Anna, het is goed zo. Het punt is duidelijk voor iedereen. Laten we het er niet meer over hebben. Wel vind ik het fijn dat we dit hier open hebben kunnen uitpraten. Is toch prachtig dat dat kan! En weet je, ik denk ook dat Gent mij zwanger gaat maken. Maar dat mag alleen ik natuurlijk zeggen Dus jullie zijn lekker op vakantie? Waar? Beetje mooi weer? Ik heb begrepen dat het nergens beter weer is dan in Nederland Lindinha, ben je lekker ontspannen nu? Of neemt onbewust de spanning toch weer toe omdat je nu aan het toeleven bent naar de 12 weken grens? Die grens die Sabrien al heeft bereikt!!! Voelt het goed meis? En al opgegeven voor het KDV. Wat bijzonder lijkt mij dat! Maartje, het meisje die je wel uit de MMM kan halen maar de MMM niet uit het meisje Pas jij wel op voor je bloeddruk en harde buiken!!! Mia, wat een verhit topic heb jij toch ooit geopend Maar jij hebt wel het goede voorbeeld gegeven, als opperzwangerin! Spulletjes al verder uitgepakt nu? Ieoor, lieverd waar ben je? Heb je je even teruggetrokken? Het lijkt mij echt zwaar om voor de 3e keer te horen moeten krijgen dat de weg met eigen eitjes onmogelijk is. Kunnen jullie het allemaal eventjes laten 'zijn'? De gedachtes en emoties gewoon laten komen, zonder je hersenen er kapot over te laten breken? Hoe was jullie gesprek met dr. Rossi? Vakantie al geboekt? Ladouce, hoe gaat het bij jullie nu? Mannetje dit weekend weg en jij alleen met je zere kaak? Wachten jullie de komende ongi af en knallen jullie dan alle 3 de cryo's erin? Of misschien toch maar 3 x 1 tp. Of zijn ze niet apart ingevroren? Ik heb namelijk wel eens gehoord dat 3 x 1 meer kans geeft... Lisa, volgende maand is het juni en na juni komt juli! Nog steeds zin er in? Of begint het al andere emoties te krijgen? Wanneer de volgende stap naar juli toe? Zara, lekker aan het cocoonen meisje? Druk met de voorbereidingen van HET huwelijk? Ik hoop dat je daar erg van geniet. En laat die spanning van hoe en waar en wanneer weer een poging maar lekker even voor wat het is. Hier straks verjaardag van mijn neefje die 1 wordt. Morgen moederdag vieren bij mijn ouders, maar bovenal de bekerfinale AJAX - FC Twente!!! Jaaaah, hier in het oosten is het de eerste spannende dag van de 2 die komen Niet dat ik een enorme voetbalfan ben, maar zulke momenten zijn natuurlijk leuk. De wedstrijd begint om 18.00 uur, maar wij rijden ook naar Gent morgen (4 uur rijden). Dus we moeten maar even kijken of we de wedstrijd op de radio kunnen beluisteren of dat we daarna pas wegrijden. Fijne zaterdag meisjes! Geniet van het mooie weer!
