Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hihi.... thanx!!!

Weet je al wanneer je weer kan/mag beginnen?

2. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sikki,
    Kom je effe heeeeeel stevig knuffelen................. en natuurlijk een dikke SMAK teruggeven.

Lindinha, SPANNEND vrijdag echotime!!!!! WHOEEEEEEEEEE, hoe voel je je? Ben je erg zenuwachtig..... Ik duim NIET :p. Wat een ontzettende tegenslag op je werk zeg, pffffffffffffff daar zit je nu echt niet op te wachten. Hoop dat ze toch nog met een goede oplossing komen zodat je toch kan blijven. Probeer toch maar rustig eronder te blijven en denk goed aan jezelf.

Anna, vandaag weer echo? Veel plezier!!! En 5 mm is heel normaal hoor, groeien in het begin wel 1 mm per dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Niet druk om maken dus! Wij lopen bij een gynaecoloog, heb het gevoel dat we daar toch wel "extra" aandacht krijgen gezien ons verleden. Kregen ook veel begrip en dat is echt onzettend fijn!

Mrs. Mia, ben benieuwd naar foto's, LEUK!

Maartje, dat stukje over combitest kon ik zelf wel geschreven hebben. Fijn dat ik niet de enige ben die er zo over denkt, toch wel lastig allemaal die beslissingen nemen. En kamertje nog steeds bijna af, hihihi och je hebt nog de tijd toch? Geniet er maar lekker van. Hoe is het met harde buiken met rust nemen beter? Sigtig hoor!!!

Enne oh ja ik begin ook wel een darmen buikje te krijgen :D, mijn spijkerbroek zit niet lekker meer dus heb lekker een positiebroek aan (moet de band nog wel iets omslaan aan de bovenkant). Maar zit in ieder geval heeeeeerlijk. Hubbie is echt trots op mijn vetrol hihihihihi.

Verder is hier alles goed, wel erg moeeeee en soms nog wel eens onzeker maar dan probeer ik de woorden van de gynaecoloog van afgelopen vrijdag weer te horen: er is absoluut geen reden tot ongerustheid en zo probeer ik die laatste 2 onzekere weekjes nog even door te komen.

Ik moet ook zeggen dat ik soms de opmerkingen van mensen om me heen zat ben: 10 weken, oefffffff toch nog wel spannend je weet maar nooit, wacht eerst die 12 weken maar eens af. Loop je niet te hard van stapel (omdat ik cakejes had gebakken en uitgedeeld had op het werk, om iedereen te bedanken voor alle steun afgelopen jaren). Dat maakt me soms zoooo onzeker......... Heb er al weer spijt van dat ik het toch iets eerder heb vertelt op het werk dan na 12 weken maar ja kan het nu niet meer terugdraaien. Zo heb nu genoeg gezeurd voor vandaag!!!!!!!!! (sorry:)).

Ga weer back to work, zonde met dit mooie weer!!

Kus

3. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hoi Sabrien, ja vrijdag is het zover.... echt onwijs spannend, heb er vannacht al over gedroomd...hahaa! Voel me op zich wel oke, beetje moe en heb wel de hele dag beetje misselijk gevoel, maar niet zo erg dat ik moet nekken, maar meer zo'n gevoel dat je eten heel hoog in je keel zit...blehhh! Maar goed... ik zeur niet....
    Op mn werk, tja.. heb gister nog even met mn leidinggevende over gehad en ze heeft vandaag een gesprek met hoofd van de afdeling, o.a. ook daarover en ze wil gaan proberen om een jaarcontract eruit te slepen. Dus dat zou mooi zijn, toch iets meer zekerheid. Ik maak me er verder niet druk om hoor, ik zie het allemaal wel, en anders komt er wel weer een andere oplossing.

Anna, hoe laat moet je vandaag? Doe de groetjes aan dr. R.!! ;)

Sabrien, trek het je niet aan al die opmerkingen, laat ze lekker kletsen. Jij bent zwanger en dat is het belangrijkste! Denk idd maar aan de woorden van de gyn van vorige week. Komt goed!

Ga ook maar eens aan het werk, zoooo geen zin in! Ga eerder naar huis denk ik vandaag, heb al 2 dagen overgewerkt. Vind het wel best!

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Anna, vandaag weer een echo!
    Ik denk aan je!

Lindinha, ik hoop echt voor je dat ze er een jaarcontract weet uit te slepen.
    Even wat rust heb je wel verdiend.
    En nog 2 dagen wachten...
    Spannend!

