Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ja het was echt fantastisch weer dit weekend + vandaag!
    En goed dat je er lekker van genoten hebt, nu het nog kan, komende dagen wordt weer een stuk minder begreep ik... :(

Hmmm dat tegenvallende gevoel van dr. Rossi herken ik wel. Ik had dat in het begin ook bij die psych van mij, alhoewel die van mij wel helemaal de ins en outs wist van de mmm. Maar later merkte ik idd wel dat ze er toch met een andere blik tegenaan kijkt en dat dat ook wel verrassend kan zijn. Maar uiteraard verschilt dat ook per persoon. Die psych waar ik toen was was ook echt zo'n lief, meelevend mens. Doe waar jij je goed bij voelt, als je na volgende keer nog steeds zoiets hebt van... nou dit schiet niet op en je geirriteerd wordt dat je die hele mmm moet uitleggen (kan ik me zoooo goed voorstellen, had ik op een gegeven moment echt geen zin meer in), dan kap je er toch mee. Dan kan je evt nog een andere proberen of op een andere manier je rust zien te vinden.

En geen ZP-energie is helemaal niet erg. Ik snap ook wel dat je er ff geen zin in hebt, helemaal niet als je dan allemaal blije verhalen leest. Been there, done that.... alvast sorry daarvoor, zal me inhouden!

Dikke knuf!!!
    XXXX

2. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Wat een rust hier....

3. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Hee meiden! Tjonge, zie dat in dit topic een aantal van jullie al heel lang met IVF/ICSI bezig zijn :(. Wat een verdriet... Ik hoop erg dat hier heel gauw verandering in komt voor ieder van jullie!! Even vraagje, ik heb nog een Gonal-f pen 450 in de koelkast liggen, houdbaar t/m juli as. Weet iemand of als die over tijd raakt ik 'm bij het vuilnis kan doen of moet ik 'm sowieso terugbrengen naar de Apotheek? Als iemand het toevallig weet, zou je me ff pb willen sturen, ben niet zoveel online.

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
  5. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    Hey meiden. Was ff afwezig de afgelopen dagen. Heb zaterdag een auto ongeluk gehad. Ik stond stil om af te slaan en iemand reed met volle vaart bij mij achterop. Was zo geschrokken. Auto van achteren helemaal in puin. Pfff heb nu wel beetje last van arm en nek dokter zei dat het ook wel wat opgezwollen was. Maar ben er verder gelukkig goed van af gekomen.

Heb ook de uitslag van de bloedtest vanmorgen gekregen. Ze hadden alleen de b12 nog maar binnen. De andere twee komen denk ik morgen. Maar de B12 was dus 214. Niet super laag maar ze zag hem liever rond de 500. Dus heb ik de eerste B12 spuit al in mijn bil zitten. En moet nu nog drie keer. Elke week een keer langs de HA om hem te laten zetten. Ben benieuwd wat de andere uitslagen zijn. En deze uitslagen neem ik mooi in mijn gesprek mee donderdag. Toch apart dat ze dat niet standaard doen in het ziekenhuis. Als het nou echt de oorzaak mocht zijn. Maar ja goed dan zelf maar stappen ondernemen.

Xxx.

6. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Lisa.... meid dat meen je niet!!! Een ongeluk... jemig joh! Wat een idioot dat ie zomaar op je inreed. Zat ie niet op te letten ofzo?!!! Gelukkig mankeer je niet al te veel, maar doe toch maar rustig aan, is niet te hopen dat je meer last krijgt van je nek en arm.

B12 van 214... is idd niet heel erg hoog. Ik had eerst 260 en 285 en heb gelezen dat dat zelfs ook nog te laag is als je zwanger wilt worden, moet ie idd rond de 500 liggen. Heb toen ook een tijdje die injecties gehad, week of 4 geloof ik. En ben een tijd geleden zelf die tabletjes B12 gaan slikken. Nu zit ie mooi op schema. Dus ik zeg: GOED BEZIG!!!!