Anna, ook van mijn kant verder no hard feelings en ik hoop dat je hier gewoon alles van je af kunt schrijven zoals altijd al gedaan is en door iedereen ook gedaan wordt. Nog een fijne vakantie; jullie laatste vakantie met z'n tweetjes neem ik aan dus geniet er nog maar even van zo samen Sikki, je kunt Radio 1 tot bijna in Gent in de auto krijgen dus moet lukken. Wij hebben ook regelmatig voetbalverslagen in de auto zitten luisteren. En sorry, maar ikke is Ajax fan dus... Moet je eerlijk zeggen dat we er eigenlijk vanuit zijn gegaan om ze alle 3 in een keer te laten ontdooien maar misschien moeten we daar nog eens goed over na denken en inderdaad even checken per hoeveel ze ingevroren zitten. Geen idee. Ik wil het liefst volgende cyclus al voor een tp, manlief wil eigenlijk nog een cyclus wachten zodat echt alle hormonsters uit mijn lichaam zijn. Maar dan komen we misschien wel in de knoop met allerlei dingen dus even kijken hoe deze cyclus gaat lopen. Ongi is gisteren vertrokken. Lindinha, zitten jullie inmiddels al een beetje op een roze wolk? Nu aftellen naar de 12 weken en de combitest. Spannend, zo blijft het toeleven naar elke nieuwe mijlpaal spannend en als je 'm dan weer bereikt hebt is het even rust en dan weer op naar de volgende. Zo gaat het straks na de geboorte ook, dat blijf je houden zelfs tot lang na de volwassenleeftijd Maartje gaat ook als een speer, nog maar even en dan hou je maartjebeeb in je armen! Dat leek een jaar geleden toch nog onmogelijk. Sabrien, jij al weer een mijlpaal verder, op naar de 20 weken! Mia, jij gaat ook in een gestaag tempo door. En mooi buikje hoor! Zo ik ga weer even liggen. De verdoving van gisteren hakt er toch nog in, heb nog een beetje pijnlijke onderkaak. Klinkt misschien stom maar ik vond de puncties tijdens de ivf en dan napijn daarvan minder erg dan dit. Erg he
Lieve meiden, ik ben echt blij dat we dit hebben uitgesproken, jullie zijn echt mijn grote steun geweest en zijn het nog altijd met mijn paniekaanvallen en donkere gedachten. Daarom wil ik er ook graag voor jullie zijn, maar het ik ben iemand die het gevoel heel moeilijk uitspreekt en metschrijven gaat het nog vaker mis Dus dan kan het juist net als in dit geval averechts werken. Maar ik wil geen moment geen een van jullie kwetsen. Echt niet. Ik was echt heel verdrietig dat dit gebeurd is, maar ben nu wel blij dat we het hebben uitgesproken. Sikki, heeeel veel succes maandag! Ik hoop dat de droom van Ieoor helemaal waar was en dat er een heleboel follikels mee zijn gegaan. Ladouce, het is ingewikkeld idd hoeveel terug te laten plaatsen. Misschien is bij een cryo 1 beter? ik weet het ook niet, heb ook altijd 2 terug laten plaatsen, maar laatst was het wel in het nieuws dat 1 meer kans heeft. Lastig... En wat de tandarts betreft ik deel je mening volkomen. Laatst had ik dat ook tegen mijn ventje gezegd dat de punctie niets voorstelt vergeleken met de tandarts. Ik had in december een hele zware behandeling met veel nabloeden en toen ook ontstoken en alles dus een punctie is peace of cake wij zitten nu in Kroatie en we hebben nog 1 vakantie met zijn tweetjes in augustus te gaan Sabrien is al over 1 mijlpijl heen. Kan me voorstellen dat je heel