Sabrien, hihi een darmenbuikje :D
    En idd, niet te veel van een ander aantrekken.
    Dit is jouw weg!!!

@all, zwaai!

5. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Hallo dames,

ik ben zoooo ongerust nu :( vandaag een echo en nu kon ze maar 4,5 mm meten en je zag het echt heel slecht :( Hartje kloptte wel en volgens haar kun je de mm's heel moeilijk meten, maar ik maak me nu echt zorgen :( Ben echt verdrietig :(

6. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Och , wat vervelend dat je zo verdrietig bent.....
    Ik heb ook begrepen dat die mm's heel erg lastig zijn om op te meten, het is echt zo'n precies werkje. Vandaag was je bij de VK toch? Heb je je ongerustheid ook geuit en hoe reageerde ze daar op? Je hebt natuurlijk ook te maken met een ander echo-apparaat, kan dat misschien ook nog verschil maken?

Wanneer hebben jullie weer een afspraak voor een echo?

Dat het hartje klopt is een goed teken en daar moet je je aan vast houden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Probeer vertrouwen te hebben.

Die verlengde wachtbank zijn zo'n onzekere weken, ben zelf ook blij als ik daar dadelijk overheen ben...........

Dikke knuffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

7. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Dank Sabrien... ik heb zitten kijken op internet en aan het einde van week 6 hoort de embryo om 5mm te zitten. Ik zie dat ie bij jullie op 30 maart 8 mm was. Hoe ver was je toen? Meer dan 7 weken toch?

En idd, ik weet niet of datgene wat ik gezien heb op de echo in DD wel klopt natuurlijk... anders zou het hartje toch ook niet kloppen als het mis zou zijn?

Ik was trouwens bij de gyn. Zij zei dat het voor deze periode een goede grootte was en dat het nu heel moeilijk was om te meten. Over 2 weken wist ze meer en er was geen reden om bezorgdheid.

8. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    30 maart was ik 6 weken en 6 dagen zwanger!!!!!!
    Misschien stelt dat je wat meer gerust!

De gynaecoloog had je echt wel gezegd als er iets niet goed zou zijn, dus ik zou je echt niet te druk maken nu!!!
    Dat klopt van dat moeilijk meten, het zijn echt maar millimeters en heel lastig om te meten. Kan me ook voorstellen dat ieder echo-apparaat anders is en dat iedere arts anders meet!!!

Dus kop op, nu niet meer druk maken :D.

9. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Nee Anna is nergens voor nodig!!!
    Ze heeft dus een verschil gemeten van 0,9 mm..... weet je wel hoe klein dat is!!!! dat is nog minder dan 1 mm en 1 mm is al heeeeeeeeeeel klein. Dus kan me goed voorstellen dat ze dat niet zo exact kunnen meten en daar verschil in kan zitten. Ik had dat ook wel eens met een follikelmeting, dat ie de 1e keer bv. 17mm ws en de keer daarna 15 of 16 ofzo.... is ook maar net hoe er gemeten wordt.

Ik zeg: NO WORRIES!!!!
    Komt vast goed!

Wanneer moet je nu weer terugkomen?

10. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Over 2 weken terugkomen... bij dr. T. Ze zei ook dat er nu geen reden was om je ongerust te maken... dus daar moet ik maar op vertrouwen :) Maar ik was in de 1e instantie wel echt bang... Was wel grappig trouwens dat we nu bij de balie aankwamen (en we zijn al langer dan 1 jaar daar weg) de assistente wist precies wie we waren...die zwangere...hoe heet zij? Zij is wel heel lief vind ik ... en idd, dat is ook wel een heel klein verschil...

11. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Zwangere???? Is een van die verpleegkundigen zwanger? Bedoel je die blonde (redelijke jong), begint met een S....n? Die is toch niet zwanger? Ik dacht dat ze gewoon zo dik geworden was, want ze is al heel lang zo dik, ik denk wel zeker al een half/driekwart jaar.

Lisa.... weet jij of ze zwanger is? Volgens mij echt niet.... maar ik zal eens opletten vrijdag.

