Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    :$
    *knijpt billen bij elkaar*

Shocking!!!

Maar lief van je dat je dit met ons wilde delen haha

2. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Shocking he :$
    Ik bedenk trouwens net dat ik ook nog een fout heb gemaakt: het is natuurlijk niet het hoofdje wat er door het "normale" gat komt aangezien hij in een stuit ligt. Lekker dom weer van mij :)

Hoe is eht met de rest? Rustig hier!
    Wij vertrekken morgen voor een weekje vakantie naar Belgie. Iedereen veel succes deze week en tot snel!
    Liefs Mia

3. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Oh Maartje, wij hebben inderdaad de plankjes boven de commode redelijk hoog gehangen. Ze zijn namelijk 25 cm diep en de commode is 55 cm diep. Nu stoten wij ons hoofd niet en kan de kleine straks ook rustig zitten. Zo trekt hij ook niet alles van de plankjes af, zoals dat wel bij mijn broer gebeurde, hij had hem te laag hangen en mijn neefje kon al liggend met zijn voeten tegen de plank schoppen en alles eraf stoten.
    Daarnaast gebruiken we het laagste plankje het meest. Het hoogste plankje is meer voor de show.

4. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hier ff snel een berichtje vanuit tenerife, we gaan vandaag weer naar huis, maar vliegen vanavond pas, dus nog ff een dagje uitzingen hier.

Bruinverlies van vorige week duurde uiteindelijk 2 dagen, daarna was alles weer normaal, tot vanmorgen. Sinds vanmorgen weer wat bruinverlies bij het naar de wc gaan. Heb verder geen buikpijn of krampjes ofzo, dus het zal wel meevallen, maar prettig is het toch niet. Vrijdag hebben we weer een echo. Oh ja... wel de hele week af en aan misselijk....

Anna, wanneer jij een echo? Vandaag of morgen?

En Sikki al weer druk aan het spuiten las ik. Goed bezig!

Morgen lees ik weer ff bij en reageer ik wat uitgebreider!

Toedels!!!

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey Vakantieganger!!!!!!!
    Wat spannend vrijdag weer een echoooooo, kan me voorstellen dat dat toch iedere keer schrikken is als je bruinverlies ziet. Gelukkig geen buikpijn of krampen. En misselijk is een goed teken, alhoewel het soms wel erg vervelend is he? Ik geniet van elk kwaaltje hihi.
    Fijne vlucht naar huis!!!!!!!!!!

Anna, jij morgen weer echo toch? Hoe voel je je? Succes alvast.

Sikki, wauw de eerste spuiten zitten er weer in. Wat ontzettend spannend. Hoe voel je je, gaat alles goed? Je bent zo rustig?
    Wanneer moeten jullie weer richting Gent? Denk zo veel aan je!!!!!!

Mrs. Mia, wat een shocking foto!!!!! Fijne vakantie!!!!!!!!!!!!!! Geniet ervan.

Maartje, joehoeeeee in je sas met de greepjes! Hihihihi eindelijk he?

Met mij gaat alles goed!!! Check banner, BIJNAAAAAAAAAA!!!
    We hebben morgenavond de 12 weken echo, eigenlijk pas a.s. vrijdag maar hubbie en ik konden niet meer wachten en dankzij een leugentje om bestwil (had vertelt dat hubbie dan geen vrij kon krijgen) mogen we morgenavond al komen. Was helemaal geen probleem. Vindt het zooooooooooooooo ontzettend spannend!!

Ik heb me nu aangemeld bij de Kraamzorg en het Kinderdagverblijf op het werk, durfde dat eerst echt niet maar moest nu echt haast gaan maken volgens kinderdagverblijf :$ i.v.m. wachtlijst. Jeetje zeg, weet pas dat ik zwanger ben. Nu wordt het echt "echt" zeg maar.
    Nu de tijd voorbijkijken totdat het morgenavond is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben toch wel stiekum heeeeeeeeeeeeeel erg zenuwachtig....

Kus!!!!!!!

6. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sabrien, nog 1 nachtje!

Mia, shocking :$
    Ik vond een totale ruptuur al shocking, maar deze spant de kroon!
    brrrrr

Lindinha, goede reis terug!
    En hopen dat het bruin bij bruin blijft en niets te betekenen heeft!

Hier gaat het spuiten prima.
    Krijg langzaam ook wel weer wat meer vertrouwen.
    Tot nu toe eigenlijk heel erg relaxed en ik moet echt de wekker zetten, omdat ik anders gewoon vergeet te spuiten ;)
    Volgende week maandag de eerste FM.
    Spannend weer!

7. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sikki wat fijn dat je er zo relaxed onder bent, en volgende week al een FM. Dat is echt REUZE spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Denk echt iedere dag aan je, durf alleen niet meer te duimen na alle succesverhalen hier zonder te duimen;). Ik hoop het toch zo!!! Ik hoop dat ik je kan steunen en dat je wat aan me hebt!!!!!

Heb je geen last van de Deca? Pfffffff ik kreeg er altijd vreselijke hoofdpijn van. Hopelijk blijft je dat bespaard!!!

Dikke knufffffffffffffffffffffffffff

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lief van je Sabrien!

Afgelopen vrijdagavond en zaterdagavond heb ik wel enorm last van hoofdpijn gehad.
    Zaterdagavond zo erg zelfs dat ik moest overgeven en maar een dikke zetpil van 1000 mg paracetamol heb genomen.
    Ik vraag me alleen wel af of het van de deca kwam.
    Kan me niet herinneren dat ik de vorige keer dat ik deca spoot er ook last van heb gehad.
    Maar nu wel toevallig 2 avonden achter elkaar hoofdpijn op de eerste dagen dat ik de spuit had gezet.
    Zou het dan toch de deca zijn geweest en niet de wijntjes ;)

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hoofdpijn en ellende: het hoort allemaal bij de Decapeptyl. Net als de neiging om mensen te vermoorden. Mocht het je overkomen: dan ligt het niet aan jou, maar aan de Deca ;)
    Ik heb het in 2009 eens maaahaaaanden achter elkaar aan moeten spuiten. Echt, ben nog nooit zo vreselijk geweest als toen ;)
    Mijn laatste poging had ik ook dat ik soms bijna vergat te spuiten!! Moest ook wekkers op telefoon zetten... Wanneer moet je trouwens voor FM??
    Ik houd echt elke teen van je vast!!

Lindinha, brrr van bruinverlies. Weet dat dat vaak niets hoeft te zeggen (schijnt) maar vreselijk onzekermakend is het uiteraard wel :(
    Vrijdag dus weer echo!! Ik hoop zo dat je dan weer een mooi knipperend hartje zult zien. Heb je er wel een beetje vertrouwen in? Hoop het, want veel stress is niet lekker.

Sabrien!! Yesss!! Morgen 12 weken!! WHOEHOEEE!!
    Super hoor!! Vreselijk magisch!! Geef je groot gelijk dat je je echo naar voren hebt gesjoemeld!! :)
    Ik heb trouwens deze keer mn echo juist 2 dagen naar achteren gezet omdat dat beter uitkwam met mn werk... En daar baal ik van!! Zelfs nu ik constant geschop in mn buik voel is het niet prettig om langer te moeten wachten op echo's... Watje ben ik he ;)
    Ga je na morgen dan ook eindelijk los met shoppen voor de beeb? ;)

@ KDV: wij waren met 7 weken een beetje aan het rondkijken op internet enzo maar toen kreeg ik die bloeding en toen die debiel op KDV het Hofnarretje... Ik kreeg meer en meer een goed gevoel bij een gastouder en bij ons in de straat zit een vrouw die heel prettig overkomt. We hebben met een week of 12 geïnformeerd en uiteindelijk met 20 weken ofzo ons opgegeven. Wij hebben de mazzel dat er een kindje per juli weggaat en ze dat plekje voor ons vrij wil houden tot aan oktober.

Zojuist weer ff bij de Hema langsgeweest. Moest en zou vandaag een badtermometer kopen, net als een manicure setje voor de beeb. En toen ik er was kon ik het niet laten om ook een neuspeertje te gaan kopen en krabwantjes. Dacht is wel handig :)
    Krabwantjes want als je het nodig hebt en moet halen, is het meestal al te laat en heeft je kindje al het gezicht open gekrabt dus vond ik die € 2.50 wel een goede investering ghighi. Verder had ik gelezen dat een neuspeertje absoluut niet nodig is, maar het leek mij wel handig :)
    Dus dat ook vast in huis gehaald. En omdat ik er toch was, ook alvast twee rompertjes in maat 62 meegenomen :p
    Btw, de rompertjes van biologisch katoen waren in de aanbieding, 2 voor € 7,00... Ik had in maatje 56 er ook al wat van en ze voelen zo lekker zacht aan...