erg opgelucht bent. Ik ben echt een zeikerd geloof ik, de laatste keer zei ik tegen mijnzelf als de echo met 8 weken en 4 dagen goed is dan ga ik echt genieten. Nou dat heeft geloof ik 2 dagen geduurd Nu ben ik weer bang en zeg als de echo met 10 weken en 3 dagen goed is ga ik niet zeiekn. Maar ik geloof dat ik een zeikerd blijf en ik haat mijnzelf dat ik zo ben! Lindinha, kun jij wel beter genieten dan ik? Hoop het wel... heb je al een afspraak voor de combinatietest? Hoe is het met jouw gewicht? Ik kan amper meer iets aan, maar mijn weegschaal zegt nog wel hetzelfde... Ieoor meid, ik begrijp dat je weer te horen hebt gekregen dat je beter voor eiceldonatie kunt gaan. Pfff, moeilijk zeg... ik weet niet wat ik kan zeggen om je pijn te verminderen.. maar ik denk wel aan je en bid voor je. Lisa, jouw moment van terugplaatsing komt er ook aan. Lekker van het zonnetje genieten en vit D opkrikken Ik hoop dat dit hem echt wordt. Maartje en Mia, jullie gaan lekker geloof ik. Alles is klaar en nu de laatste maandjes genieten en wachten op de baby Fijn weekend meisjes en tot gauw ik ga ook even van dit zonnetje genieten
Hallo liebe mädchens, Goed te horen dat de lucht weer geklaard is!! Sikki, jullie morgen alweer naar Gent voor de fm op maandag. Wow superspannend zeg.... maaruh.. ik ga vooral niet voor je duimen hoor! hihi.... voor FC Twente daarentegen wel natuurlijk!!!! Mn manneke komt uit de Achterhoek, is dan wel geen Twente, maar wel bijna... dus wij hopen dan ook echt dat Twente wederom kampioen wordt! Wat een feest zal dat weer zijn! Anna, lekker aan het genieten in Kroatie, heerlijk zeg! Beetje leuk daar? Nog nooit geweest... Geniet er lekker van, voor je het weet is de vakantie weer voorbij en zit je weer op je werk (( Ladouce, oohhhh kiespijn is echt zo verrot!! Idd dan kan je nog beter een punctie ondergaan, want pijn in je mond is echt verschrikkelijk. Succes ermee meid! Doe lekker rustig aan vandaag. En tja.... wb die cryo's... wij hebben de laatste keren er elke keer 1 terug laten plaatsen. Onze gyn heeft eens een hele theorie uitgelegd over kansberekening en dat je met 3x1 meer kans hebt dan 1x3... ook wel logisch eigenlijk. Dus vanaf die tijd hebben wij er elke keer 1 gedaan. Maar jullie moeten doen waar je zelf een goed gevoel bij hebt. Ik kan me zo voorstellen dat als je 3x1 doet, je het "eind" nog even uit kan stellen en als je 1x3 doet, dat ie dan wel snel dichtbij komt. Moeilijk.... moeilijk! Hier alles oke, voel me er wel relaxed onder. Die laatste echo heeft ook wel veel onzekerheid weggenomen. En de gyn zei ook nog dat we nu 90-95% kans op een gezond beebje hebben. Dus daar ga ik dan ook maar vanuit en probeer er van te genieten. Mn kleren pas ik nog wel volgens mij, alhoewel ik al lange tijd geen broek meer heb aangehad. Draag veel leggings momenteel, die zitten ook wat lekkerder. Nog ff paar weekjes volhouden en dan mogen we het van de daken schreeuwen. Ook zijn wij gisteren pleegouders geworden van Pien en Paula.... onze 2 kippetjes!!! Ze zijn zooooo lief, best klein nog en heel zacht. Zijn nu 10 weken. Wel zijn ze nog een beetje bang en zitten ze de hele tijd in de hoek van het kippenhok. Maar we zijn er helemaal blij mee!!
