Lieve Sikki, dit is niet wat we gehoopt hadden Maar als er een terugplaatsing is dan is er altijd een kans! Dus daar gaan we voor nog steeds! Heel veel sterkte en ik denk aan je.
Ladouce, Ok dat maakt het allemaal duidelijker. Ik zie soms in een onderschrift ICSI met flush en dan heb ik geen idee waar ze het over hebben....... Wel goed dat het kan! Want elk eitje is er weer een. Sikki, Laten we hopen dat het allemaal goed gaat en je iig een TP hebt! Ik duim hier nog even door en mijn waxinelichtjes zijn nog lang niet op
Lieve Sikki, Ik heb zo veel bewondering voor je, want wat ben je toch sterk!!! En wat fijn dat jullie zo'n goed gevoel hebben bij Gent, zo te horen zijn ze ook echt heel goed daar. Dan heb je in ieder geval het gevoel dat je er echt alles aan doet/ gedaan hebt. Ik denk aan je (maar duim nog steeds niet hoor ) Zet hem op!!! Knuffel van Mia
Lieve Sikki, dat is even een tegenvaller zeg. Maar heel knap hoe je/jullie ermee omgaan. Ik denk dat ik toch ook voor een punctie was gegaan, je weet namelijk nooit hoe het een volgende keer gaat en dan heb je deze misschien voor "niks" laten lopen. Heel veel succes zaterdag en ik zal vooral niet voor je duimen, fikken etc.... maar denk uiteraard wel aan je!! Kusxxxx
Lindinha, schrok even van je banner 10 weken dat gaat snel, WAUWWWWWWWWWWWWWWWW. Wanneer weer echo-en? Anna, vakantieganger lekker aan het genieten in Kroatië? Ladouce, fijne verjaardag van Ladouceliefje!! Lisa, hoe is het met jullie lieverd. Plannen in juli toch? Sikki, ik fik en denk aan je zaterdag!!! Mrs. Mia leuke vakantie gehad? Heb trouwens buikfoto's gezien, mooi hoor!!!!!!!. En het kamertje echt super leuk, ziet er goed uit. Papa en mama hebben een goede smaak!! Met mij alles goed, nog steeds wel veel missel maar dat mag de pret niet drukken . Vandaag nog werken en dan weeeeeekend!! Zo aan toe!! Kusssssssss
Heyy Sabrien, jaaaahhh 10 weken alweer vandaag, kan het zelf ook nog niet geloven. Ook nog beetje onwerkelijk omdat je nog niets ziet en voelt natuurlijk... behalve de missel dan. Vanavond bezoek van MvM, ben benieuwd. Volgende echo staat voor 30 mei, maar dat is voor de combitest en dan 10 juni weer in het ziekenhuis. Loop jij nog in het ziekenhuis of inmiddels bij de vk? Jij schiet ook al erg op.... 13 weken al Lisaaaaa!!!! Hoe gaat ie meis? Hoe waren de bloeduitslagen? En wanneer gaan jullie weer starten? Spannend hoor! Mia, Anna lekkere vakantie gehad? Lekker uitgerust? Ladouce, fijne verjaardag van je hubbie! Ik hoop dat jullie er toch een beetje van kunnen genieten en iets leuks met zn tweetjes gaan doen. Hoe gaat het inmiddels met je? Heb al weekend....heerlijk!!! Knuffie voor iedereen!
Lindinha, whoeeeee vanavond MvM op bezoek, effe weer een vette positest in handen . Altijd LEUK!!!! Echo op 30 mei, altijd goed. Ikke is dan jarig en 3 jaar getrouwd met de liefde van mijn leven , dus dat wordt een mooie dag!!! Wij lopen in het ziekenhuis en voel me daar erg prettig en begrepen. Ik zou niet anders willen, kan altijd terecht als ik me zorgen maak of me niet prettig voel. Heeft de arts altijd begrip voor. Mag dan ook in het ziekenhuis bevallen, wel zo prettig lijkt me. 13 Weken alweer inderdaad gaat best snel....... Ben ook nog veel misselijk en kan echt geen warm avondeten verdragen dus kom mijn dagen door met beschuitjes, brood, broodjes, fuit, soep en droge koekjes hihihi. Och wat kan mij het schelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben nog nooit zo gelukkig geweest! Jij al weekend, ik nog een uurtje werken en dan ook lekker weekend. Wel aan toe, heeeeeeeeeerlijk. Kusssssss
Sikki, heeeeeel veel succes vandaag, hoop dat er toch nog een aantal follies zijn blijven zitten en dat er door de flushing toch nog wat extra's per ongelijk bij zitten!!!
