Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    --- breek in ---

spiek ik weer even en waaaahhhhhhh wilde Lindinha toch even van harte felciteren, ik duim door!!!

net als voor de andere meiden!!!

lisa meis, je bent zo'n powervrouw!!!

Sabrien I LOVE YOUR BANNER

Sikkie heb ik een ander topic je even wat geschreven mocht je interesse hebben

--- breek uit ---

2. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet duimen!!!!!!

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Niemand duimt maar iedereen denkt aan jullie :D

4. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Dat is lief!!!

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ja dat bedoel ik ;) :D

6. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    #2226 Ieoor, 10 apr 2011
    Laatst bewerkt: 10 apr 2011
    Lindinha wow wat gaat die waarde goed bij jou!
    Gefeliciteerd.

Anna jij krijgt morgen de uitslag neem ik aan? Maar je schreef dat je nog meer testjes hebt gedaan, dus dat zit helemaal goed.

Ladouce en Lisa aan een nieuw onderschrift en een nieuwe banner.
    Ik denk dat ik jullie voorbeeld maar eens ga volgen! Wie weet helpt het om met een frisse start te beginnen!

Sikki meisje hoe was het bij de psych?
    Je moest vreselijk huilen van de week las ik net. Ik hoop dat je 'je ei' een beetje kwijt kon bij die dokter Rossi. Heeft het een beetje opgelucht?
    Bijna naar Gent; de tijd gaat stiekum best snel. Fijn om straks weer vooruit te kunnen denken.

Met mij gaat het eigenlijk helemaal niet zo goed als dat ik dacht dat het ging. Ik ben best een coole kikker, en in al die MMM jaren heb ik weinig traantjes gelaten.
    Aan het begin van deze week dacht ik dat ik de schok al weer te boven was dat de punctie en dus de ICSI niet door kon gaan.

Maar zoals ik nu doe; zo ken ik mezelf helemaal niet. Ik ben mezelf echt helemaal kwijt. Ik weet het gewoon echt allemaal niet meer.
    Ik heb deze week al zo vaak moeten huilen. En manlief krijgt dat uiteraard van alles de schuld. Ik heb zelfs van de week mijn pantoffel zijn kant op gegooid! :x Hoe erg. Zoiets heb ik echt nog nooit gedaan.
    Maar ik ben zo boos, zo vreselijk boos op alles en iedereen.
    Ik denk echt dat het einde in zicht is en dat dit het is voor ons. Maar dat wil ik helemaal niet. En daar word ik dan weer zo opstandig van.

7. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Lieve Ieoor, wat ontzettend rot dat je niet lekker in je vel zit momenteel. Maar eigenlijk ook zo verschrikkelijk logisch! Het zou eigenlijk neit goed zijn als je weer "gewoon" door kon gaan alsof er neits aan de hand is. Deze hele MMM is verschrikkelijk ingrijpend en als je zo veel tegenslagen hebt gehad als jij dan gaat dat niet in je koude kleren zitten. Vervelend dat je man het nu ook moet ontgelden, maar aan de andere kant is woede eruit laten wel een goed symptoom. Je moet het zien als rouwverwerking en bij de 7 fasen die daarbij horen staat woede/ boosheid ook bij.
    Misschien moet je inderdaad accepteren dat het "zelf" niet gaat lukken, hoe moeilijk dat natuurlijk ook is, want je blijft hopen op nieuwe technieken en op wonderen. Natuurlijk hoop ik voor jou dat Gent nog iets nieuws te bieden heeft, maar aan de andere kant sta je al met een been in een verwerkingsproces en dat is zo moeilijk.
    Je ging toch nog met een psycholoog van Geertgen praten toch? Wanneer is dat? Het lijkt me in ieder geval heel erg verstandig. Ik heb zelf altijd geroepen dat ik geen hulp hoefde maar heb wel tegen mezelf gezegd dat als het niet zou lukken of we er een punt achter zouden zetten ik wel hulp zou willen hebben omdat ik denk dat je zo iets niet alleen (samen met je man) kan verwerken.
    Pfff, wat moeilijk toch allemaal zeg! Het liefste zou ik je willen opvrolijken en hoop geven, maar ik denk dat dat ook niet veel zin heeft. En dan zit je ook nog in die ellendige wachtweken van een poging die je stiekem al opgegeven hebt. Meid, ik heb zo met je te doen. Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte!!!

Sikki, hoe was het bij dr. Rossi? Wij zijn natuurlijk wel nieuwsgierig... Hopelijk werpt het zijn vruchten af. Gelukkig ga je deze week naar Gent en dan komt er hopelijk nieuwe positieve energie vrij!

Lisa, ik ben nu inderdaad zwanger van een cryo! We hebben 5 verse pogingen gedaan en 3x een cryo poging, alle keren twee teruggeplaatst. Ik moet eerlijk zeggend at ik weinig hoop meer had in die cryo's hoor, maar het is toch gelukt! Sterker nog: deze laatste twee waren 2 cellig en 4 cellig, die 4 cellige had ook nog een hoop frgmentatie, dus ik had er niks van verwacht. Hopelijk geeft dit hoop voor jouw cryo's.
    En heb je bloed laten prikken bij de HA? Je had het formulier opgehaald toch? Fijn dat je er weer een beetje "zin" in krijgt.