Opgelucht zijn we zeker!!! Had nog niet vertelt dat ik gisteren bij gyn op controle ben geweest! Alles was goed, mocht oude termijn aanhouden van hem als je iets anders meet scheelt dat al gauw 1 mm en dat is dan al meteen 2 a 3 dgn. Verder was ik 2 kg afgevallen van al t gespuug. Hoop toch wel dat t gauw wat beter gaat!! We hebben net iets heeel spannends gedaan nl een kinderwagen gekocht vh merk quinny met een maxi cosi!! Was vandaag een aanbieding en scheelde al gauw 200 euro, hebben we echt in een opwelling gedaan hihihi.... Vindt het echt mega spannend, over een tijdje halen we t pas op!! Jeetje sta er nu nog vt shaken, wij een kinderwagen? Slik..... Kan t nog niet geloven.... Kussss
Hi meisjes, fijn dat de lucht weer geklaard is. We zijn met zn allen bikkels moeten ook lekker met zn allen hier bikkels blijven Anna, Kroatie... Lekker!! Ben ik ook eens geweest, heerlijk genoten!! Maar ehh voor het weer hoef je nu geen 2000 kilometer te rijden hihi denk dat momenteel het weer hier bijna nog lekkerder is dan daar helemaal Sikki, nog twee nachtjes!! Wat zou het toch mooi zijn als Ieoor haar droom idd uit zal komen!! Owke, ik weet dat jouw AMH nog lager is dan die van mij maar ik heb er de laatste keer 11 uit weten te persen... Als jij nu eens in ieder geval de helft +1 (dus 6 maar nog liever meer!!) er uit zou weten te persen... Ohhh ik hoop zo dat Ieoor haar droom uit komt!! Ik blijf je teen vasthouden!! Sabrien!! Spannend hoor, de kinderwagen en maxi cosi bestellen!! Wij hebben de kinderwagen met 15 weken en 1 dag uitgezocht, en een dag later (via internet) besteld. Met 15 weken en 4 dagen stond dat ding ineens in de gang, de buuf had hem alvast aangenomen van de chauffeur!! Ohhh ik was er misselijk van!! Was zo bang dat de 1e echo na de 12 weken grens (15 weken en 6 dagen) verkeerd zou zijn. Ik heb Maartman toen de dozen boven laten zetten, met de deur dicht!!! MAAAAAAAAAAAAR toen we met 15weken6dagen een goede echo hadden gehad hebben we 's avonds de wagen in elkaar gezet. Moesten toch ff checken of 'ie wel compleet was Heb er inmiddels al flink wat proefrondjes mee over de 1e verdieping gereden. Het leukste is er mee naar onze slaapkamer te rijden. We hebben een enorme kledingkast met glazen schuifdeuren en wat is het leuk om langs die spiegel ermee te rijden ghighighgighi Wij hadden trouwens de kinderwagen zo snel besteld omdat het ook een aanbieding was. Normaal kost de Stokke 899 euro maar ik kon hem toen in de aanbieding vinden voor 580 of 590 euro!! Dus toen snel besteld Lindinha, wat leuk, kippetjes!! Die beestjes zijn zo ontzettend lief als ze klein zijn. Tis trouwens erg leuk om ze zo snel mogelijk tam te maken en bijv. te gaan leren om op je hoofd te gaan staan Dan doen ze dat als ze volwassen zijn nog steeds heel rustig ghighgi Hebben jullie ze slechts voor een paar maand of blijven ze echt bij jullie wonen?? Ik heb trouwens mn eerste positiekleding gekocht met 11 weken precies!! Had echt een enorme darmenbuik dat mn eigen broeken pijn deden Nog ff een paar weekjes en dan ga jij denk ik ook shoppen als ik jou zo hoor Ladouche... Au!! Jij zult wel flink gepijndigd zijn door je tandarts Brr liever nog een punctie dan te voelen wat je nu voelt.. Au!! Wat Ladouche schreef: een jaar terug leek dit nog onmogelijk en nu... Nu heb ik een heuse Maartjebeeb in mn buik!! *knijpt zichzelf ff om te checken of het waar is* En wat Sikki schreef: Maartje is klaarblijkelijk wel uit de MMM te halen, maar de MMM niet uit Maartje klopt... Vandaag weer een momentje dat ik wel in janken uit kon barsten. Ben vandaag bij de Prenatal en Babydump geweest. Moest nog steeds de matrasjes voor de wieg en ledikant bestellen. Btw maar goed dat ik het vandaag maar eindelijk eens gedaan heb, want het gaat zo'n vier week duren voordat het klaar zal zijn Maar goed, voor de wieg word bepaald materiaal aangeraden en voor de ledikant weer iets anders. Zegt dat meisje dat ik er wel om moet denken dat we voor ons volgende