Ja joh, 0,9 mm is echt heel weinig...! Kijk maar eens op je lineaal, is ook bijna niet te zien. ;)

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lieve Anna,

Hier ook bij elke echo te horen gekregen dat iets opmeten echt een moeilijk en secuur werkje is en dat zeker in die eerste 10 weken het lastig te meten is. Ze doen ook niet voor niets een termijnecho pas tussen de 10 en 12 weken. Daarvoor is het gewoon moeilijk te meten.
    Dat het hartje klopt is heel goed nieuws, probeer je daar aan vast te houden... Oeee ik wéét nog heel goed hóé ontzettend moeilijk het was om vertrouwen in eigen lijf te hebben... ;)

Vandaag trouwens ook weer een controle gehad. Kindje weegt nu naw zo'n 1200 gram. Eerst meting was het buikje 27.1 week (ipv van 27.5 week) en de tweede meting omdat de gyn het ff wat preciezer wilde opmeten was ineens 28.6 weken... Kun je nagaan ;)

Maar snap je onzekerheid ontzettend goed!!

13. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Dank je lieve Maartje, de arts meette ook even snel aan het einde dus niet echt heel secuur ook. Dus ik moet gewoon vertrouwen hebben. Zij had geen enkele reden om het niet te zeggen als het niet goed zou zijn. Het is idd wel ontzettend zwaar nu, over 2 weken weet ik iets meer. Als het niet goed was zou ze toch ook eerder een echo doen lijkt me.
    Goed dat het bij jou allemaal goed was vandaag ;) kindje is al best groot zeg ;);) goed zo ;)

Lindinha, dia assistente bedoel ik en ze is hoog zwanger hoor en niet dik ;)

14. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ohhh echt??? is ze zwanger???
    Ik heb er laatst nog op zitten letten en toen dacht ik, is ze zwanger of is ze gewoon flink uitgedeit.... maar toen zag ik een vette richel, toen dacht ik.... NEEEEE die is echt niet zwanger.... hmmmm oke.... wel dus!

Hey anna, maar geen gepieker meer nu he, het belangrijkste is dat het hartje klopt en die mm.... ach ze kunnen er zo maar een paar mm naast zitten, dat zie je wel bij Maartje.
    Dus ik wil geen :( meer zien, ja?!!!!

15. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Wat ben je streng Lindinha :) Ik doe mijn best om naar je te luisteren :) Trouwens, mijn man zei gisteren (wat ik ook zag maar er niet bij stilstond). dat dr. R. eerst gel op de echoapparaat deed, toen een rubbertje en toen weer gel... dat hoort toch niet gelijk op de echoapparaat??? Geen wonder dat het allemaal heel troebel was :) Volgens mij had ze zich een beetje vergist :)

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    #2296 maartje84, 21 apr 2011
    Laatst bewerkt: 21 apr 2011
    ;)

In het ZH waar ik nu onder controle ben doen ze ook eerst gel, dan het rubberen hoedje en dan weer gel ;)
    Ze gingen nl. gisteren ook ff m'n bmhals opmeten en dat moet met de inwendige echo dus dat is waarschijnlijk niet zo heel gek ;)

Lukt het al wat om te relaxen wbt de grootte van Anna-beeb?

17. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Apart hoor met die gel :) Maar ik heb een beetje zitten lezen en er is geen reden tot paniek. Het verschilt heel erg pp wat de grootte is. Ze hebben gewoon niet goed gemeten denk ik, ze zei ook even aan het einde toen ik al bijna opstond effe snel meten... en in DD zei ze dat ik niet moest bewegen om alles rustig te kunnen meten omdat het nog zo klein was...dus hier zijn ze een beetje slordig geweest geloof ik... maar desondanks, de arts zei dat er geen reden was om me druk te maken. Het zat er wel, op een goede plek en er was hartactie. Dat was voor dit moment wat nodig is. Over 2 weken kunnen we meer weten. Maartje hoe groot was jouw babe dan bij de 1e echo?

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Weet ik niet zo uit m'n hoofd, zit nu in de trein. Zou dat thuis ff moeten opzoeken. Wel weet ik dat de arts heel terughoudend was met meten omdat het volgens hem erg lastig was met die milimeters ;)

Dat zegt toch wel een hele hoop ;)

19. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Dank Maartje, jij hebt me nu wel gerustgesteld :):):) Dank, dank :):)

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Anna, niet te druk maken!!!
    Dat is niet goed voor de beeb ;)

Ik snap je bezorgdheid, maar vertrouw op de positieve berichten van de artsen en probeer het los te laten.
    Je hebt het niet in de hand.

Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan ;)

Lindinha, jij nog 1 dagje en dan meer duidelijkheid!
    Spannend!

Ieoor, ben jij nog ergens???
    De weken kruipen voorbij en dan is het bijna 2 mei!

Ladouce, alles ok ;)

Alle dikke buik zwangeren ook?

Deel Deze Pagina