die geen kids hebben en/of zelfs nog single zijn. Al onze vrienden hebben inmiddels kinderen (sommige al 2) of zijn zwanger, dus de gesprekken gaan toch heeeeeeeeeeeeeeeel vaak over de kids. En wij merken af en toe, of het ligt aan ons en halen ons te veel in ons hoofd, dat ze er af en toe gewoon niet over willen praten. Nou willen wij dat ook niet altijd hoor, maar beetje echte interesse is af en toe best fijn... Wij hebben 1 vriendenstel die ook geen kindjes kunnen krijgen en hebben we ontmoet tijdens de VIA-bijeenkomsten (adoptie) en merken toch dat het heel fijn is om je frustratie/verdriet kwijt te kunnen bij mensen die ook echt weten wat jij meemaakt en die je ook echt begrijpen. Onze vrienden zijn er ook wel voor ons, maar zij weten gewoon echt niet wat wij meemaken en wat het met ons doet.

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @t mensen ontmoeten:
    Marjah en ik gaan volgende week meeten!!! We gaan dan uit eten in Enkhuizen. Er mogen ook best meer mensen mee...
    Maartman vind het voor mij erg leuk als ik mensen ontmoet, maar hoeft zelf niet zo perse.

@t wijzer worden van uitslagen:
    Jups, ben al wat wijzer geworden. Snap het nu best wel redelijk. Ik wacht nog ff de laatste uitslagen af en ga dan alles nog een keer goed bekijken en met Pf goed bespreken (mail) en wil dan ook de uitslagen aan het Alan Beer Center gaan voorleggen. Vooralsnog (we hebben niet alle uitslagen binnen) wil Pf. eerst gaan proberen met visolie de boel te verbeteren, maar als ik zo Alan Beer zijn boek lees, klinkt met mijn waardes het beter om een PrednisonPlofKop te gaan krijgen... Al is dat natuurlijk wel een kutmiddel, maar liever een half jaar lang een PrednisonPlofKop dan de rest van mn leven beebjeloos.

@t Anna,
    CD4 T cellen 16 en normaal zo'n 10??
    Bij mij staat op het papier:

T-Helfer (CD4+) relativ: referentiewaarde 30 tot 60
    T-Helfer (CD4+) absolut: referentiewaarde 0,5 - 1,2

Dus bedoel je niet een andere dan de CD+4?

Hebben de meiden die dit onderzoek hebben laten doen eigenlijk ook de referentiewaardes vergeleken met die in het Alan Beer boek staan?
    Het valt mij op dat Alan Beer strakkere referentiewaardes aanhoud dan dat dokter Pf. doet.

@Lindinha,
    Ik bedacht me net: in NL word ook aan orgaantransplantaties gedaan en deze onderzoeken zijn behoorlijk ook bedoeld daarop.
    Idee:
    Als wij nou aan jou vertellen waar er precies bij ons op gecheckt is, en dat jij dan aan jouw HA een verwijsbrief voor een internist (internist omdat de HA niet zoveel dingen op zijn prikbrief kan laten aankruizen???) schrijft en jij aan je internist gaat vragen of hij een onderzoek naar al deze dingen bij jou wil gaan doen, wegens 'jouw kwakkelende gezondheid'? Dan kun je misschien wel bijna al deze onderzoeken GRATIS laten doen??
    Idee??
    Wellicht die dat ene wat niet in NL gecheckt kan worden, alsnog door dokter Pf. laten controleren. Dan kost het misschien maar een paar tientjes voor jou...?

18. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hey Maartje, dat zou ik echt top vinden, super idee!!! Zat er zelf ook al aan te denken en misschien kan ik het ook wel gewoon via de gyn. laten testen, dat hij zo'n prikbrief voor me kan invullen, maar ik weet dat de gyns. bij ons in het ziekenhuis er niet het nut van inzien, dus misschien via internist dan toch beter!

Uit eten in Enkhuizen, leuk idee, maar beetje ver rijden voor mij, wellicht een andere keer. Of een nieuwe meeting organiseren voor meer meiden ergens centraal in het land?

19. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    @Maartje: alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!!! Las in het Klingel-topic dat je gister jarig was. Heel herkenbaar hoor dat je niks aan je verjaardag wilt doen, omdat je dan alweer een jaartje ouder wordt, en nog steeds geen kindje hebt.... Ik word in oktober al 32 en laatst zei de gyn. tegen mij, maar gelukkig ben je nog wel jong.... nou dacht ik... zo voel ik me toch echt niet, voel me juist alleen maar ouder....

Maar goed, wat ik dus zeggen wou: Happypeppy birthday (nog) to YOUOUOUOUOUOUUUUU!!!!

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Allergie:
    IgE

Entzundungsmarker:
    Interleukin-6
    Interleuking-2 Rezeptor (losl)
    Interleuking 10

Haematologie:
    Leukozyten
    Erythrozyten
    Hamatokrit
    MCV
    MCH
    MCHC
    Thrombozyten
    Neutrophile
    Lymphozyten
    Eosinophile
    Basophile
    Monozyten

Immunologie:
    Akuter aktivierungsmarker (CD8+ HLA-DR+)
    Chron. Aktivierungsmarker (CD8+CD28+)
    Chron. Aktivierungsmarker (CD8+ CD57+)
    Immunglobulin G
    IgG 1
    IgG 2
    IgG 3
    IgG 4
    Immunglobulin M
    Immunglobulin A

KI. Chemie - sonstige:
    Ferritin
    Transferrin - Rezeptor (sol.)