kindje wel een nieuw matrasje voor de wieg moeten kopen, maar die van het ledikantje wel gewoon opnieuw kunnen gebruiken omdat die van de wieg kuilen kan krijgen... Het feit dat zo'n stomme kut het zo vanzelfsprekend achtte dat er uberhaupt een 2e kindje kan komen zorgde er voor dat ik flink mijn tranen moest wegbijten. Kijk, ben zoooooooooooooooooooooo ontzettend gelukkig en blij en vooral de potjes Menopur dankbaar dát ik nu zwanger ben en dát ik dus mama ga worden. Heb totaal niet zoiets dat ik perse nog een kindje MOET, nee. Ik ben zo dankbaar voor dit wonder in mijn buik en als het hier bij zal blijven is dat een beetje jammer voor beebje in buik om zonder brusje(s) op te gaan groeien, maar ik zelf zal me nooit meer zo intens verdrietig en verloren voelen als toen we voor dit beebje aan het strijden waren. En toch... Toch doet het pijn als mensen er vanuit gaan dat dit ons nog een keer gaat lukken. Snappen jullie? Maartman zei later tegen mij dat dat meisje er niets aan kan doen omdat er geen gebruiksaanwijzing op mn voorhoofd staat geschreven en dat is ook wel zo... Maar toch vond ik het een bederving van de pret dat zo'n trut mij even verteld dat we voor ons volgende kindje wel dat matrasje dus zouden moeten gaan vervangen. Ik wel uit de MMM maar de MMM niet uit mij?? Btw, prijs viel nog mee. Ze kon de precieze prijs nog niet vertellen, ga nog gebeld worden maar plusminus 80 voor het ledikant en 60 voor de wieg. Tis wel een hoop geld, maar ik had me ingesteld op 100 per stuk, dus dan valt dit weer mee. Verder nog een badje gekocht, een waskom, een extra wiegdeken en een extra ledikantdeken, extra lakentje voor wieg en ledikant, de dozen bij de Babydump en Prenatal maar eens opgehaald (is vooral meuk, maar goed haha). Heb geen badjestandaard gekocht. Zo'n kreng is 35 euro (wil namelijk de hoogste dan hebben ivm mijn reuzenlengte en dan is ie nog net te laag. Ik denk dus de baby op de commode te gaan badderen. We gaan dit weekend de Maxi Cosi bestellen op de site van Gardo, zijn ontzettend in de aanbieding.. Dus dan hoeven we echt nog maar heeeeeeel weinig te halen....
Sikki, SUCCES VANDAAG MET FM. Ik hoop op veeeel moooooie fliekeltjes!!!!!!!!!!!!!!!!! SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Denk aan je, kus....
Nou meiden, wederom een illusie armer. Maar 3 follikels. Waarvan 1 al 20 mm en de andere 2 zo'n 14 mm. Woensdag weer een FM en dan gaan we kijken en beslissen. Afbreken of toch doorgaan. Hopelijk blijft die grote even stilstaan en groeien die andere 2 nog door of anders laten we die grote gaan en gokken we op 2. Kortom, weer klote dus. Het einde lijkt ook voor mij in zicht. Alhoewel ik het nog steeds niet kan accepteren. Je hebt er immers maar 1 nodig... Toch hebben we het de terugweg serieus over eiceldonatie gehad.
**********Breekt in************ Sikki, Ik wil je toch graag een hart onder de riem steken. Ik gun het jullie zo erg. Ik wens je erg veel succes met de verdere poging. En ik zal een kaarsje voor je branden. Kleintje *********Breekt weer uit**********
Sikki, lieffie ik heb al gereageerd in babyrinth. Mega dikke knuffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, ik denk aan je en fik voor je (hele bossen als het nodig is). Kusssssss
Lieve Sikki, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen Had echt om meer gehoopt, maar ja jij natuurlijk helemaal. Maar het is nog niet voorbij. Woensdga kan het plaatsje er heel naders uit komen te zien. Dus ik blijf ook voor je hopen en aan je denken!!! Heel veel sterkte lieve meid
Ik wilde hier een heleboel scheldwoorden neerzetten want dat was mijn eerste reactie op het berichtje van Sikki maar daar schiet niemand wat mee op. Lieve Sikki, ben even stil, weet gewoon niet goed wat ik moet zeggen. Ik weet dat je op dit moment ook niets hebt aan woorden omdat die niet kunnen omschrijven wat jij nu voelt. Ik wil je alleen zeggen dat ik aan je denk en enigszins met je mee kan voelen hoe jij je nu moet voelen.
