Mijn eerste test was wel met ochtendurine, maar de andere 2 niet Dus die van gisteren geeft ook aan dat het echt goed zit. Wat verder gaat gebeuren weet je natuurlijk nooit Als de eerste echo maar voorbij is...
Goed zo Lisa, goed bezig!!! Lekker zelf initiatief nemen! Anna, oh ja... zo zat het ja met je ha. Assistentes zijn niet altijd de snuchterste...haha... en dan heb ik het vooral over 1 bepaalde assistente in het zkh (S....a) wat een domme doos. Alhoewel ze wel erg aardig en blij was laatst voor me toen ik het zkh belde en ik haar aan de lijn kreeg. Maar toch.... te veel gestress door haar meegemaakt. Dus vind haar niet leuk! Punt!! Ja was die eerste maar vast voorbij.... het worden 2 lange weken ben ik bang.
Krijg net mailtje terug van zkh, mn B12 is momenteel 552 en moet zitten tussen 150-640, dus dat is goed. Een stuk beter dan een tijdje geleden, toen zat ik op 260 en 280. Flink stuk omhoog dus.
Lindinha, mooie b12!! @ bh's: ik heb 1 beugelloze meegroeibh. Totaal seksloos, maar wel prettig in het begin bij pijnlijke boobies Tegenwoordig draag ik gel-bh's zonder beugel: veel steun, dikke tittn en mochten m'n tittn gaan lekken: geen hond dan die dat ziet.
Meiden, wat is eigenlijk jullie D3 niveau? Ik heb nog even zitten kijken en in september was dat bij mij 35 ng/ml. Is dat te weinig? Lisa, ik moet lachen om je banner Heeft Lindinha ook geholpen, dus wie weet! Weet je wat, ook dat doe ik met je mee!
Sik, ik kan ff niet meer vinden hoeveel mn D3 was. Weet dat ik het wel heb laten prikken en dat de uitslag vrij laag was geloof ik, maar kan dat papiertje niet meer vinden.
Hier was het de eerste keer 26, toen 20, toen 21 en pas toen ik die spuitjes kreeg steeg ik naar de 50... is ook te laag, dus moest ik 1x per week krijgen. Gisteren geprikt om te kijken hoe het nu is... Maar 35 is te laag hoor...
Gel bh's: push up met gel ipv kussentjes Vitamine 25 D3: 35,2 (augustus 2010) Volgens pfeiffer: <20: absoluter mangel 20-32: relativer mangel 32-100: regelrechte versorgung 54-90: normal in sonnenlandern >100: übermaB >150: intoxikation Ik moest met mijn waarde eerst zo'n twee maanden 2 devarontabletten nemen, hierna onderhouden met 1 tablet. Mijn waarde was trouwens in augustus (einde zomer) geprikt, in het voorjaar (1 maart 2010) was m'n waarde nog 50 dus die van mij was dalend.
Ow...ik heb een druif van een ha, dus die ga ik dat niet vragen. Volgende week in Gent maar eens naar vragen dan.
Ik doe mee! Heb zowel Avatar als onderschrift aangepast. Hier een D3 van 76 dus ok lijkt me. Zit nog wel aan de B12 injecties.
En Sikki, succes vanmiddag! Als de dokter net zo leuk is als zijn naam dan kan het alleen maar goed gaan.
Haha Ladouce, geweldig! Good vibes hier! PS Ben toch wel erg blij dat ik straks naar mijn eigen Dr. Rossi kan. Schrok weer van mezelf vandaag. Ineens weer pats boem huilen vanuit m'n tenen... Heb ik me afgelopen week toch weer te groot gehouden, denk ik.
Sik, ff inbraak hier...dikke smakkerd voor jou! En volgende week vrijdag heb je een vrouwelijke dokter RosME! Huil dan maar lekker uit! Dat mag jij! En voor Lindinha en Anna, VAN HARTE MET JULLIE POSITIEVE TEST!!! Liefs Loesie
Lieve Sikki, ik voel zo met je mee.... ECHT!!! Ik wou dat ik wat voor je kon doen meid! Gooi het er maar allemaal uit vanmiddag Ladouce...haha... ik had je helemaal niet herkend (net als Lisa trouwens) met je nieuwe avatar. Goed bezig, alle ellende achter je laten en weer met een frisse start beginnen! Ga zo maar ff boodschappen doen, op de fiets, aangezien mn auto weer bij de garage staat.... XXX