Lindhina en Anna, hoe gaat het nu? Is het besef al een beetje doorgekomen? Ik hoop het!

Sabrien, hou je het nog vol op het verlengde wachtbankje? Je gaat in ieder geval de goede kant op!

Ladouce, druk met werken... maar niet te druk om strak even van het zonnetje te genieten hoop ik!

Zara, zit jij al met je gat op een zonnig eiland? Ik hoop het voor je: geniet er van!!!

Maartje en Mijs zijn vast druk met alles, wat gaat de tijd toch snel he.
    Ik ben ook druk, maar dit weekend doe ik lekker rustig aan....
    Fijne zondag allemaal!

8. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Oh Ieoor, je hebt je avatar aangepast: heel goed!
    Hopelijk is dit de "Magic Eight" :D

9. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Hey meisjes,

hier vanochtend een heel verhaal getypt en toen was alles weg :( moest ik opnieuw inloggen...stom ding ;( Maar goed, nu even een verkorte versie :(

Ieoor meid, ik kan me alleen maar voorstellen hoe jij je nu voelt... het komt steeds dichter bij dat je bepaalde keuzes moet maken en knopen moet doorhakken en toch wil je zolang er kans bestaat met eigen materiaal verder gaan. Dat kan ik me echt helemaal voorstellen :( wat zeggen de artsen van die follikels die ineens verdwenen? :( Dat is toch ook wel raar... maar meid, je moet wel met iemand gaan praten idd over hoe nu verder, zelf zul je denk ik heel moeilijk antwoorden vinden. En afreageren op je mannetje, tja, dat doen we denk ik allemaal en dat moeten ze ook maar accepteren hoor ;( heel veel sterkte meisje, wij zijn er wel voor je ook al heb je daar niet zo heel veel aan :(

Sikki, hoe was jouw gesprek? Hopelijk heb jij wel wat meer rust kunnen vinden....

Lisa, wanneer krijg jij de bloeduitslagen? En wanneer ga je ongeveer starten? :)

Ladouce, ook al plannen of nog even niet?

Mia, Mijs en Maartje zeker volop aan het genieten :)

Zara ook genieten van de zon?

Lindinha, hoe is het met jou? Al een beetje aan het genieten?

Ik heb nog geen uitslag van de HCG waarde. Daarnaast ben ik ook niet meer misselijk. Ben alleen erg moe en last van mijn borsten. Verder voel ik niet echt iets. Ik ben nog steeds erg bang en wil bijna elke dag wel een test doen, maar daar schiet ik natuurlijk niets mee op :( Als maandag voorbij is kan ik hopelijk iets meer gaan genieten.

pfff, weer aan het werk :(

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Anna!! Ik schrok van al je blauwe verdrietige smiley's...

Maar zoals het er nu uit ziet gaat nog wel alles goed.
    De kwaaltjes verschilt gewoon per dag hoor!!
    Krijg je vandaag de uitslag?

11. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Anna, ik schrok ook al van al je verdrietige smileys!!!!

Enne, het is waar die kwaaltjes verschillen van dag tot dag. Er zijn dagen dan voel ik me echt beroerd en er zijn dagen dat ik me super voel. Niet druk om maken!!! (al heb ik dat ook (gehad) :)).
    Nog een weekje en dan echoooooooooo. Spannend hoor!!!!

Wij hebben vandaag onze 3e echo gehad, tja dat is het voordeel van de MMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Alles zag er gelukkig goed uit!!! Alles was goed ontwikkeld, er waren zelfs al armpjes en beentjes te zien en de wervelkolom zag je ook al zitten. We hebben zelfs het hartje gehoord, WAUW........ :D
    We hebben het vandaag dan ook vertelt op het werk, ik kon het nu echt niet meer langer voor me houden. Iedereen is ontzettend blij voor ons. Gelukkig kan ik er nu open over praten, dat neemt al een hoop spanning bij ons weg.

De kans op een miskraam is nu gelukkig nog maar heeeeel erg klein maar wel nog aanwezig.... Maartje minder als 5% toch?
    Maar nu genieten we toch wel volop hoor!!!!

Ik gun dit gevoel echt IEDEREEN!!!!!

Kus

12. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Nog steeds geen uitslag helaas... wat heb ik hier nou aan zeg... helemaal niets eigenlijk. Zit alleen in de stress of het wel of niet binnen komt. Dus ik had gewoon niet eens hoeven prikken. de uitslag krijg ik misschien donderdag pas.... stom gedoe zeg.

Dank dames voor jullie opbeurende woorden :) Ja, het is soms ook gewoon echt lastig hoor... ik denk dat het kindje gek van mij wordt hahaha van mijn gestress :)

Sabrien, gefeliciteerd met je mooie echo :) Wel geweldig zeg! Kan me voorstellen dat je het aan mensen wil vertellen. Wil ik ook heel graag, maar ik kan het natuurlijk nog echt niet doen.

13. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Bloeduitslag was binnen :) Huisarts zei dat het heeeel hoog was :) 4 weken en 6 dagen 2286!!!! :)

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Sabrien, had al in het Babyrinth op je gereageerd ;)
    Joehoe!! :)

JAAAAAAA dat is heel mooi!!
    Ik had met 5 weken en 3 dagen 2689 (zo uit mn blote hoofd ;)) en aangezien het om de dag verdubbeld, zit jij nog iets hoger dan ik!! Feli meid!! :D :D :D

Enneh, nu de pootjes omhoog en probeer te chillen en te geloven dat jij ZWANGERRRRRRRRRRR bent!! :D :D :D

Want dat ben je, hartstikke!! :D

15. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Anna, jij moet wel heel veel geduld hebben, volgende keer zelf "cito" op je formulier schrijven?? hihi.... ;)
    Het schiet idd niet op nee als je zolang moet wachten, je zit nu misschien alleen maar meer in spanning.
    Ik wil het het liefst ook aan iedereen vertellen, maar doe het ook niet hoor. Te pril nog. Wel lastig af en toe, want op het werk sta ik op het punt om een contract te krijgen (werk nu nog via uitzendbureau) en wil eigenlijk wel eerlijk zijn, maar ook weer niet mn eigen glazen ingooien. Ik vertel momenteel nog niets....

Lieve Ieoor, meid wat snap ik je gevoel goed. Het is natuurlijk keimoeilijk om te moeten beslissen om toch nog een keer met eigen materiaal verder te gaan of besluiten om voor ECD te gaan. Echt super moeilijke beslissing. Wij hebben ook gedacht over KID als het bij ons verder niet zou lukken en stonden daar niet negatief tegenover, maar het blijft een lastig iets. Niet alleen voor nu, maar ook straks als je zwanger wordt en je kindje geboren wordt... hoe ga je dat je kind vertellen....
    Meid ik wens je alle kracht en moed die jullie daarvoor nodig hebben, maar vooralsnog zit je nog in een behandeling en laten we eerst dat maar even afwachten hoe dat afloopt....

Sikki....joehoe.... ben je er nog? Of ben je bij dr. Rossi gebleven? Ben zo benieuwd hoe je dat ervaren hebt!!

Ladouce, weet je al wanneer jullie verder willen gaan?
    Lisa, de uitslag al binnen van het bloed?

16. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAA JA!!!!!
    Anna, hartstikke goed!!!! Nog meer dan ik, wow wat goed!
    Zou bijna gaan twijfelen of die van mij niet tel laag is.... haha nee hoor, weet dat die van mij ook goed was!

17. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Sabrien een mooie echo gehad: Jippieeee :)

En Anna een superscore: JOEHOEHOE :)
    Nu dus maar niet meer onzeker zijn!!!

Lindhina, ik zou het ook nog even niet vertellen op het werk hoor. Als de echo bij 10 weken goed is dan kan je wel iets laten vallen denk ik. Maar wel moeilijk als je net op een vast contract zit te wachten...

Sikki, waar ben je???

Ieoor, wij denken allemaal aan je meid: KNUFFEL en sterkte in deze moeilijke tijden.

Lisa, al nieuws?

En hoe is het met de rest? Hier alles zijn gangetje...

18. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Nee gek, die van jou was ook vet hoog. Misschien krijgen wij een tweeling ;);) ik zou het echt niet gaan vertellen hoor... Wacht maar lekker op je conteact. Ik ga het denk ik pas na 12 weken rondbezuinen...

19. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Precies ik ook, echt niet eerder, en al helemaal niet op mn werk!

Hihi... weet dat die van mij ook hoog was hoor. Ja idd misschien krijg je wel een tweeling! Spannend nog zeg, volgende week op dit tijdstip weet je meer!

Pfff voel me echt opgeblazen vandaag. Hele tijd veel last van lucht wat er niet uit wil.

Sabrien, jij ook gefeliciteerd met de mooie echo!!

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hi meiden!

Heerlijk genoten van een prachtig weekend en vandaag dag 2 van de Mentally Fit training gehad.
    En ik ben metaal zeer fit :D
    Maar dat wist al :p

Dr. Rossi viel me best wel een beetje tegen.
    Al mijn vooroordelen werden werkelijkheid :)
    En ze weet echt 0,0 van de MMM dus dat irriteerde mij ook.
    Maar ik geef het een kans. Wellicht is het juist goed om eens met iemand te praten die niets van de MMM weet om mij er lekker nuchter naar te laten kijken.
    Ik zie haar over 2 weken nog eens en misschien kom ik dan na nog 1 of 2 gesprekken tot de conclusie dat ik er ECHT niets te zoeken heb.

Voor de rest eigenlijk weinig ZP energie.
    Jullie kennen het wel ;)

Nog even een dikke feli voor de mooie hcg van Anna.
    Ik gok: het zijn er 2!

Ieoor, jij een hele dikke knuffel!!!
    En je weet me te vinden he!

Alle andere meisjes SMAKKERDS!

Deel Deze Pagina