Ahhhh Sikki.....NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! Dat was niet het nieuws dat we wilden horen, maar jullie natuurlijk al helemaal niet. Wat ontzettend K zeg..... Op naar woensdag dan maar! Kus
Lieve Sikki, Las het net al in het doolhof... Sikkielievie, wat hoopten we toch allemaal op een betere fliekelaantal. Goffer!! Wat is het toch oneerlijk een een ontzettende klotekutzooi... Ik hoop dat je uiteindelijk toch nog wat meer eieren uit je paar follikels weet te persen... Uiteraard heb je er maar 1 nodig... Maar daar heb je nu geen mallemoer aan. Tis nu gewoon even kutmetperen!! Er mogen nu 2 dingen gebeuren: 1) er komen toch wat meer follikels bij 2) deze follikels blijven en 1 van deze follikels zal uitgroeien tot een prachtige Sikkibeeb... Heb je ook geen flikker aan, want ik kan niets garanderen, maar ik hoop er wel op... Het had jaren terug allang jouw tijd moeten zijn, maar nu is het helemaal meer dan tijd om jouw tijd te zijn... Dikke kus voor jou!! (blijf je teen vasthouden, en gillen en vloeken en boosheid en woede en alles is toegestaan!!) Dikke knuffel!!
Hallo meiden! Na een heerlijk weekje vakantie heb ik veel terug mogen lezen want er was weer veel geschreven hier. Ik ben blij dat het "misverstand" uitgepraat is en dat iedereen hier nog wil blijven Ik zal er dan ook verder geen woorden aan vuil maken, want dat is echt overbodig Lieve Sikki, jeetje wat een nieuws allemaal weer Wat een enorme domper want we hoopten toch allemaal dat Gent iets nieuws zou brengen, maar dit aantal eitjes is niet om over naar huis te schrijven. Natuurlijk is er maar een nodig en zo, maar ik kan me goed voorstellen dat je daar nu niet aan wil denken. Wel heel goed dat jullie het in de auto hebben gehad over eiceldonatie. Het lijkt me erg moeilijk, maar het komt wel dichterbij helaas. En je zus is ook nog zwanger, net als je goede vriendin: dat is gewoon Klote :x Natuurlijk heel fijn voor hen, maar voor jou niet. Ik wens je heel veel sterkte: en je krijgt een mega dikke plet-knuffel! Ladouce, jeetje, wat een verhaal! Wat was het toch mooi geweest als jullie secret mission was geslaagd.... maar helaas, het heeft niet zo mogen zijn Wat een enorme teleurstelling voor jou: een hele dikke knuffel!!! En nu dus een vooruitzicht op een aantal cryo's, maar het lijkt me verschrikkelijk zwaar om te weten dat eht einde dichtbij is. Ik hoop dat je veel steun hebt aan je man en dat jullie er samen uitkomen. Ook een dikke knuffel en veel sterkte! Wat grappig trouwens dat Sikki en ladouce elkaar zijn tegengekomen in Gent Lindhina, wat fijn dat je vakantie goed was, het bruin gestopt is en je echo er mooi uit zag! Lekker genieten nu dus!!! Anna, jij had ook een prachtige echo: jippie!!! Ik hoop dat je je nu wat minder zorgen maakt en ook kan gaan genieten. Wat is het toch leuk dat jullie zo mooi gelijk lopen! Sabrien al weer 12 weken: joehoe!!! En ook een fantastische echo gehad. Nou, jij bent uit de gevarenzone hoor En al een kinderwagen gekocht: nu wordt het toch echt echt! Zelfs toen ik alle spullen van de Babydump in de kamer had staan vond ik het