Hopelijk krijg je deze week de uitslag van de rest. Ben echt heel benieuwd wat eruit komt!!

Nou meissie, sterkte, doe rustig aan en neem je rust!!

Liefs!!!
    XXX

7. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Lisa meid wat een ellende!
    Doe maar rustig aan.

Botervliegje; nooit weggooien en nooit terugbrengen naar de apotheek. Er is altijd wel een MMM meisje blij mee te maken!!

ik hou het kort meiden.

x

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Lisa meis dat meen je niet, wat een schrik zeg!!!!!!
    Ben heel benieuwd naar je uitslagen, dikke knuf van mij!!!!!

9. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Jeetje Lisa, wat erg voor je meid. Gelukkig gaat het goed met je, maar ik kan me voorstellen dat je je kapot geschrokken bent. Zo zie je maar, je kan zelf opletten wat je wil, maar als een ander het niet doet is je leven zo weg :( Je B12 is ook niet aan de hoge kant en kan best de reden zijn dat het niet lukte meid. Ben ook bennieuwd naar je vit D.

Sikki meid, kan me heel goed voorstellen dat je baalde dat je weer alles moet vertellen :( Ik ben ook een paar keer naar zo'n iemand geweest en nadat ik alles verteld had vroeg ze zo droog: En wat is er dan zo erg aan als het niet zou lukken???? PARDON???? Dus daar ben ik maar mee gestopt ;)

Ieoor, heb jij al nieuwe straijdplannen bedacht? :( Ik denk aan je meid.

Ladouce is zeker druk met haar nieuwe baan :) Lijkt me ook wel gaaf om een leuke baan te hebben :) Ik had een tijd geleden gezegd dat ik een stap terug wilde nemen en nog steeds hebben ze niemand anders en het kan nog heel moeilijk worden :( Zo klote, ik baal er echt van :( Maar goed... werk is nu ook echt niet belangrijk...

Lindinha, hoe is het met jou? Hoe voel je je? Ik had gisteren ontzettende last van mijn borsten, was echt heel erg... vandaag ook weer minder gelukkig ;) Maar verder nergens last van. Och ja, wel van obstipatie :( Heel erg :(

Mia, Maartje en Mijs, alles goed?

Fijne dag meiden, ik ga aan het werk... veel te doen helaas ;)

10. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Haaiiiiiiii!!!!!!!

Linda, :D hallo!!!

Lisa, jeetje meis wat schrikken zeg..... Rustig aan doen nu hoor!
    Wat een mafkees :x. Beterschap met je nek en je armpje.
    Goed van bloedprikken B-12, nu dus spuit in bil om waarde te vermeerderen!!! Hebben jullie al een afspraak in het ziekenhuis gemaakt voor cryo tp?

Ieoor, kus en knufffff.

Lindinha, hoe is het? Voel je je goed verder? Wanneer ook alweer echo?

Botervliegje ;). hihihi

Sikki, jammer dat dr. Rossi een beetje tegenviel. Toch verstandig dat je het nog een keertje gaat proberen!!! Morgen naar Gent toch?
    Ik vind het zooooooooooo spannend, laat staan hoe jullie je voelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Succes alvast voor morgen.

Ga weer verder werken, geen zin in :(...

Kusssssss

11. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Sabrien, gelukkig gaat het met jou ook wel goed :) Nog omhelzingen met de wcpot gehad? :)

12. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Anna ja gaat allemaal goed! Voel me gelukkig sinds het weekend wel wat beter en geen omhelzingen met wc pot meer gehad hihihi. Soms nog wel met vlagen wat misselijk. Vindt het ergens ook wel weer eng, ben dan meteen bang dat de zwangerschap niet goed gaat. Maar heb me laten vertellen dat zwangersschapssyptomen los staan van hoe het met de zwangerschap gaat en de echo was maandag prima :D.

Jij last van obstipatie? Lijkt me ook niet prettig!