Mannnnn... Ik beken: ik ben koop verslaafd voor de beeb!!

Trouwens, voor de zwangeren een tip: bij het Kruidvat is vanaf morgen een voedingskussen te koop voor € 15. Een hoes kost morgen 5 euro, maar als je het tegelijk koopt, kost het samen € 17,50. Dit is echt stukken goedkoper dan bij andere winkels. Bij de Hema is hij bijvoorbeeld al € 35!!
    Mocht je denken dat je dat niet nodig zult hebben... Voor bij het voeden schijnt het geweldig te zijn, maar ook voor bij het slapen (niet voor je beeb, maar voor jezelf). Op een gegeven moment is het wel lekker om een kussen tussen je benen (voor je bekken) te hebben en onder je buik. Met zijn kussen schijnt het nog prettiger te slapen dan met gewone losse kussens. Bovendien is het wel lekker om je extra kussens als je wat verder bent te kunnen gebruiken om rechtop zittend te gaan slapen (als je 'last' van maagzuur krijgt ;)) Dussss ;)
    Ik ben vandaag al even langsgegaan omdat ze soms de producten al een dag eerder hebben liggen, maar 'mijn' Kruidvat heeft het echt morgen pas liggen. Dus om 9 uur sta ik daar voor de deur ;)

10. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Meiden even egobericht ivm mijn "afwezigheid" hier de laatste weken.

Goed, waar zal ik beginnen.

In maart hadden wij de afspraak bij prof. de S. in het UZG. Tijdens deze afspraak hebben we veel besproken. O.a. over het gebruik van prednison. Ook hebben we het gehad het zgn. sneetje in de baarmoeder. (Wat Sikki ook heeft gedaan) Op dag 21 van de cyclus wordt een biopt uit de baarmoeder haalt. Dit biopt wordt niets meegedaan maar in de baarmoeder ontstaat dan een klein wondje met een ontstekingsreactie. Hier komt dan een stofje vrij wat de innesteling van een embryo zou kunnen bevorderen. In o.a. Israel wordt deze behandeling al standaard bij elke IVF/ICSI gedaan. De prof in Gent is niet al te lang geleden begonnen met deze behandeling en doet dit nog op kleine schaal. Alleen kun je deze behandeling dus niet doen icm met prednison omdat prednison een ontstekingsremmer is.
    Wij hebben ook nog gesproken om een zgn verse poging te doen omdat ook in Belgie een max leeftijd aan IVF hangt. Althans, je mag na de 45e verjaardag geen punctie meer ondergaan. Wel een terugplaatsing. Dit mag t/m 48 jaar of zo. De prof adviseerde ons om er over na te denken om toch nog een verse poging te doen en de cryo's even te laten wachten.

Wij hebben toen dus besloten om alsnog een 6e IVF behandeling te doen. En dan in combinatie met het "sneetje" en dag 5 embryo ('s)

Op 1 april ben ik dus weer begonnen met onze 6e en definitief laatste IVF behandeling. Op 14 april heb ik de punctie gehad met als resultaat 9 eitjes. Uit die 9 eitjes zijn 4 embryo's ontstaan en op dag 5, 19 april zijn er 2 embryo's teruggeplaatst. Dat was een super opbrengst en wij waren dus ook heel erg positief. Het kon toch zeker niet misgaan zou je zo zeggen.

Helaas is het dus wel misgegaan. Afgelopen dinsdag, precies 1 week na de terugplaatsing en dus te vroeg had ik het 1e bloedverlies. Dit stopte weer maar vanaf dinsdag dus elke dag wel een veeg bloedverlies. En dan vandaag de ontknoping namelijk bloedprikken. HCG was 1 dus niet zwanger. Afgelopen week na het 1e bloedverlies was het mij al duidelijk en heb ik al de nodige tranen laten lopen. Het waarom zal ons nooit duidelijk worden maar het lukt gewoon niet.

We hebben nu nog wel die 3 cryo's in de vriezer en deze zullen we waarschijnlijk in juni/juli laten terugplaatsen maar persoonlijk heb ik hier niet heel veel vertrouwen in. Het enige verschil zou het gebruik van prednison kunnen zijn wat ik dus zeker wel zal gaan gebruiken.

Sommige van jullie zullen je afvragen waarom ik er hier niet over geschreven heb. Ik heb er niet echt een reden voor maar ook in onze directe omgeving (familie) weet niemand van deze 6e behandeling. We vonden het prettig om het deze keer samen te doen en hebben dit ook zo gedaan.