Lieve Sikki, Je zal dit wel niet meer op tijd lezen, maar weet dat we aan je denken, dus: Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel succes vandaag!!! En denk maar zo: alle kleine beetjes helpen. Dus lekker flushen die handel! Sabrien, we hadden inderdaad een heerlijke vakantie gehad. Lekker rustig aan gedaan en veel terrasjes gezien. Ook het strand tijdens het laatste weekend was heerlijk! De rest van de zomer staan in het teken van andere dingen dus we hebben er maar goed van genoten (niet dat ik anders ouz willen hoor) Leuk dat je ons kamertje mooi vindt! Niet iedereen heeft dezelfde smaak, wij houden nogal van strak en modern dus zoonlief moet zich daaraan aanpassen Jij bent trouwens ook al ver En lekker uit de gevarenzone!!! Nu alleen nog wachten totdat de misselijkheid wat minder wordt... Lindhina, jij ook al 10 weken Jeetje wat gaat dat snel! Binnenkort de combi-test, spannend hoor. Wij hebben het ook gedaan. Mia-man wilde het heel graag en ik twijfelde nog een beetje in het begin, maar toen we de echo hadden kregen we een hele uitgebreide uitleg erbij en werd al heel veel onderzocht, dat gaf mij erg veel rust en voor de 20-weken echo was ikd an ook minder zenuwachtig omdat ze bij 12-weken al een hoop gecontroleerd hadden. Maar goed, iedereen moet zelf beslissen of hij het wel/ niet doet, voor alle keuzes heb ik begrip. Anna, hoe gaat het met jou? Ook wat meer rust gekregen nu? Maartje, flink aan het borduren geslagen Ladouce, ik wil wil alleen maar even zeggen dat ik jou ook een enorme BIKKEL vind! Mijs, ben je ook nog ergens te vinden? Lisa, hoe staat het er mee? Jullie start komt ook steeds dichterbij dacht ik of niet? Spannend hoor! Ieoor: KNUFFEL!!! Hier alles prima. Gister heerlijk genoten van een dagje relaxen in de sauna (aangeboden door schoonouders). Nou ja, ik ben de sauna niet ingeweest maar wel alle bubbelbaden en zwembaden. Ook kreeg ik een heerlijke mama-massage, speciaal voor de zwangere vrouw: echt super ontspannend!!! En vandaag hebben we de 3D echo! Ik hoop zo dat de kleine man zich niet weer verstopt heeft, zoals bij alle laatste echo's. Echt fotogeniek is hij niet, maar ja, ik mag niet klagen want het belangrijkste is dat hij gezond in mijn buik zit Iedereen een fijn weekend! Liefs Mia
Sikki, al nieuws???? Wij hebben gister de 3D echo gehad en het was een beetje een teleurstelling, zoals verwacht... Ik heb maar een klein buikje waar wel genoeg vruchtwater in zit maar het zat gister niet op de goede plek. De kleine man zat met zijn neus en gezicht in mijn buikwand geduwd en ze hebben juist vruchtwater nodig om een mooie echo te maken. Ik heb nu een paar 3D foto's maar ze zijn niet echt duidelijk. Hij heeft ook een behoorlijke Michael Jackson neus omdat hij dus niet met zijn neusje in het vruchtwater lag Het heeft ook geen zin om nog een keer terug te gaan omdat ik morgen al 31 weken ben en de ruimte er niet groter op zal worden. Nou betwijfel ik of de ruimte er twee weken geleden wel was geweest want mijn buik is altijd klein en de baby ligt altijd al klem. Gelukkig hoefden we nu alleen maar voor de 2D te betalen. Maar goed, het is jammer, maar over een paar weekjes zien we hem toch "live". En er zijn belangrijkere dingen op de wereld: zoals Sikki's nieuws!!! Fijne zondag nog allemaal!