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    zegt echt niks sabrien, ben tot week 18 misselijk geweest maar heb nooit over gegeven, terwijl je met een tweeling twee keer zoveel van die hormonen hebt waar je misselijk van wordt. overmorgen weer zie ik? x

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @ dokter Rossi.
    Been there, done that!
    Wat een tegenvaller was dat voor mij toen zeg!!
    In het najaar van 2009 heb ik contact met Rossi gezocht. Het ziekenhuis waar ik liep had nog wel iemand in de aanbieding.
    Goed, ik daar heen, was het een muts die echt geen idee had. Ik zat in een fase dat ik het belangrijk vond om ook te vertellen over wat er precies gebeurde bij de behandelingen (technisch) en mijn emoties daarbij.
    Rossi had geen enkel benul en luisterde volgens mij ook niet echt. Ze wist na dat ik er 2 keer was geweest niet wat een follikel meting was (dat was iets waar ik steeds mee tegen ellende aanliep ivm cysten enzo) dus dan luister je niet echt. Het enige wat zij mij wist te vertellen als leek zijnde dat ik het heel goed deed en dat ze het idee had dat ik alles goed op een rijtje had en geen Rossi nodig had. Hmm.
    Ik liep met serieus sucidiale plannen rond. Nou ja, serieuze plannen? Echt serieus werden die plannen pas iets later, maar een beetje dokter Rossi had echt wel kunnen zien hoe ontzettend depressief ik was.

Later nog een Rossi-achtige cursus/workshop: omgaan met je onvervulde kinderwens getracht te volgen. Wat een aanfluiting zeg!!
    We kwamen binnen met emo liedjes aan in die ruimte.
    Eerst ff babbelen onderling voordat de workshop begon. Workshop Rossi begon te vertellen:
    Wilde ooit heel graag kinderen, lukte niet, ZH, behandelingen (onderzoeken, niets gevonden dus IUI) na 1 IUI of was het nog voor een IUI??) had ze er geen trek meer in en besloot dat ze nooit zwanger kon worden als ze er mee bezig was dus besloot ze het los te laten. En ja hoor: madame werd zwanger, dankzij het loslaten...
    Hoe kwaad wil iemand mij maken??
    Echt, ik kan zo ontzettend NIET tegen dat geloslaat. Toen werd ik er al agressief van en nu nog steeds.
    Maar goed. Wens voor kind 2 kwam. Wel weer ZH, weer besloten niet te behandelen maar om los te laten en voila: kind nummer 2 diende zich aan.
    Enzovoort enzovoort.

Uiteindelijk bullshit op boze muziek: moesten we in een kringetje staan en onze boosheid eruit stampen. Zie je het voor je: afrikaanse hoempa hoempa muziek en 1 voet naar voren en stampen.
    Er waren mutsen die begonnen te huilen, zo fijn dat ze dit vonden.
    Vervolgens moesten we in tweetallen tegen over elkaar staan. Je rechter hand bij de ander (dus wild vreemde vrouwen) op het hart leggen, elkaar doodserieus aankijken en zeggen: 'je bent welkom'.
    Goed, ik pieste bijna in mijn broek!! Nou ja, bijna? Was maar goed dat ik op dat moment weer ranzig ongesteld was en joekels van maandverbandjes droeg :(
    Volgens de rossi-therapeut nam ik het niet serieus en kon ik zodoende nooit serieus het loslaten en daarmee meer ontvankelijk zijn. Vind het nog altijd een wonder dat ik toen die vrouw niet een klap op haar smoel heb gegeven en zelfs die workshop bijeenkomst heb uitgezeten.

Deze workshop was gratis of we moesten een tientje of zo betalen, weet niet meer precies, was in ieder geval erg cheap.
    MAAAAAR dit was de introductie... De bedoeling was dat we enthousiast raakten en de complete workshop gingen volgen. 6 bijeenkomsten voor 900 euro.... :$:$:$:$:$

Ik besloot toen dat ik dat geld beter in mijn portemonnee kon houden voor een eventuele zelfbetaalde poging in Dusseldorf, we waren namelijk al wel voorzichtig aan het nadenken over DD op dat moment.