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lieve Ladouche...
    Ik weet ff niets te zeggen...
    :(:(:(

12. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lieve Ladouce,

Ik heb er ook geen woorden voor, ik voel je verdriet. Heb de tranen in mijn ogen, wat is het toch oneerlijk :( :( :( :( :( :( :( :( :( .

Een hele dikke kus en knuffellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.

13. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Lieve Ladouce, wat klote zeg!!! En dat is nog zacht uitgedrukt...
    Ik voel je pijn meid, sterkte!

Knuff!!!

14. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey Lindinha,

Zie net dat je online bent!!
    Goede terugvlucht gehad gisteren?

Hoe is het met het bruinverlies gegaan? Hoop dat het weer minder is! Hebben jullie een fijne vakantie gehad?

15. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hier nog steeds bruin.... word er beetje nerveus van, maar heb verder geen buikpijn of krampen ofzo, dus zal wel niets ernstigs zijn.

Anna....?

16. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Vakantie was lekker. Maar wel de laatste keer zo'n soort vakantie voor ons.... ik bedoel een zon, zee, strand vakantie.... wij vervelen ons altijd na een paar dagen. Iets actievere vakantie is eigenlijk meer ons ding. Maar wel heerlijk uitgerust en bijgekomen.

17. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sorry, onze berichtjes hebben elkaar net gekruisd! Kan me voorstellen dat je je er nerveus door voelt.
    Als je je te veel zorgen maakt kun je altijd nog naar het ziekenhuis bellen!!!!!!!!!!! Dat moet je dan gewoon doen hoor, daar zitten ze voor!

Kus!

18. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lekker uitgerust is ook belangrijk toch? Alles moet je een keertje hebben uitgeprobeerd toch?

19. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Lieve Ladouce,

wat klote zeg, ik wist niet wat ik las :(:( Kan me voorstellen dat je echt een goed gevoel krijgt als er 2 blasto's worden teruggeplaatst :( En toch is het mis. Ik weet echt niet wat ik moet zeggen want ik kan me voorstellen dat je echt heel erg verdriteig bent. Kan je alleen maar heel veel sterkte wensen met alles en geef de hoop niet op, er zijn nog 3 kleintjes in de vriezer. Dikke knuf

20. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Lieve meiden,

nu even echonieuws... het was geweldig :) Alles is perfect! Het kindje loopt nu zelfs voor, de echo zei 8 weken en 5 dagen en we zijn 8 wekenen 4 dagen dus nu moet ik het echt gaan geloven en los gaan laten :) Dat zei de arts ook. Zag er heel erg goed uit!!! We mogen nu naar de verloskundige, maar omdat ik een hoge bloeddrukheb moet ik misschien toch maar terug. De 20 weken echo moet wel in het ziekenhuis omdat het een icsi kindje is. Ik heb gejankt als een gek :)

Sikki meid, ik hoop echt dat jij dit gevoel over 2 weken ook zult voelen. Ben heel blij dat je er toch wel nuchter in staat want dat is de beste manier!!! Hou zo vol meid!!!

De dikke zwangeren Maartje en Mia, jullie hebben allebei een prachtige buik en zijn echt niet dik!!! 10 kilo aangekomen is toch normaal? :) En als ik het zo kan inschatten jullie zijn beiden niet zo klein...dus kan geen kwaad ;)
    Kamertjes zien er prachtig uit, ik krijg er ook zo'n zin in om iets te kopen :) Mijn kleding zal wel heel snel aangepast moeten worden :) ben nog niet aangekomen trouwens, maar ja, dat kan ook niet nog ;)

Sabrien, jullie vanavond de 12 weken echo! Veel succes meid! Dan kun je het van alle daken gaan schreeuwen :)

Lisa, hoe staat het bij jullie?

Lindinha, jij vrijdag de echo? Zit vast wel heel goed ;):) Wij hadden vandaag ook dr. T, liep een uur uit maar ze was wel echt heel lief... zei dat het echt perfect was de zwangerschap :) Hoe voel jij je? Ik ben best veel misselijk, mijn avondeten heb ik echt last van. Heb alleen trek ik fruit en groente de rest is allemaal vlut ;) Heb je nog utrogestan gebruikt?

Dikke knuf meiden, ik ga nu een beetje opruimen, want daar had ik de laatste 2 weken echt geen zin in :)

Deel Deze Pagina