Gisteren een spannende dag. 3 follikels aangeprikt, waarvan de kleinste maar iets van 10 mm. Ze zoeken in Gent gelijk in het vocht, want als er niets uit de folli komt dan flushen ze net zolang tot er wel iets uit gehaald wordt. Het lab gaf door dat er 1 groot eitje en 2 kleine eitjes gevonden waren. Ik ging er vanuit dat niet alles rijp zou zijn. Vanochtend gebeld voor bevruchtingen en alle 3 de eitjes waren rijp en er zijn 2 bevrucht!!! Hopelijk komen ze beide de nacht goed door en dan morgen de TP!!!
Ik ben zoooooo blij met jouw nieuws Sikki!!! Mia, jammer van de echo, maar idd ga je bijna al je beeb ontmoeten!!! Wij hebben trouwens geen 3D gedaan, we besloten dat we al genoeg echo's hadden gehad, een stuk of 20 inmiddels haha. Vanmorgen btw in bed tegen Maartman gezegd: als het kindje 'optijd' komt, is het kindje er over tussen de 5 week en 5 dagen en 10 week en 5 dagen!!! Ongelofelijk hè!!
Hier een weer eens een Mijsberichtje. Moet toch even met Sikki meeleven vanwege 2 bevruchtingen uit 3 follikels! Super. Ik hoop (duim niet!) op een tweelingtp morgen!! Hier alles goed. Echt weinig forumbehoefte. Hier een soortgelijke pretecho ervaring deze week, Mia. We hadden iets meer geluk. Soms lag ie met snufferd in de placenta en dan idd door te weinig vruchtwater geen goed aangezicht. Maar meeste tijd lag die schat met zijn knuistje in zijn mond gepropt en handjes voor gezicht. Heel schattig natuurlijk, maar helaas maar 2 mooie gezichtsprintjes voor die dure 3Dprijs. Zal ze in m'n album zetten later vandaag. Met nog n nieuwe buikfoto. Als babykamer klaar is komt die er ook in. Moeten nog verven. Leuk die van jou te zien, Mia! Ik lees wel mee met jullie, hoor meiden. Super dat t met anna, Lindinha en Sabrien super gaat. En ik leef natuurlijk elke dag erg mee met de nog strijdende MMM-bikkels. Net als bij Maartje krijg je de MMM ook niet uit dit meisje en er gaat geen dag voorbij waarbij ik mezelf niet knijp. Dat het zo'n geluk is dat het hier is gebeurd en dat het ook heel anders had kunnen lopen. En dat het strijden voor jullie bikkels elke dag doorgaat en ik met jullie meeleef. Knuffel voor wie hem wil!
Sikki.... Wow 2 uit 3, dat is een super uitslag!!! Nu hopen op een goede bevruchting, ik duim vooral niet met jullie mee maar zal wel aan je denken! Hoe laat moet je morgen bellen of worden jullie gebeld? Mia en Mijs, jammer van de 3D echo, maar over een paar weekjes de live-versie en die is nog beter natuurlijk!!! Gister m'n eerste positie-shirt gekocht, durfde het bijna niet te kopen, maar was gewoon te leuk! Doe hem alleen nog niet aan, pas als we het iedereen verteld hebben over een paar weken.
Sikki, wat fijn dat er twee bevrucht zijn! Nu opmaat de volgende stap! Ik fik hier nog ff verder met die kaarsen!
Sikki, wow gefeliciteerd Dat is toch geweldig nieuws Ik hoop ook echt op een dubbele terugplaatsing morgen! Mijs en Mia, jammer van de 3D echo en wat is het toch snel gegaan zeg die weken Jullie mogen je wondertej bijna in je handen houden. Geweldig toch? Lindinha, ik ook wat positie kleding gekocht maar zit nog steeds in de tas...durf het niet eruit te halen totdat de laatste 10 dagen voorbij zijn. Morgen hebben wij een intake bij de verloskundige, maar blijkbaar geen echo was best teleurgesteld toen ik dat las... maar ik ga er wel om vragen hoor, dat duurt niet eens 5 min toch? ik vind dat ik dat na 4 jaar wel verdiend heb!
Sikki, ik had in het Babyrinth al ingebroken om te zeggen dat ik heeeeeeeeeeeeeeel blij voor je ben dat er twee bevruchtingen zijn Nu hopen dat ze mooi doordelen en dat je morgen een vette tweeling terug krijgt!!! Nee, niet duimen en fikken, maar gewoon geluk afdwingen met al die klavertjes