nog steeds moeilijk te geloven Enjoy!!! Maartje, jij bent ook goed bezig met alle inkopen! Ik moet nog steeds wel wat dingetjes hebben, maar dat komt een dezer weken wel. Je bent lekker koopverslaafd voor de beeb, maar ik zie dat je ook op de "kleintjes" let met alle aanbiedeingen dus dat heft elkaar weer mooi op Oh, dat artikel over stress en IVF had ik ook gelezen: wat een slecht onderzoek zeg! Dit zou verboden moeten worden. Ieoor, we missen je!!! Lisa, heb je al bloeduitslagen? Zara, hoe staat het met jou? Silvia, haaaaaaaaaaaaaai! Leuk dta je nog steeds meeleest hier! Hopelijk gaat alles goed met je drie kids. Wij zijn heerlijk een weekje ertussenuit geweest maar helaas is het werk vandaag weer begonnen.... Nog 5 weken en dan heb ik vrij Iedereen een dikke knuffel! Liefs Mia
Kleintje, wat lief! Bedankt! Meiden, het is zo mogelijk nog slechter. De grote follikel rechts is helemaal weg. Links zitten er nog 2 van 22 mm en 15 mm (en een hele kleine van 8 mm). Siklief en ik hebben besloten toch de gok te nemen en voor een punctie te gaan. Dus ik spuit vandaag nog door en dan morgen de pregnyl en zaterdag de punctie met flushing. Indien er eicellen gevonden én bevrucht worden dan is maandag de tp. Wel voelen we ons nog heel erg prettig bij Gent. We hebben echt het idee dat ze er ALLES aan gedaan hebben en nog steeds doen om er wat van te maken. Mocht dit allemaal mislukken dan willen Siklief en ik toch nog één poging doen in Gent. En dan weer spuiten in de eigen cyclus zoals ze normaal in Gent ook doen en in DD ook. Wellicht groeit er dan meer mee. De pil heeft bij mij toch niets gebracht. Ik hoop dat er een eicel gevonden én bevrucht wordt, want ik zou zo graag een tp willen. Volgens de arts zag mijn bms er heel mooi uit en met de biopt van vorige maand ben ik nog steeds hoopvol. Ik denk maar terug aan onze eerste tp. Toen was er ook maar 1 eicel gevonden en deze was toen wel uitgegroeid tot een topembryo.
Lieve sikki ik denk aan je. Had het zo graag anders voor je gezien. Je bent zo sterk hoe je alles opschrijft. Dikke knuffel.
Jeetje Sikki, het zit jullie deze keer ook echt weer niet mee maar ik vind jullie besluit erg dapper en ik denk dat jullie het ook goed doen! Ik hoop dat die ene kleine nog mee gaat doen en dat dr. Frank dan zaterdag 3 eitjes gaat oogstens. De arts die de punctie doet is echt een enorme schat! (Doe hem maar de groetjes van me) Aangezien ik de komende dagen weinig online zal zijn ivm verjaardag lief wil ik je alvast succes en sterkte wensen voor zaterdag. Ik zal zaterdagochtend aan je denken! Kleintje, ik heet dan wel geen Sikki maar kan het wel beantwoorden. In Gent doen ze vaak flushing. Dan prikken ze de follikel aan en wordt er vocht ingespoten. Omdat dit gebeurt kan het eitje los raken en heb je een grotere kans dat alle eitjes uit de follikels gehaald kunnen worden. Even voor jouw idee, afgelopen keer had ik de maximale score dus uit elke aangeprikte follikel een eitje. Daarnaast zelfs nog eentje extra omdat de arts ook nog wat los vocht opzoog wat om mijn eierstokken zat. Daar bleek ook nog een eitje in te zitten.