Klopt Sikki, ik heb het niet zlef in de hand. Het is toch al bepaald of het kindje wel of niet gaat leven en daar kan je niets aan veranderen... dat is de natuur... en ik moet maar van het positieve uitgaan Lindinha hoe laat moet jij morgen dan?
Anna gefeliciteerd met de mooie echo. Probeer te genieten meid. Lindinh jij morgen heel veel succes. Hoe laat mag je. Ik wist ook niet dat S. Zwanger is. Had haar vanmorgen nog aan de lijn. Was in staat om het te vragen. Haha. Ik ben vanmorgen bloed wezen prikken want hier in het dorp kon dat allemaal niet. Dus maar weer naar het ziekenhuis geweest. Twee mei wordt ik gebeld door de gyn. Sikki hoe is het met jou. Wanneer mag je weer. Ieoor hoe gaat het meid. Rest van de meiden knuf.
Lisa, alweer bloed wezen prikken! En dan dus 2 mei een telefonische afspraak. Hoe ben je er onder? Ontspannen of gespannen? Ik ben erg gespannen. Dinsdag de uitgangsecho en als ik er aan denk dan krijg ik het al weer benauwd. Maar goed, het is niet anders en ik probeer er maar het beste van te maken.
Oh jee wat is er weer veel geschreven. Ik heb het ook zo druk dat ik het soms niet meer bij hou. Begin al behoorlijk oud te worden. Sikki, hier gaat alles goed! Jij dinsdag alweer naar Gent. Veel succes vast! Post is onderweg. Anna, nog gefeliciteerd met je echo en inderdaad genieten en niet druk maken. Hartactie is echt het meest belangrijke en hoe groot het is zegt in dit stadium niet zo veel. Sommige meiden worden terug gezet en een paar weken later weer vooruit. Kortom, ze kunnen het slecht meten. Plus dat elke arts weer anders meet. Dat merkte ik ook elke keer met follikelmetingen. Lekker op die roze wolk jij! Lindinha, jij morgen. Succes en snel laten weten hoe het was. Wat balen zeg op je werk. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt. En wat je zegt, werk is leuk maar niet het meest belangrijke in het leven. Dat zit nu in je buik Lisa ook weer druk. Ben even kwijt waarvoor je bloed ging prikken. Langer Zwangere meiden gaan allemaal lekker goed. Druk met kamertjes en babyuitzet. Hoe gaat het trouwens met jullie met dit weer, nog een beetje uit te houden? Ieoor, waar ben je? Zo hier bijna weekend. Zit nu nog even een half uurtje thuis te werken en morgen ook de hele dag en dan lekker lang weekend met prachtig weer. Gaan we lekker van genieten en proberen te ontspannen.
Anna, heb het geprobeerd op te zoeken maar kom tot de schokkende ontdekking dat ik het niet eens weet!! Volgens Maartman wilde de arts het toen niet eens opmeten, was het te klein voor om het nauwkeurig te gaan doen. Kon wel terugvinden dat het kindje 120 hartslagen per minuut had (dus met 6.3 week). Heeft jouw arts ook je laten weten hoeveel hartslagen jouw beeb per minuut had?
Dank lieve Maartje, Beide artsen hebben niets over de hartslag gezegd. Maar in Dd had was de arts heel positief en zei dat het allemaal goed was. Ik zal een mail sturen naar dd om alles op te vragen.