Conclusie: ik heb niet zo veel meer met Rossi's die wel ff zullen helpen om alles goed op een rijtje te krijgen wbt onvervuld verlangen...

@ myself and I and the beeb!!

Gisteren weer een half dagje gewerkt. Vond het leuk om weer ff mn collega's te zien, maar merkte wel dat het veel van mij vroeg. Ik moet altijd een klein kwartiertje lopen van de trein naar mn werk en kreeg toen ook weer wat flinke harde buiken. Eenmaal op mn werk ging het wel. Heb niet heel hard gewerkt. Meer mn mail zo goed als mogelijk leegkrijgen en wat kleine klusjes gedaan. Ik werkte van 10 tot 2 en was om 2 uur echt blij dat het er weer op zat. In de trein terug naar huis weer harde buiken en thuis ook weer. Ze hielden de hele avond wel wat aan. Dus tijd om flink rustig aan te gaan doen.
    Ik heb vanmorgen ff een paar boodschapjes gedaan maar lig nu weer ff lekker op de bank.

Wil eigenlijk straks een beebjewasje gaan doen... Wil het al zo lang, maar stel het steeds uit...

Ohja, had dit al in het babyrinth verteld, maar nog niet hier. Echt heel grappig:
    Had van het weekend een babywikkeldeken (zo'n maxi cosi geval) gehaald. Het viel me op dat dat ding best wel zwaar was, best een dik pakketje zo in het plastic. Maar er gingen geen alarmbellen in mijn hoofd rinkelen. Ik heb dat deken afgerekend en liep er mee naar buiten. Thuis gekomen heb ik hem in de beebjekamer neergelegd en toen snel de deur uit voor een feest. Vanuit dat feest weer naar een ander feest dus de volgende ochtend pas de beebje kamer weer ingelopen en babywikkeldeken uit plastic gehaald. Bleek dat dat plastic de groothandelverpakking was!!!!!!!! Er zaten drie wikkeldekens in maar heb er echt maar eentje afgerekend!!!!

Vind het stiekem echt super grappig. Ik heb, als zwangere zijnde 'gewoon' 2 wikkeldekens 'gejat'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$

:D

15. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Anna/Sabrien: Voel me eigenlijk prima, niet zo heel veel last van kwaaltjes. Af en toe beetje misselijk gevoel maar gaat weg als ik ga eten, (.)(.) zijn nog wel gevoelig maar niet mega. Wel af en toe nog ongi gevoel, maar hoorde van een vriendin dat zij dat ook had tot wel 14 weken, dus maak me er niet druk om. Word eerder zenuwachtig als ik helemaal niets meer voel, dan heb ik (net als jij Sabrien) het idee dat het daarbinnen niet helemaal goed gaat. Maar ik begrijp dat kwaaltjes niets te maken hebben met hoe de zws. gaat. Oke....

Sabrien, heb 22e 1e echo, volgende week vrijdag....mennn wat duurt dat nog lang! Las in je onderschrift dat jullie bij 6 weken al hartje gehoord hebben?

Anna, jij maandag he?!! in A. of in DD.?
    Spannend, maar zal vooral niet voor je duimen.... ;)

Sikki, jullie morgen al naar Gent, jemig wat vliegt de tijd!!!
    Zal aan je denken morgen, voor jullie ook weer spannend en weer een begin van een volgende poging. Goeso!!!!

Lisa, had jij nou ook morgen of vrijdag gesprek met dr. B.?

16. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lindinha, tja we zijn t gewend te moeten wachten he? Wat een geduld moeten we toch hebben!!! We hebben met 6 weken het hartje zien kloppen en heeeeeel zachtjes gehoord maar was nog te zacht om t echt goed te horen. Met 9 weken was dit heeeel goed te horen!!! Zo onroerend!!! Hoop dat de tijd snel voorbij gaat!!!

Fijne avond!!

17. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meiden,

gaat weer wat beter met nek en arm, en nee die sukkel zat idd niet op te letten.

vanmorgen gesprek gehad, we laten nog wat meer bloedtesten doen, o.a. schildklier, en iets voor herhaalde miskramen.

hij vond dat mijn vitamine b12 niet te laag was, en gaf ook geen oorzaak voor de miskramen, maar goed ik ben lekker eigenwijs, hihi.

de andere boedtesten waren nog niet binnen, dus nog even afwachten.morgen vroeg laat ik hier in het dorp even de andere bloedtesten uitvoeren, en dan mag ik volgende week donderdag bellen voor de uitslag. mocht er niks uitkomen, kunnen we een behandeling starten, nog even afwachten dus.

linda haiii meis, wat lief dat je hier komt kletsen, hoe is het met je? jou wondertjes al weer 1 geweest, kan me onze tijd van testen in juli 2009 nog als de dag van gisteren herinneren.

ieoor hoe gaat het meid?

sikki vandaag ook naar ziekenhuis, veel succes meid.

knuf voor all ;)

18. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Lisa hadden jullie vandaaag gesprek in het ziekenhuis? Dus dr. B. wil nog wat extra onderzoeken laten doen voor schildklier en herhaalde miskr.? Nou ja dat is tenminste iets. En die B12 moet je gewoon lekker op eigen initiatief doen hoor, daar geloven ze in het ziekenhuis toch niet in.

Sikki, hoe ws het in Gent??? Vertel vertel!!!!

19. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Sikkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii joehoe..... waar ben je?????

20. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hallo meiden!
    Even weer niks van me laten horen want ik was druk.... sorry!

Sikki, hoe was het vandaag?????????? Wij zijn mega nieuwsgierig :)
    En een tegenvaller bij dr. Rossi dus... hmmm, wel raar dat die zo weinig van de MMM weet, het zou juist fijn om iemand te kunnen spreken die weet waar je het over hebt.

Lisa, jeetje wat een verhaal van dat ongeluk :$ Daar schrik je je echt rot van. Ik ben blij dat het alweer wat beter gaat met je! En heel goed dat je je schildklier laat meten en dat andere. Nu nog even wachten op die andere uitslagen, maar je bent wel al weer lekker op weg!

Lindhina, Anna en Sabrien, alles onder controle dus? Goed zo meiden! En wel of geen kwaaltjes: het zegt allemaal niks. Het is natuurlijk een heerlijke bevestiging, maar ik had (en heb) bijna nergens last van en dan kan het dus ook goed gaan ;)

Maartje, wateen dr. Rossi verhaal :$ Zoals jij het beschrijft lijtk het me helemaal niks, amar ja, ieder zijn eigen ding natuurlijk. Ik zou alleen mijn geld ook in iets anders steken en dat is maar goed dat jullie dat gedaan hebben.
    Werk valt dus een beetje tegen... dan moet je toch meer rust nemen hoor! Die kleine beeb in jou is even het allerbelangrijkste op dit moment.

Ik weet even niet meer wie de "volle koelkast" had, maar heel lief dat je er hier over begint!

Vandaag heb ik een glucosetolerantietest gehad voor de zekerheid omdat ik de eerste 15 weken aan de metformine zat. Ik mocht lekker nuchter aanwezig zijn om 8 uur en toen werd de suikerspiegel gemeten. Daarna kreeg ik een "heerlijk" zoet suikerdrankje en werd ik om het uur weer geprikt. Een van de waardes viel wat te hoog uit, hoewel de suikerspiegel erna wel weer zakte, maar nu moet ik een week mijn suikerspiegel bijhouden door te meten na iedere maaltijd. En dus opletten met chocolade, fruit en al die andere lekkere dingen :( Dat vind ik, als chocoladejunkie, natuurlijk niet zo fijn, maar ja, alles voor het goede doel.
    Volgende week vrijdag terug en dan weten we meer....

Succes allemaal!!!

Deel Deze Pagina