Hallo allen! Anna, inderdaad NIET DRUK OM MAKEN!!! Ik weet niet eens hoe groot hij bij ons was, volgens mij is dit nooit verteld Dus dat zegt al genoeg Pas vanaf een week of 8/10 kunnen ze wat meer zekerheid geven hierover. En zoals Ladouce al zegt: de een wordt teruggezet en dan weer vooruit, dus ze kunnen het gewoon niet goed meten. Lindhina, morgen de echo? Heeeeeeeeel veel succes!!! Sikki, het komt steeds dichterbij.... spannend hoor!!! Wij duimen zeker NIET voor jou Ik kan me goed voorstellen dat je gemixte gevoelens hebt over het hele gebeuren. Ladouce, lekker druk met werken dus! Geniet dan maar goed van dit lange weekend! Maartje hoe gaat het met je harde buiken? Ik had er van de week voor het eerst last van (ja, ik mag zeker niet klagen). Ik begin nu te merken dat ik niet alles meer kan want aan het einde van een lange dag voel ik het wel. Maar.... ik klaag niet hoor Ieoor, lieverd, we missen je!!!! Maar ook heel begrijpelijk dat je even onderduikt. Weet dat we aan je denken maar niet voor je duimen. Zara, al terug? Foto's van kamertje volgen binnenkort, moet even de tijd nemen om ze te maken.... Morgen weer controle en dan weet ik ook meer over de suikerspiegel. Het meten gaat goed (als ik niet te veel snoep natuurlijk...) Een hele fijne pasen allemaal!!!!
Hey meiden, Wij moeten vanochtend om 11 uur in het ziekenhuis zijn voor de echo. Spannnend!!! Hoop zo dat het hartje klopt! Sikki, voor jullie ook weer spannende tijden in het vooruitzicht. Ben heel erg benieuwd hoe het gaat. Dinsdag heb je een echo? En wat gaat er daarna gebeuren? Begin je dan weer met spuiten? Ladouce, goed te horen dat je lekker druk bent op je werk, dat leidt je hoofd weer een beetje af van alles. Soms ook wel lekker! En natuurlijk goed dat je het naar je zin hebt. Erg belangrijk!! Anna, zoals iedereen al zegt: No Worries!!! Het hartje klopt, dat is het belangrijkste! Lisa, jij ook weer lekker bezig zo te lezen. Goed hoor dat je weer lekker zelf initiatief neemt. 2 mei dus een telefonische afspraak met de gyn. Dan worden de bloedwaarden besproken? Ieoor, meis, we missen je, maar begrijpen het heel goed hoor als je er ff geen zin in hebt. Iedereen heeft wel eens zo'n periode dat we zp-moe zijn. Geeft niets. Dikke knuf! Mia/Maartje, met jullie alles goed? Druk met kamertjes en babyspulletjes... goeso!! Ik laat later weer wat van me horen! Toedels!
Even snel vanaf mijn iphone. Lindinha heeeel veeeel succes meid! Ik denk aan jullie en een mooi hartje.
Na ruim 1 uur in de wachtruimte te hebben gezeten voordat we aan de beurt waren, hebben we gezien dat het hartje van ons kleintje klopt en dat ie 9,7 mm is!!!!! Alles zag er hartstikke goed uit, baarmoeder was mooi qua dikte en ritme van het hartje was ook goed. We liggen prima op schema en mogen over 2 weken weer terugkomen!! Helemaal blij !!!!!
Gefeliciteerd Lindinha!!! Geniet er lekker van!!! 9,7 mm wow!!! Dan is ons kleintje wel heel klein zeg ;(
Dank jullie wel!!! Wij zijn echt heel blij en moesten wel even een traantje laten toen we dat knipperlichtje zagen. Anna, niet piekeren, kom op! Ook op die roze wolk jij. Jij hebt ook bij 6.3 en 6.5 een echo gehad he, wij zitten nu op 7.1, dus dat kan best verschillen. Geen zorgen!!! En dat is een bevel!
Zal ik niet meer doen hoor heb vanochtend ook de hele ochtend zitten overgeven dus dat zit wel goed denk ik
Hahah.... lekker hoor! Yeaghhh Ben ook veel misselijk, bijna de hele dag wel, maar hoef niet over te geven, het blijft beetje hangen.... maar we klagen niet hoor !
Lindinha, gefeliciteerd!!! Hup, op die roze wolk jij! En snel zo'n mooie zwangerschapbanner!!! Anna, en jij lekker blijven zitten daar. Niet piekeren!!!
In het begin groeien die ukkies zooo snel dat volgens mij beide formaten hartstikke goed zijn!! En jaaa!! Sikki heeft helemaal gelijk: er moeten banners aangemaakt worden!!